Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Her på lummerlun og fugtig søndag med tømmermænd og ugidelighed, besluttede jeg at prøve Pims tilbud på "35 min dejlig tantra for 300".  Jeg havde ikke forventet alverden for de 300kr (selvom man kan knalde den ret skønne Rebecca på Østerbro for samme pris), og det fik jeg bestemt heller ikke.

Pim virkede stødt over at jeg ikke ville have nogle ekstras og hun var uengageret fra jeg kom til jeg gik. Hun løftede ikke øjnene fra telefonen du hun fulgte mig til døren efter 30 min "Tantra massage", som alene bestod i at lade fingerspidserne stryge hen over min krop. Jeg var blevet instrueret i at beholde underbukserne på, men det var en helt overflødig foranstaltning, for jeg kom ikke på noget tidspunkt i nærheden af begejstring. Der er INGEN fare for gentagelse :wacko:

Hvis der er nogle, der har haft en bedre oplevelse af "tantra massage" på et thai-sted, vil jeg gerne høre om det.

Skrevet
Thaikasser skrev, 1 time siden:

Er der nogen som har prøvet FP eller ved om det er muligt med Pim?

Hun gjorde for år tilbage men nu ydder hun kun b2b.

Skrevet

Hejsa, 

Har fået 60 min b2b massage af Pim (1400kr). Man kan vist ikke få mere end det, men min oplevelse var ganske anderledes dejlig. Hun var sød, indlevende og kørte fissen helt op i ansigtet på mig ad flere omgange. 

Skrevet
Thaikasser skrev, for 16 timer siden:

Er der nogen som har prøvet FP eller ved om det er muligt med Pim?

FP er ikke muligt, kun B2B og hj. Har kun mødt Pim som sød og smilende, men som alle andre kan hun jo have haft en dårlig dag, og hvis man presser meget på med extra ydelser eller ikke er sød og respekterer hende, så er det grunden til hun ikke giver den bedste oplevelse retur.

Skrevet
Blueberry skrev, den 26.5.2024 at 15:11:

Hvis der er nogle, der har haft en bedre oplevelse af "tantra massage" på et thai-sted, vil jeg gerne høre om det.

Må stemme i med hvad Lars40 siger om Pim. Har været hos hende en del gange, og aldrig oplevet hende som andet end venlig og smilende. Ja, hvis hun har været alene, så har hun da haft telefonen med ind i rummet, men har aldrig oplevet at den har taget hendes opmærksom andet end øjeblikke.

Men om tantra-spørgsmålet, så er jeg da også nysgerrig på andres oplevelser.

Jeg har altid betragtet det som en lidt ligegyldig ting, og tror aldrig jeg har oplevet det som andet end fingerspidser eller negle som blidt strejfer én. Har aldrig nogensinde særskilt bestilt tantra, men nogle gange har jeg bedt om "lidt af hvert" når der har været flere slags massager på menukortet, og jeg bare er kommet for afslapningens skyld, og så har det været en del af pakken. Bedste oplevelse med dette har nok været med Ann fra "De smukke unge thaipiger" (eller hvad de plejer at kalde deres annonce), da hun huserede på Molbechsvej i Valby.

Redigeret af Thaiuser

Skrevet
Thaiuser skrev, for 1 time siden:

Men om tantra-spørgsmålet, så er jeg da også nysgerrig på andres oplevelser.

Jeg har altid betragtet det som en lidt ligegyldig ting, og tror aldrig jeg har oplevet det som andet end fingerspidser eller negle som blidt strejfer én.

Helt enig. Når en thaiklinik har tantra på menuen, ser jeg det som et signal om, at der kan tilkøbes mindst et håndjob.

Jeg har ikke selv besøgt Pim, men @Lars40 er bakket op af rimeligt mange andre EG-brugere i ældre tråde i, at Pim ikke tilbyder den fulde pakke.

Skrevet

Kan også resonere med trådstarters oplevelse. Jeg tog dog 30min med oliemassage helt nøgen og hj. 

Jeg spurgte ind til at starte med om man kunne få noget ekstra, og hun var ikke til at overtale. Jeg rakte 700 kr i lommen til hende. 

Jeg fik en dårlig massage, og en kort B2B som virkede okay, med et langvarigt HJ i 69 som jeg var tilfreds med. Alt i alt en fin oplevelse, dog uden gentagelsesfaktor for den pris. 

Jeg vil mene hun tilbyder den samme service uden b2b og uden at være nøgen for 500 kr også. 

Redigeret af duved97

Skrevet
duved97 skrev, for 13 timer siden:

Kan også resonere med trådstarters oplevelse. Jeg tog dog 30min med oliemassage helt nøgen og hj. 

Jeg spurgte ind til at starte med om man kunne få noget ekstra, og hun var ikke til at overtale. Jeg rakte 700 kr i lommen til hende. 

Jeg fik en dårlig massage, og en kort B2B som virkede okay, med et langvarigt HJ i 69 som jeg var tilfreds med. Alt i alt en fin oplevelse, dog uden gentagelsesfaktor for den pris. 

Jeg vil mene hun tilbyder den samme service uden b2b og uden at være nøgen for 500 kr også. 

Hun har det med at jobbe priserne op og blir let mut.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.