Hop til indhold

Mit andet besøg ved KATRIN, skuffende !

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Katrin for anden gang for nogle dage siden. Og det skulle jeg desværre ikke have gjort. Fysisk ser hun jo brand godt ud , smuk krop m.v. Allerede i døren kunne jeg mærke at det på en eller anden måde ikke ville fungere, noget med kemien. Betalte for en times blandet sex. Sexakten udviklede sig til en rodet affære. Katrin havde ikke den store tålmodighed , afbrød mig flere gange midt i en sexaktivitet. Bebrejdede mig at jeg tog for hårdt på hendes bryster og krammede hende for hårdt m.v. Hun var egentligt ikke særligt venlig og sympatisk , faktisk lidt arrogant og ufølsom, sådan husker jeg hende ikke fra første besøg , jo måske lidt. Arrrrgh ærgerligt. Jeg besøgte Katrin efter nogle fantastisk dejlige besøg hos venlige, empatiske og indfølende GPere. På den baggrund virkede besøget ved Katrin som et lavpunkt.

Skrevet
  • Author
cassanova skrev, for 1 minut siden:

Besøgte Katrin for anden gang for nogle dage siden. Og det skulle jeg desværre ikke have gjort. Fysisk ser hun jo brand godt ud , smuk krop m.v. Allerede i døren kunne jeg mærke at det på en eller anden måde ikke ville fungere, noget med kemien. Betalte for en times blandet sex. Sexakten udviklede sig til en rodet affære. Katrin havde ikke den store tålmodighed , afbrød mig flere gange midt i en sexaktivitet. Bebrejdede mig at jeg tog for hårdt på hendes bryster og krammede hende for hårdt m.v. Hun var egentligt ikke særligt venlig og sympatisk , faktisk lidt arrogant og ufølsom, sådan husker jeg hende ikke fra første besøg , jo måske lidt. Arrrrgh ærgerligt. Jeg besøgte Katrin efter nogle fantastisk dejlige besøg hos venlige, empatiske og indfølende GPere. På den baggrund virkede besøget ved Katrin som et lavpunkt.

KATRIN i Esbjerg.

• 3 weeks later...
Skrevet

Helt uforståeligt, har besøgt hende 2 gange indenfor de sidste 2 uger og skal se hende i gen næste uge, hun er helt fantastisk og kan kun sige jeg har fået alt man kan drømme om og så er hun guddommelig smuk og sød, hun er ikke typen man tager hårdt fat i og bare bruger, hun er den kærlige type som virkelig nyder sex når hun får opmærksomhed.

ville gerne have hende for mig selv, men er du en gentleman så er hun verdensklasse.

Pas på hende

Skrevet
Lasse1 skrev, den 14.6.2024 at 08:20:

Helt uforståeligt, har besøgt hende 2 gange indenfor de sidste 2 uger og skal se hende i gen næste uge, hun er helt fantastisk og kan kun sige jeg har fået alt man kan drømme om og så er hun guddommelig smuk og sød, hun er ikke typen man tager hårdt fat i og bare bruger, hun er den kærlige type som virkelig nyder sex når hun får opmærksomhed.

ville gerne have hende for mig selv, men er du en gentleman så er hun verdensklasse.

Pas på hende

Helt enig . Jeg besøgt hende da hun var i Århus . Og jeg synes at hun er mega smuk og elegant , og jeg var i himmelen i den tid jeg havde med hende . 

• 2 weeks later...
Skrevet

Er Katrins hår lige så kort som på billederne? 

Skrevet
Mike56 skrev, 1 time siden:

Er Katrins hår lige så kort som på billederne? 

Mike56

ja 

Skrevet
LDJ skrev, for 14 minutter siden:

Mike56

ja 

Mange tak, hun ser virkelig lækker ud på billederne. Hende kunne jeg godt tænke mig at aflægge et besøg og har læst gode anmeldelser af Katrin, men bliver lidt i tvivl nu hvor cassanova havde en dårlig oplevelse. 

Hvordan var din oplevelse med Katrin og hvornår var det sidst du besøgte hende? Hvilket billede vil du sige er retvisende af Katrin?

Redigeret af Mike56

Skrevet

Jeg har kun haft gode :D

Skrevet
LDJ skrev, for 40 minutter siden:

Jeg har kun haft gode :D

Det lyder det til, når du siger "gode" som i pluralis. :)

Kan du sige hvilket billede/billeder i galleriet stemmer overens med virkeligheden? 

Skrevet
LDJ skrev, den 27.6.2024 at 16:29:

det gør alle ! 

Fedt.

Jeg har forsøgt at kontakte Katrin og får desværre intet svar tilbage. Jeg håber at det lykkes for mig at få en aftale med hende. Kan du sige noget om hvordan hendes kys er?

Skrevet
cassanova skrev, den 27.5.2024 at 16:17:

Jeg havde læst denne anmeldelse, men baseret på de andre gode oplevelser med hende i denne tråd besluttede jeg mig for at prøve hende i en halv time.

Hun ser dejlig ud, har en skøn udstråling, og rigtig sexet. Det gik stille og roligt da jeg kom, og forspillet klarede hun super godt. Min tanke var der "wauv! Det her bliver min faste go-to pige". Så skulle vi i gang med sexen. Som sagt havde jeg læst ovenstående så var meget blid og prøvede så vidt muligt at læse hendes signaler, men der kom lidt af det samme opførsel som @cassanova rigtig nok beskriver. Vi startede i én stilling, og efter lidt utålmodighed og lidt brok gik vi over til en anden stilling. Fint tænkte jeg, det her gik meget bedre, jeg var lettet og havde fornemmelsen det nok skulle blive super godt igen. Da der så lige går 2 min i den nye stilling, og sammenlagt ca 12-13 min siden jeg trådte ind af døren kommer der et "Come now!", og 30 sek efter "You shall come now". Ja får mig gjort færdig, men det er lige som om at det skal gå meget hurtig til sidst, og hun virker også lidt irritabel.

Om det er kemi eller hvad der er galt aner jeg ikke? Andre har muligvis et godt indtryk af hende eller passer bedre til hendes temperament, men det var ikke lige mig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.