Hop til indhold

Aalborg Nia - New Hot thai girl

Featured Replies

Skrevet
Bertil168 skrev, for 9 timer siden:

Hun ser vel så godt ud at det værd at at chancen …

Jeg har prøvet at skrive til hende.. Men opfanger ret hurtigt at de engelske evner ikke rækker ret langt. Og så gider jeg simpelthen ikke kæmpe kampen..

Skrevet
Sommer79 skrev, for 1 minut siden:

Jeg har prøvet at skrive til hende.. Men opfanger ret hurtigt at de engelske evner ikke rækker ret langt. Og så gider jeg simpelthen ikke kæmpe kampen..

Nå ok, ærgerligt..

Skrevet
Bertil168 skrev, for 3 minutter siden:

Nå ok, ærgerligt..

Helt vildt... For gad godt sådan en lækker omgang Pussy Slide... Og Har aldrig været på en Thai... Men hende her lokker...

• 4 weeks later...
Skrevet

Prøvede hende idag i Randers.

Nogenlunde engelsk. Men ikke særlig snakkesalig, som nogle thaier plejer at være. Lidt ligegyldigt massage... Ganske okay blow... Med diverse rengøring osv, som  er et turn off for mig.. havde taget bad inden på lokationen. Sexen kedelig uden lyd og indlevelse. Kræver ingen gentagelse selvom hun er køn og kroppen er ganske sprød 

Skrevet
Kyllingen1234 skrev, for 2 timer siden:

Prøvede hende idag i Randers.

Nogenlunde engelsk. Men ikke særlig snakkesalig, som nogle thaier plejer at være. Lidt ligegyldigt massage... Ganske okay blow... Med diverse rengøring osv, som  er et turn off for mig.. havde taget bad inden på lokationen. Sexen kedelig uden lyd og indlevelse. Kræver ingen gentagelse selvom hun er køn og kroppen er ganske sprød 

Hvor ca i Randers holder hun til

Skrevet
Marcoo skrev, for 13 timer siden:

Hvor ca i Randers holder hun til

Lille Pattaya. Området med byens største koncentration af thaimassører. 

Skrevet
Kyllingen1234 skrev, for 18 timer siden:

Østergade

Så tog jeg fejl. Hende og en anden i en lignende annonce mener jeg var i den anden ende af centrum. Så må der være åbnet igen i Østergade; dét havde jeg ikke set. Også en smule mere diskret end det andet sted. Er der to på stedet?

Skrevet
fila skrev, for 26 minutter siden:

Så tog jeg fejl. Hende og en anden i en lignende annonce mener jeg var i den anden ende af centrum. Så må der være åbnet igen i Østergade; dét havde jeg ikke set. Også en smule mere diskret end det andet sted. Er der to på stedet?

Jeg kom til lidt efter 8 om morgenen.. umiddelbart kun en på dette tidspunkt 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.