Hop til indhold
Lady Cherie

Halleluja....forslag om nyt forum *GGG*

Recommended Posts

Nu ved jeg godt at Admin vil korse sig og det samme vil moderator og Org...(et eller andet kan ikke lige stave til det :-P )

 

Men et forum der hed: "pigernes oplevelser..,".....nu alt efter hvilken en the, man drikker kan man jo kalde det hvad som helst...

 

Men et sted hvor pigerne kan skrive om feks. dagens oplevelse...sjove, som sure...dumme eller rare....eller bare om de der oplevelser der bare presser på for at få luft, noget man har lyst til at skrige ud i rummet.....men da man har naboer så nøjes man med at hviske.....men et sted hvor man kan få afløb for sin vrede og glæde....sure citroner og søde jordbær

 

Tanker der er små og store....ting der går gennem hovedet...ting der bør skrives og ikke glemmes..

 

hvor små de så end er

 

Tanker der er tænkt over, giv dem en chanche

 

Tanker der kan få mod eller medspil

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God ide, var/er der ikke noget lignede på VL ?

 

Hej Jesper

 

Der var et ligne forum på vl...et sted hvor man kunne losse dagens sjove , dumme glade oplevelse af....

 

eller en af de der oplevelser,...den her har jeg lyst til at dele med jer....elller hvad siger I til den her oplevelse?

 

Oplevelser i denne branche kan jo være sjove, rare, sørgelige, ubehagelige, onde eller et eller andet.

 

 

Har vi et sted hvor vi kan skrive om vores oplevelser, kan vi også skrive om hvad der sker bag døren....døren som du aldrig som gæst kommer bagved....

 

Døren der siger til dig....hertil og ikke længre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For min skyld ingen alarm.

Det kan da godt være spændende at læse lidt om, hvad der sker bag gardinet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meningen er nok, at det skal være et rent tøseforum. Er det ikke rigtigt forstået?

 

Ellers kunne de jo bare skrive i "Hyggesnak"  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

HANSEN....det svar forstår jeg ikke...

Kan du uddybe det???

GRUNDIGT, for mig?

Hej Cherie

Mener selvfølgelig at i skal ha et forum hvor i kan tale om alt fra stikkeopskrifter til piske mm uden der er en hane der blander i hønsenes snak

Kramm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg godt at Admin vil korse sig og det samme vil moderator og Org...(et eller andet kan ikke lige stave til det :-P )

 

Men et forum der hed: "pigernes oplevelser..,".....nu alt efter hvilken en the, man drikker kan man jo kalde det hvad som helst...

 

Men et sted hvor pigerne kan skrive om feks. dagens oplevelse...sjove, som sure...dumme eller rare....eller bare om de der oplevelser der bare presser på for at få luft, noget man har lyst til at skrige ud i rummet.....men da man har naboer så nøjes man med at hviske.....men et sted hvor man kan få afløb for sin vrede og glæde....sure citroner og søde jordbær

 

Tanker der er små og store....ting der går gennem hovedet...ting der bør skrives og ikke glemmes..

 

hvor små de så end er

 

Tanker der er tænkt over, giv dem en chanche

 

Tanker der kan få mod eller medspil

Super ide!

Måske endda et lille lukket forum.......eller? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg forstår Cherie, så er der tale et åbent forum.

 

Måske således, at det kun er de lyserøde der kan oprette nye tråde ?!? (men alle har mulighed at lave indlæg/kommentarer i de eksisterende tråde).

 

Et sådan forum, er helt ok med mig.

 

PS. diskussionen om et lukket forum udelukkende til de lyserøde kører> i en anden tråd..,

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bør da være et åbent forum. Ellers bliver der for meget – undskyld udtrykket – loge over det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tænker nu det kunne være sjovt bare at være fluen på væggen. altså at kun pigerne kan poste og svare tråde... 

 

et lille smugkig ind i hønsegården tænker jeg kunne være rigtig sjovt. måske med mulighed for at like indlæggene. tænker at hvis det er åbent for alle, kan man som nævnt tidligere jo bare smide det under hyggesnak. dette sker jo så bare ikke, så muligvis ville en dedikeret tråd opfordre/gøre det nemmere for pigerne, var der endelig noget der lagde op til det, er det jo rimelig nemt at inddrage alle ved at rykke over i "generel debat". 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...