Line c 1293 Skrevet 25. Maj, 2024 Allan37 skrev, for 40 minutter siden: Hvis der er efterspørgsel for det, så go for it. Det er da et frækt indslag Ja men det os en grænse man skal overskride måske begge vejen men tænker det her er et godt sted at se hvad andre tænker og så selv mærke efter og ud fra 98% af svarene og beskederne er jeg da helt i overvejelsen omkring det 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 84 Skrevet 25. Maj, 2024 I min optik er både gravide og ammende kvinder det smukkeste der findes. Frodigheden ved en graviditet gør jer kvinder magiske og en par spændte bryster fuld af mælk oser af erotik også fordi det er noget livsgivende og kimen til alt liv. Nok lidt som mange kvinder jeg har mødt tænker om sæd. Altså det er episk og smukt, da det er dna og starten på alt smukt i livet. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 719 Skrevet 25. Maj, 2024 Larschristian skrev, for 2 timer siden: Intet med det at gøre men almen viden. at mælk stopper ret hurtigt efter end amning. Please Lars Christian.... stop dig selv... lad nu være med at spamme / afspore tråden med din google-viden hos en trådstarter der har et reelt og rimelig spørgsmål til folk der faktisk gerne betaler for en kvindes selskab. Please, forstå det nu.... for en gangs skyld..... 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 25. Maj, 2024 (edited) SirCumaLot skrev, for 13 minutter siden: I min optik er både gravide og ammende kvinder det smukkeste der findes. Frodigheden ved en graviditet gør jer kvinder magiske og en par spændte bryster fuld af mælk oser af erotik også fordi det er noget livsgivende og kimen til alt liv. Nok lidt som mange kvinder jeg har mødt tænker om sæd. Altså det er episk og smukt, da det er dna og starten på alt smukt i livet. Det var faktisk på en måde måde korrekt og smukt skrevet men ja livet starter et sted og skabes hvad mere erotisk og intimt kan der være spørgsmålet til dit svar er så hvad folk ser i det og om det ses på samme måde eller som som desværre i dag mange steder som skammeligt og skal gemmes væk hvilket man kan undre sig over for ingen mennesker ville være skabt uden før mælke erstatning blev opfundet Men jeg må d indrømme jeg faktisk finder seksuel nydelse i at jeg har mælk når de bliver berørt kysset osv de nok mere følsomme ind før plus når der "suttes/røres" ved dem føler jeg form for kom her du min agtigt kan ikke lige finde ordet for det Redigeret 25. Maj, 2024 af Line c 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3295 Skrevet 25. Maj, 2024 Line c skrev, for 4 timer siden: Er lidt nysgerrig jeg har mælk i patterne og har modtaget en del forespørgsler på dette er det noget "i" mænd tænder på? Eller hvad tænker i om det? Overvejer om jeg skal have det på min ydelse når jeg er på vagt Hej @Line c Jeg vil ikke sige jeg tænder på det som sådan ( Selvom det er der sikkert også nogen der gør), men jeg var selv nysgerrig omkring det med brystmælk så under en domina session med @Danske Natasja der tilkøbte jeg tvangsamning og det var en behagelig og sjov og lidt anderledes oplevelse (på den gode måde) og helt klart noget jeg gerne gjorde igen en anden gang. Jeg synes bestemt at du skal sætte det på menuen og hvis nogen er nysgerrige på det så slå jer løs jeg synes det var en skøn oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2074 Skrevet 26. Maj, 2024 Larschristian skrev, for 9 timer siden: Kom igen du har mælk i dine bryster og har en lille der hjemme. og vælger at arbejde. Dine personelige holdninger og moralprædiken kan du tage et andet sted. Du har ferie. 16 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don_Vito 45 Skrevet 26. Maj, 2024 @Line c Har du billeder af dine bryster nogle steder? Profil og lign. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 84 Skrevet 26. Maj, 2024 Line c skrev, for 8 timer siden: Det var faktisk på en måde måde korrekt og smukt skrevet men ja livet starter et sted og skabes hvad mere erotisk og intimt kan der være spørgsmålet til dit svar er så hvad folk ser i det og om det ses på samme måde eller som som desværre i dag mange steder som skammeligt og skal gemmes væk hvilket man kan undre sig over for ingen mennesker ville være skabt uden før mælke erstatning blev opfundet Men jeg må d indrømme jeg faktisk finder seksuel nydelse i at jeg har mælk når de bliver berørt kysset osv de nok mere følsomme ind før plus når der "suttes/røres" ved dem føler jeg form for kom her du min agtigt kan ikke lige finde ordet for det Som du selv beskriver det kan det give seksuel nydelse for begge parter i svangerskab og naturligt nok giver det stimulans når brysterne / areola bliver berørt for det giver barn / mor ro, tryghed og nærvær som forfølger os latent resten af livet og at være vild med bryster er jo ikke det værste der findes. @Line c jeg er klar til at forkæle og behage skønne og frodige dig og smage på dine livets dråber og vil labbe dem ivrigt i mig fordi jeg er en milkoman og babsoman :0). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VildMedThai 110 Skrevet 26. Maj, 2024 Line C det lyder så dejligt, smiler og slikker mig om munden Du skal gøre det du føler, lige meget hvad man gør og skriver her, så er der altid en modsat mening og det er også ok, hver sin lyst. jeg synes det er frækt og elsker synet af en smuk plejet gravid og hendes bryster ( er normalt til små bryster) nyd og tilbyd det du selv føler frækt og tænder dig Del ud så længe du kan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
orne32 21 Skrevet 26. Maj, 2024 Line c skrev, for 19 timer siden: Er lidt nysgerrig jeg har mælk i patterne og har modtaget en del forespørgsler på dette er det noget "i" mænd tænder på? Eller hvad tænker i om det? Overvejer om jeg skal have det på min ydelse når jeg er på vagt jeg elsker kvinder med mælk i brysterne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1403 Skrevet 26. Maj, 2024 Line c skrev, den 25.5.2024 at 20:39: Er lidt nysgerrig jeg har mælk i patterne og har modtaget en del forespørgsler på dette er det noget "i" mænd tænder på? Eller hvad tænker i om det? Overvejer om jeg skal have det på min ydelse når jeg er på vagt EEEEELSKER DET!!! Men det ved du allerede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AK_Peter 0 Skrevet 27. Maj, 2024 Hej Line C, jeg vil vildt gerne komme forbi til en “frokost” og smage din mælk. Jeg kan ikke skrive pb herinde, er ny bruger, ringer jeg når du er på job eller er der andre der kan booke det, når du ikke er der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexlover4you 100 Skrevet 30. Maj, 2024 Line c skrev, den 25.5.2024 at 20:39: Er lidt nysgerrig jeg har mælk i patterne og har modtaget en del forespørgsler på dette er det noget "i" mænd tænder på? Eller hvad tænker i om det? Overvejer om jeg skal have det på min ydelse når jeg er på vagt Vil ELSKE at drikke din mælk.. så ja kom det bare på menu kortet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 31. Maj, 2024 AK_Peter skrev, den 27.5.2024 at 08:17: Hej Line C, jeg vil vildt gerne komme forbi til en “frokost” og smage din mælk. Jeg kan ikke skrive pb herinde, er ny bruger, ringer jeg når du er på job eller er der andre der kan booke det, når du ikke er der? Du ringer bare til stedet så hjælper de dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pregman 41 Skrevet 4. Juni, 2024 Line c skrev, den 25.5.2024 at 20:39: Er lidt nysgerrig jeg har mælk i patterne og har modtaget en del forespørgsler på dette er det noget "i" mænd tænder på? Eller hvad tænker i om det? Overvejer om jeg skal have det på min ydelse når jeg er på vagt Kære Line Jeg tænder meget på kvinder med mælk i brysterne og har prøvet det nogle gange. Så fint med mig. Jeg besøger dig meget gerne og har ikke brug for samleje, men kan klare den selv mens jeg sutter på dine bryster. Nej tak til dumme kommentarer. Sjovt nok har vi forskellige præferencer og man skal ikke nedgøre andre fordi man ikke lige forstår deres prioritet. Bedste hilsner her fra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 9. Juni, 2024 Line c skrev, den 25.5.2024 at 20:39: Er lidt nysgerrig jeg har mælk i patterne og har modtaget en del forespørgsler på dette er det noget "i" mænd tænder på? Eller hvad tænker i om det? Overvejer om jeg skal have det på min ydelse når jeg er på vagt Jeg tænder meget på både gravide kvinder og kvinder med mælk i brysterne. Desværre er der langt imellem at man kan finde en GP som kan tilbyde den oplevelse. Ligesom andre her i tråden, vil jeg opfordre dig til at overveje en lille gæstevisit i Midtjylland! Det kunne jo være at du kunne lokkes...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 103 Skrevet 13. Juni, 2024 Jeg gik i klasse med en dame på studiet der var 50 og med teenagere derhjemme som skulle holde en baby som en af de unge piger som var på barsel kom og vidste frem og så efter at have siddet med baby havde 2 våde pletter på sin t-shirt, og hun havde ikke ammet i flere år men der skulle ikke mere til for at sætte gang i det igen…… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 18. Juni, 2024 Midtvestagurken skrev, den 9.6.2024 at 17:24: Jeg tænder meget på både gravide kvinder og kvinder med mælk i brysterne. Desværre er der langt imellem at man kan finde en GP som kan tilbyde den oplevelse. Ligesom andre her i tråden, vil jeg opfordre dig til at overveje en lille gæstevisit i Midtjylland! Det kunne jo være at du kunne lokkes...... Jeg arbejder på det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mandfralyngby 33 Skrevet 2. Juli, 2024 er du gravid eller er det efter? der er ikke noget dejligere end en gravid kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
For.you.to.use 15 Skrevet 6. Juli, 2024 Line C du har da fået sat gang i debatten. For mig er der ikke noget som er rigtigt eller forkert så længe at de som deltager er voksne, enige om hvad der sker, ingen får varige mén og ellers har det godt med det. SÅ hvis du har det godt med at tilbyder din mælk, så synes jeg bare du skal det uanset hvad andre siger/tænker, de behøver jo ikke besøge dig. Selv synes jeg, det ville være frækt, at få lov at "drikke" din mælk. Spændende hvis du sætter det på menuen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 9. Juli, 2024 Don_Vito skrev, den 26.5.2024 at 08:23: @Line c Har du billeder af dine bryster nogle steder? Profil og lign. Du kan se mig på sexyclub.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 9. Juli, 2024 Line c skrev, den 25.5.2024 at 20:39: Er lidt nysgerrig jeg har mælk i patterne og har modtaget en del forespørgsler på dette er det noget "i" mænd tænder på? Eller hvad tænker i om det? Overvejer om jeg skal have det på min ydelse når jeg er på vagt Du kan tro der er et marked for brystmælk. Er det stadig muligt ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 11. Juli, 2024 Zar skrev, den 9.7.2024 at 23:14: Du kan tro der er et marked for brystmælk. Er det stadig muligt ?? Dejligt ja det kan du tro ihvertfald lidt endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 85 Skrevet 17. Juli, 2024 Hej Line. Kan jeg nå at besøge dig mens du stadig har mælk i brysterne?? (Det bliver nok inden længe jeg tager en tur til hovedstaden.) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden09 0 Skrevet 19. Juli, 2024 Hej @Line c. Synes det lyder vældigt interessant, også selvom man skulle tage rejsen fra Jylland. Er dog nysgerrig på en ting. Er en yngre fyr uden nogen erfaring med amning, så måske du kan svare. Hvor meget producerer du? Er det "bare" så du kan sprøjte nogle dråber her og der eller nok til, at man ville kunne tage en glasflaske med og malke 1 liter ud af dig til at tage med hjem? (Hvis du er ok med det ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg