Hop til indhold
Blue man

Fuld pakke Nordsjælland hvor?

Recommended Posts

Kun fordi jeg selv bor i Nordsjælland at jeg skulle kommentere. Og efterhånden er vi jo lagt sammen med Kbh og det er jeg ikke så meget til.

Men Linda har jeg selv besøgt både i Hillerød

Og Hørsholm og hun er et af de bedste bud da hun rent faktisk også evner at massere.

Ellers er der den nye i Hornbæk der er massagen i top.

Kan man få andet i Hornbæk, og kan du sige lidt mere om massøsen? Jeg kan godt lide når de har lidt større bryster end normalt, så hvordan er hun på dette område? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er i mine øjne rigtig køn. Brysterne er en del

Størrer end gennemsnittet bland thaier. Hvad du kan få kommer tør jeg ikke sige da min fornemmelse er at hun ikke tilbyder det samme til alle. Dette er dog kun min fornemmelse. Jeg klager ikke over mine nu 2 besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej!

 

Har været i Hornbæk 3 x inden for de sidste 3 uger. Et dejligt sted med en rimelig god beliggenhed ift. naboer og lignende. Dejligt rent og gode badeforhold, hun gik med i bad alle 3 gange og her har hun også super service. 

Hun giver god massage og er tilpas fræk, skøn krop og gode bryster og snakker fint dansk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej!

Har været i Hornbæk 3 x inden for de sidste 3 uger. Et dejligt sted med en rimelig god beliggenhed ift. naboer og lignende. Dejligt rent og gode badeforhold, hun gik med i bad alle 3 gange og her har hun også super service.

Hun giver god massage og er tilpas fræk, skøn krop og gode bryster og snakker fint dansk.

Ok det er så et stamsted for dig ;-) men har du fået massage og fuld pakke ? Og hvad måtte du bøde ?

;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med dig!

Først en god gang massage og så fræk sex med hele pakken og til en pris af 1000,-

God tur for når du først har prøvet det så bliver det en vane, var der også i sidste uge.

Hilsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...