Hop til indhold

Tenga eller fleshlight eller andet til mænd - erfaringer?

Featured Replies

Skrevet

Kære mænner.

Hvilket onani produkt til jer, vil i anbefale?

Søger en fødselsdagsgave til en single mand :D.

Det skal ikke være en dukke!

Max pris ca 1000,-.

Jeg har læst og læst og læst uden at blive klogere for under hvert produkt på hjemmesiderne er der blandede anmeldelser <_<

Skrevet

Jeg købte en:

"TENGA Spinner 03 Shell Masturbator" for nogle måneder siden. Jeg været positivt overrasket over den. Den er fuld af små knopper inden i. Den er egentlig virkelig blød i gummiet... MEN så er der lige den mærkelige fjeder i den til at holde sammen på det hele. 

Det ER ikke det samme som den ægte sex med en kvinde, men måske i virkeligheden noget helt andet, som også er godt.

Jeg er spændt på at høre andre gode forslag her.

Kh. Nyde

Skrevet

Frisk gave :-) håber du giver den foran gamle tante Oda ;-)

Spøg til side - fedt hvis der kan komme mere åbenhed om onaniprodukter til mænd. Jeg har tidligere haft en fleshlight. Selve onanien var ret lækker, men jeg har skrotte den. Dels var det allerbedst, hvis man lige lunede den op først og dels skulle den jo af naturlige årsager rengøres efter brug, og det synes jeg var lidt bøvlet, og forestiller jeg mig, mere bøvlet end en dildo. Jeg synes ihverfald omstændighederne med forberedelsen og rengøringen gjorde det for besværligt. 

Jeg har personligt ikke fundet andre alternativer endnu.

Skrevet
Pianistinden skrev, for 2 timer siden:

Hvilket onani produkt til jer, vil i anbefale?

Jeg ville nok gå med tenga æggene. En GP ved navn Mirella tilbød på et tidspunkt afslutning på den måde, og det virkede ganske pirrende. I hvert fald sådan set udefra, for jeg fik aldrig besøgt hende, så jeg har ingen praktisk erfaring med tenga æg. Jeg ved derfor heller ikke med sikkerhed, om et tenga æg når det kommer til stykket er ligeså frækt, når man selv tager en spiller, som hvis det er en kvinde, som via ægget giver en hånd med. Men i forhold til rengøring er det i hvert fald væsentligt nemmere end hvad @Elprebsi beskriver for fleshlighten.

Skrevet

Jeg har haft et Tenga æg engang, brugte det kun 1 gang. 
Det er godt men jeg gad ikke rengøringen.

Skrevet

Det endte med en Riley Reed model B)

Tak for input gutter :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.