Hop til indhold

Recommended Posts

Forleden havde jeg fornøjelsen af at besøge Lydia i Ballerup.

Lydia er ikke i Skovlunde, selvom det er det, som står i annoncen. Jeg kan rapportere følgende. Billeder er ægte og alder passer meget godt. Lydia a sød, venlig og imødekommende. Brysterne er naturlige, af faktisk meget flotte. Seancen på en times tid kom mest til at handle om hendes bryster ... og andre interessante kropsdele. Der blev slet ikke tid til massage, så det kan jeg ikke sige noget om. Prisen for FP er standard.

Jeg regner med, at jeg skal forbi igen .. og så skal jeg have checket massagen også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ThaiErdetbedste skrev, for 20 minutter siden:

Men hun svarer ikke, hvis man blot ønsker massage, selvom det er nævnt i hendes annonce.

Der er mange der kun har fuld pakke på menuen. De er ikke interesseret hvis de ikke får 1000/1500 for 30/60 min.

Det er også et af mine problemer. Jeg er mere til massage og se hvad der sker. Det sjove går af for mig når jeg skal beslutte mig inden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg faktisk ikke huske, men måske. Vi havde en fin kemi, og jeg husker ikke `afvisninger`

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Lydia igen.

Første supplement ... ja hun tungekysser.

Denne gang bad jeg om at starte med massage. Massagen var ok, men ikke fantastisk. I den bløde ende, med meget lange strøg. Lange strøg virker beroligende ... positivt, men jeg vil gerne have hårdere massage. Lidt henne i massagen startede hun på lidt pirring, det var fint :) ... og efter et stykke tid måtte jeg jo vende mig om. Hun fortsatte med en super omgang pussy slide. Der efter måtte jeg give hendes fantastiske naturlige bryster opmærksomhed ... og der fra gik det slag i slag. Lydia er på min positiv liste ... men ikke pgra. massagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

BJ har hun styr på. Hun leverede begge gange jeg har besøgt hende lange, engagerede, økologiske og kraftfulde BJs. Man kommer, hvis man ikke stopper hende. CIM kan jeg ikke svare på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...