Hop til indhold

Kira Krystal - Alexandra Daddario look alike

Featured Replies

Skrevet

I Søndags besøgte jeg Kira eller skulle jeg sige Alexandra Daddario for hold da ferie hvor er Kira bare lækker det var ligefør jeg skulle have spurgt efter en autograf i tilfælde af det var den rigtige ;)

30 min i himlen hvor jeg startede ud i min favorite stilling prone bone, jeg kom ret hurtigt hehe. Så stod den på noget facesitting som jeg tror Kira nød godt af, det var i hvertfald nogle dejlige lyde og til sidst 'kom' hun. Det var et virkelig lækkert syn der gjorde bettemand klar til omgang nummer 2. 

Håber jeg kan møde hende igen i den nærme fremtid og så håber jeg at jeg stadig er et naturtalent med tungen ;)

Stor anbefaling herfra.
http://www.seductiongirls.dk/pigerne/kira/

Skrevet
Singleandreadytomingle skrev, den 30.5.2024 at 11:36:

det var ligefør jeg skulle have spurgt efter en autograf i tilfælde af det var den rigtige ;)

:lol:

Tak for god anmeldelse.

Jeg elsker også prone bone! Er hendes numse lige så lille og fast som billederne antyder? Er hun tatoveret? Hvordan er hendes BJ? Blødt, hårdt? Sloppy?:P

Skrevet

Kira er en møglækker, superdirty tøs, som giver mig total Adriana Chechik-vibes. 

Skrevet
  • Author
G.G. skrev, den 1.6.2024 at 08:31:

:lol:

Tak for god anmeldelse.

Jeg elsker også prone bone! Er hendes numse lige så lille og fast som billederne antyder? Er hun tatoveret? Hvordan er hendes BJ? Blødt, hårdt? Sloppy?:P

Hvad end du ser på billedet så lover jeg dig at det er bedre.

Hun har i nogen tatoveringer som jeg kunne se på noget tidspunkt (Jeg er ikke selv stor fan af dem) så hun var helt perfekt i mine øjne.

Er ikke vild med blowjobs så der kan jeg ikke hjælpe ;)

Skrevet
  • Author
Singleandreadytomingle skrev, for 17 timer siden:

Hvad end du ser på billedet så lover jeg dig at det er bedre.

Hun har i nogen tatoveringer som jeg kunne se på noget tidspunkt (Jeg er ikke selv stor fan af dem) så hun var helt perfekt i mine øjne.

Er ikke vild med blowjobs så der kan jeg ikke hjælpe ;)

Hun har ikke nogen*

Skrevet

Hon är bra !!!! Tack för recension 

• 5 weeks later...
Skrevet

Ofte stemmer priserne ikke overens med, hvad der står på hjemmesiden

Hvad tager pigen for 45 min/1 time?

Redigeret af transitliv

Skrevet
meUsex skrev, den 2.6.2024 at 17:24:

Her blow job is extremely sloppy 

Forsvinder hele ideen med et sloppy bj ikke fuldstændig når man har gummi på? 

/B

Skrevet
  • Author
transitliv skrev, den 2.7.2024 at 20:28:

Ofte stemmer priserne ikke overens med, hvad der står på hjemmesiden

Hvad tager pigen for 45 min/1 time?

Hun følger i hvertfald hjemmesiden på 30 min, tror det er sjældent at de ikke passer med det menu prisen er på.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.