Hop til indhold

Recommended Posts

I Søndags besøgte jeg Kira eller skulle jeg sige Alexandra Daddario for hold da ferie hvor er Kira bare lækker det var ligefør jeg skulle have spurgt efter en autograf i tilfælde af det var den rigtige ;)

30 min i himlen hvor jeg startede ud i min favorite stilling prone bone, jeg kom ret hurtigt hehe. Så stod den på noget facesitting som jeg tror Kira nød godt af, det var i hvertfald nogle dejlige lyde og til sidst 'kom' hun. Det var et virkelig lækkert syn der gjorde bettemand klar til omgang nummer 2. 

Håber jeg kan møde hende igen i den nærme fremtid og så håber jeg at jeg stadig er et naturtalent med tungen ;)

Stor anbefaling herfra.
http://www.seductiongirls.dk/pigerne/kira/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Singleandreadytomingle skrev, den 30.5.2024 at 11:36:

det var ligefør jeg skulle have spurgt efter en autograf i tilfælde af det var den rigtige ;)

:lol:

Tak for god anmeldelse.

Jeg elsker også prone bone! Er hendes numse lige så lille og fast som billederne antyder? Er hun tatoveret? Hvordan er hendes BJ? Blødt, hårdt? Sloppy?:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
G.G. skrev, den 1.6.2024 at 08:31:

:lol:

Tak for god anmeldelse.

Jeg elsker også prone bone! Er hendes numse lige så lille og fast som billederne antyder? Er hun tatoveret? Hvordan er hendes BJ? Blødt, hårdt? Sloppy?:P

Hvad end du ser på billedet så lover jeg dig at det er bedre.

Hun har i nogen tatoveringer som jeg kunne se på noget tidspunkt (Jeg er ikke selv stor fan af dem) så hun var helt perfekt i mine øjne.

Er ikke vild med blowjobs så der kan jeg ikke hjælpe ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Singleandreadytomingle skrev, for 17 timer siden:

Hvad end du ser på billedet så lover jeg dig at det er bedre.

Hun har i nogen tatoveringer som jeg kunne se på noget tidspunkt (Jeg er ikke selv stor fan af dem) så hun var helt perfekt i mine øjne.

Er ikke vild med blowjobs så der kan jeg ikke hjælpe ;)

Hun har ikke nogen*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ofte stemmer priserne ikke overens med, hvad der står på hjemmesiden

Hvad tager pigen for 45 min/1 time?

Redigeret af transitliv

Del dette indlæg

Link til indlæg
transitliv skrev, den 2.7.2024 at 20:28:

Ofte stemmer priserne ikke overens med, hvad der står på hjemmesiden

Hvad tager pigen for 45 min/1 time?

Hun følger i hvertfald hjemmesiden på 30 min, tror det er sjældent at de ikke passer med det menu prisen er på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...