Hop til indhold

Eva i Viby - Intens oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre.

Jeg har besøgt Eva i Viby for nyligt, men før jeg kommer ind på besøget, vil jeg fortælle en lille forhistorie.

Oprindeligt havde jeg en planlagt aftale hos en anden pige, som jeg så frem til. Jeg var meget spændt, gjorde mig fint og var klar til at tage afsted. Jeg fik så en besked kort før aftalen, at hun bliver nødt til aflyse og kom med en forklaring. Jeg blev selvfølgelig meget skuffet over det, men det kan jo ske og var nødsaget til at finde en anden pige, da jeg havde gjort noget ud af mig selv og ikke vil lade det gå til spilde. 

Jeg skulle så gå til plan b. Jeg fandt hurtigt Eva og lavede en aftale med hende. Selvom det ikke var planlagt, havde jeg læst gode anmeldelser af Eva før, så var ret sikker på at det ville blive en god oplevelse. 

https://annoncelight.dk/showad/393760

Jeg er normalt ikke til piger med krøller, men det var anmeldelserne der fik mig til at komme afsted og det fortrød jeg slet ikke. 

Blev modtaget af Eva i døren og tog imod mig med kys og kram, ved første øjekast over hendes krop var jeg allerede tændt, som ikke skjulte meget. Eva er en meget sød, imødekommende og behagelig pige at være sammen med og man følte sig velkommen i hendes selskab. Hendes engelsk er ganske fint.

Standard procedure, vi fik afregnet og hun gik ud af døren. Jeg afklædte mig selv imens, kort efter kom hun tilbage. 

Vi startede ud stående med intense kys, kram og kærtegn foran spejlet og sikke et syn man fik sig i spejlet, kæmpe røv og naturlige bryster, lige præcis som jeg vil have det. Hun holdte sig i hvert fald ikke tilbage med kys og var slet ikke berøringsangst, hvilket jeg sætter stor pris på.

Efter lidt tid, gik hun så småt ned på knæ og gav et lækker blowjob med fræk øjenkontakt og jeg lod mig falde tilbage på sengen, så jeg havde en bedre udsigt til hendes røv i spejlet. Det med spejle er et stort plus i min bog, som gøre oplevelsen endnu frækkere end det allerede er. 

Så blev det min tur til at slikke hende, og igen måtte jeg gøre lige præcis det jeg havde lyst til, selvfølgelig kun det der var blevet aftalt. Nu var jeg klar, og trængte ind i en missionær stilling med masser af øjenkontakt og det virkelig intens at tage hende. Jeg skulle holde mig tilbage for ikke at komme hurtig, så jeg vendte hende om til en god omgang doggy og røven fik et par små klask i røven med frække støn naturligvis. Det udviklede sig så til flere stillinger jeg kunne komme i tanke om, og hver stilling var så intens, nærværende og lækkert. Eva var simpelthen så lækker, at jeg ikke kunne holde længere, så jeg kom i et brag mens hun kiggede intens på en. 

Der var intet pres med at få mig ud af døren og Eva virkede interesseret i at smalltalke efter vi var færdig, hvis man havde lyst til det. Jeg valgte selv at gå, da jeg fik det jeg kom efter. 

Jeg vil sige en oplevelse med Eva, er en blanding af GFE og PSE. Det klager jeg ikke over. Fremragende indlevelse, øjenkontakt, støn og er gavmild med kys. 

Beklager, er ikke den bedste til at beskrive en oplevelse, men prøver mit bedste.

Eneste lille minus er at hun ikke var så glad for at blive slikket følte jeg, måske det bare var mig. Men det opvejes fuldt ud med den intens oplevelse man får hos Eva.

Jeg er stadig nedtrykt over, at min oprindelige plan hos en anden pige gik i vasken, da jeg virkelig så frem til det. Men jeg er godt tilfreds med besøget hos Eva.

Det var vist Evas sidste dag i Aarhus, men mon ikke hun kommer tilbage.

Min varmeste anbefaling. :)

Skrevet

Du har intet at beklage!

Det er en fremragende anmeldelse! ;)

Der er guld i Århus på alle årstider!

Skrevet
Mike56 skrev, for 9 timer siden:

Beklager, er ikke den bedste til at beskrive en oplevelse, men prøver mit bedste.

Det er en anmeldelse fra øverste hylle,  man føler næste at man sidder i sofarækken i biffen og følger med :)

image.thumb.png.d49610b4fe2450a8fdbafb426af91d10.png

• 7 months later...
Skrevet

Så har jeg også fået besøgt Eva.

Og jeg kan kun give trådstarter ret.

Eva er en rigtig sød og køn pige, dejlig GFE.

Jeg besøger hende gerne igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.