Hop til indhold

Hurtig Test før Ubeskyttet

Featured Replies

Skrevet

Jeg nysgerrig er på hvilke hurtig test for sexsygdomme man kan købe, som er pålidelige?

Jeg har beskyttet sex normalt, men vil gerne være uden bekymring i spontane situationer, hvor der kan være tale om en ubeskyttet aftale til content :) 

Redigeret af Vixenida
ændring

Skrevet

Det mest sikre er at få taget både blodprøve og podetest. Tror stadig man kan på Bispebjerg i kbh, men ved ikke om man kan det samme i Jylland.

Blev selv testet for 15 år siden, pga. et sprunget kondom. Da testen var blevet udført fik jeg at vide, at nogle af sygdomme, f.eks. HIV kun kunne påvises 1 måned efter, så skulle jeg komme igen og få en ny tur.

Skrevet

Jeg kender ikke ikke selv til nogle antigen-test(hurtigtest) for kønssygdomme, men jeg ville kigge på testens sensitivitet og specificitet, jo højere værdi, desto bedre. Og så ville jeg se om produktet var CE-mærket.

Skrevet

de almindeligste kønssygdomme kan testes ved urinprøve , hvor du har svar næste dag, Og afleveres ved egen læge

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.