Line c 1293 Skrevet 25. Maj, 2024 Er lidt nysgerrig jeg har mælk i patterne og har modtaget en del forespørgsler på dette er det noget "i" mænd tænder på? Eller hvad tænker i om det? Overvejer om jeg skal have det på min ydelse når jeg er på vagt 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 191 Skrevet 25. Maj, 2024 Nej, det er ikke noget jeg tænder på. Mænd tænder på alt muligt, som jeg synes er mærkeligt. Men jeg er nok bare en normal kedelig fyr, der ikke er til det usædvanlige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 25. Maj, 2024 Mike56 skrev, for 2 minutter siden: Nej, det er ikke noget jeg tænder på. Mænd tænder på alt muligt, som jeg synes er mærkeligt. Men jeg er nok bare en normal kedelig fyr, der ikke er til det usædvanlige. Er brudt mælk usædvanligt eller en naturlig del af en kvinde ? Jeg er blot nysgerrig Og accepterer folks forskellige opfattelser af hvad der er tiltrækkende og ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 25. Maj, 2024 Kom igen du har mælk i dine bryster og har en lille der hjemme. og vælger at arbejde. 1 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Graphite Skrevet 25. Maj, 2024 Tror det er noget der deler vandende, som du allerede kan se i den her tråd. Vil gætte på det er en niche fetish. Det er dog en af de ting jeg altid gerne har ville prøve. Jeg er sikker på du nok skal få besøgende der er interesseret i den ydelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 191 Skrevet 25. Maj, 2024 Line c skrev, for 11 minutter siden: Er brudt mælk usædvanligt eller en naturlig del af en kvinde ? Jeg er blot nysgerrig Og accepterer folks forskellige opfattelser af hvad der er tiltrækkende og ikke Undskyld. Jeg mente bare generelt, at der er mænd som tænder på dit og dat, der kan være frastødende i mine øjne. Et eksempel kunne være golden shower eller hvad det nu kan være. Jeg har aldrig forstået, at der er mænd som tænder på det, men nu handler det her om mælk fra en kvinde. Helt fair, at mænd tænder på en kvindens mælk, men jeg er også nysgerrige på at høre fra dem, som tænder på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 25. Maj, 2024 Mike56 skrev, Lige nu: Undskyld. Jeg mente bare generelt, at der er mænd som tænder på dit og dat, der kan være frastødende i mine øjne. Et eksempel kunne være golden shower eller hvad det nu kan være. Jeg har aldrig forstået, at der er mænd som tænder på det, men nu handler det her om mælk fra en kvinde. Helt fair, at mænd tænder på en kvindens mælk, men jeg er også nysgerrige på at høre fra dem, som tænder på det. Du skal ikke undskylde var ikke ment som et angreb på nogen måde Jeg er os nysgerrige og deraf mit opslag for har fået en del forespørgsler på det og det har da sat mine tanker igang og endda rykket dem ud fra mit normale 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 25. Maj, 2024 Larschristian skrev, for 26 minutter siden: Kom igen du har mælk i dine bryster og har en lille der hjemme. og vælger at arbejde. Nu kan man jo så godt have en der ikke er så lille og stadig have mælk mælke produktionen kan være svær at stoppe så at du dømmer et sted som dette er en smule upassende tænker jeg 16 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 25. Maj, 2024 Line c skrev, for 7 minutter siden: Nu kan man jo så godt have en der ikke er så lille og stadig have mælk mælke produktionen kan være svær at stoppe så at du dømmer et sted som dette er en smule upassende tænker jeg Det er meget unaturligt at mælken ikke stopper automatisk efter du stopper med at amme. 1-2 uger, men mælkeproduktionen mindskes automatisk temmelig hurtigt. Det kan godt blive nødvendigt at bruge en brystpumpe, for at undgå mælkeknuder og brystbetændelse. Brystspændingen kan man lindre med kolde omslag og en støttende BH. så enten har du et barn du ammer ellers har du unaturlig produktion af bryst mælk. det er fakta. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 25. Maj, 2024 (edited) Larschristian skrev, for 9 minutter siden: Det er meget unaturligt at mælken ikke stopper automatisk efter du stopper med at amme. 1-2 uger, men mælkeproduktionen mindskes automatisk temmelig hurtigt. Det kan godt blive nødvendigt at bruge en brystpumpe, for at undgå mælkeknuder og brystbetændelse. Brystspændingen kan man lindre med kolde omslag og en støttende BH. så enten har du et barn du ammer ellers har du unaturlig produktion af bryst mælk. det er fakta. Altså Google kan alle bruge Altså mælk kommer jo af man får børn men behøver barnet været helt nyt og er det et problem man arbejdet ved siden af? Forstår ikke helt hvad din pointe er med den kommentar Redigeret 25. Maj, 2024 af Line c 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 455 Skrevet 25. Maj, 2024 Larschristian skrev, for 4 minutter siden: meget unaturligt at Jeg gætter på at du ikke har ammet? 1. Jeg har ammet 2 børn hhv 2,2 år og 2,5 år. Og du nedgør en kvinde fordi du formoder at hun har en baby på hvad, 1-2 måneder derhjemme? 2. Jeg tænker alle de kvinder som får medicin og binder brysterne ind og går med smertefulde mælkefulde bryster lææænge ikke ved hvad de taler om? Mig selv incl.. Men når google fortæller dig noget andet, så har du selvfølgelig ret 11 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 25. Maj, 2024 (edited) Line c skrev, for 6 minutter siden: Altså Google kan alle bruge og vil lige fortælle dig alle kvinder er forskellige Jeg har en stor mælke produktionen nogle har intet og jeg har også ammet mere ind 12 uger da det rådes til minimum 1 år for barnets immunforsvar!! Så den der tekst du har fundet et sted holder ikke stik nogle steder nogle kan amme meget nogle lidt nogle har tynd mælk andre som fløde!! Men tænker ikke det en diskussion det skal foregå ønsker blot svar på selve spørgsmålet som jeg spurgte om Det helt iorden du har din mening og du dømmer men jeg gider ikke gå videre ind i den diskussion:) Dømmer ikke. du læser ikke hvad der bliver skrevet er du stoppet med at amme går der 1-2 uger normalt så har du ikke mere mælk. enige nogle producer meget andre lidt. men den stopper så snart dit barn ikke bliver ammet mere. det er helt naturligt. ellers ville alle kvinder rende rundt med mælk i brysterne. du tror måske kvinder render rundt med mælk i brysterne 2-3-4-5-6 måneder efter de er stoppet med at amme. Arhh vel Redigeret 25. Maj, 2024 af Larschristian Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 25. Maj, 2024 Line c skrev, 1 time siden: Er lidt nysgerrig jeg har mælk i patterne og har modtaget en del forespørgsler på dette er det noget "i" mænd tænder på? Eller hvad tænker i om det? Overvejer om jeg skal have det på min ydelse når jeg er på vagt Jeg ville da bestemt ikke holde mig tilbage hvis chancen til at prøve dette bød sig 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 25. Maj, 2024 CamillaHusmor skrev, for 2 minutter siden: Jeg gætter på at du ikke har ammet? 1. Jeg har ammet 2 børn hhv 2,2 år og 2,5 år. Og du nedgør en kvinde fordi du formoder at hun har en baby på hvad, 1-2 måneder derhjemme? 2. Jeg tænker alle de kvinder som får medicin og binder brysterne ind og går med smertefulde mælkefulde bryster lææænge ikke ved hvad de taler om? Mig selv incl.. Men når google fortæller dig noget andet, så har du selvfølgelig ret Præcis os min tanke tak for din direktihed og igen et forum som dette er nok ikke det man skal dømme vi alle er her af en årsag og sexuelle lyster og ens børn tænker jeg er to forskellige steder i ens liv 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 25. Maj, 2024 (edited) Larschristian skrev, for 4 minutter siden: Dømmer ikke. du læser ikke hvad der bliver skrevet er du stoppet med at amme går der 1-2 uger normalt så har du ikke mere mælk. enige nogle producer meget andre lidt. men den stopper så snart dit barn ikke bliver ammet mere. det er helt naturligt. ellers ville alle kvinder rende rundt med mælk i brysterne. du tror måske kvinder render rundt med mælk i brysterne 2-3-4-5-6 måneder efter de er stoppet med at amme. Arhh vel Arrr kan så fortælle dig dette ikke sandt jeg har mere ind et barn og måtte få hjælp til at stoppe min produktion af mælk mine babser sprang til sidst og smerterne stoppede ikke men som mand forventer jeg ikke du kender til dette men igen det er slet ikke hvad tråden handler om ud over det er det jo slet ikke op til dig at bekymre eller tænker over min produktion af mælk Redigeret 25. Maj, 2024 af Line c 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 25. Maj, 2024 eye2eye2 skrev, for 3 minutter siden: Jeg ville da bestemt ikke holde mig tilbage hvis chancen til at prøve dette bød sig Du velkommen en dag så længe lager haves som man siger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 25. Maj, 2024 Graphite skrev, for 37 minutter siden: Tror det er noget der deler vandende, som du allerede kan se i den her tråd. Vil gætte på det er en niche fetish. Det er dog en af de ting jeg altid gerne har ville prøve. Jeg er sikker på du nok skal få besøgende der er interesseret i den ydelse. Tænker måske man skal se det som baby er stor og der stadig mælk om jeg tilbyder det eller ej vil det nok ikke undgås nogle ville støde på det under agten jeg kan ikke styre om det er der eller ej og jeg arbejder nu og ingen har givet udtryk for det ulækkert eller andet men vi har grint af det hvis de har suget lidt for hårdt imens men dog har alle været klar over det men det har været ubevidst:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don_Vito 45 Skrevet 25. Maj, 2024 Det er sgu fantastisk, at nogle mænd kan tale på kvinders vegne ... Det minder næsten om MAGA bevægelsen i USA 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 25. Maj, 2024 Don_Vito skrev, Lige nu: Det er sgu fantastisk, at nogle mænd kan tale på kvinders vegne ... Det minder næsten om MAGA bevægelsen i USA Det gør mig intet viser blot der så meget mere at lære om det enkelte menneske i verden derfor jeg elsker det jeg laver det giver ikke kun nydelse men også dyb indsigt i andre mennesker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9837 Skrevet 25. Maj, 2024 Line c skrev, 1 time siden: Er lidt nysgerrig jeg har mælk i patterne og har modtaget en del forespørgsler på dette er det noget "i" mænd tænder på? Eller hvad tænker i om det? Overvejer om jeg skal have det på min ydelse når jeg er på vagt Jeg vil synes det kunne ingå i en form for leg. Det vil nok kræve en god kemi imellem dig og manden, og en klar ide om hvilken vej det skal gå. Skal han ammes og have omsorg f.eks. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 25. Maj, 2024 Don_Vito skrev, for 3 minutter siden: Det er sgu fantastisk, at nogle mænd kan tale på kvinders vegne ... Det minder næsten om MAGA bevægelsen i USA Intet med det at gøre men almen viden. at mælk stopper ret hurtigt efter end amning. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 25. Maj, 2024 Larschristian skrev, for 1 minut siden: Intet med det at gøre men almen viden. at mælk stopper ret hurtigt efter end amning. Igen det ikke alle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don_Vito 45 Skrevet 25. Maj, 2024 Jeg vælger at stole på kvinden, som selv står med "problemet" og ikke Google søgning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den krumme Skrevet 25. Maj, 2024 Jeg tænder på det og vil vildt gerne have sex med en hvor brysterne drypper. Line måske du skal tage en tur til Midtjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9837 Skrevet 25. Maj, 2024 Larschristian skrev, for 4 minutter siden: Intet med det at gøre men almen viden. at mælk stopper ret hurtigt efter end amning. Min bedre halvdel dannede så meget mælk at hun kunne sælge det til neonatal afdelingen. Det stoppede ikke bare efter et par uger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg