cassanova 604 Skrevet 25. Maj, 2024 Jeg er efterhånden godt og grundigt træt af De GP ere der har en stor “ spiseseddel” med extras dvs. Tilkøb til en i forvejen høj pris. Det har derfor været en befrielse og et frisk pust de sidste 3 gang jeg har været ved GP. Her haj betalt 1500 Kr. For en time Med All Inclusive dvs. F.eks. Blow uden, kys, fodmassage m.v. Dejligt, ingen optrækkeri. Det har iøvrigt været Thailandske piger alle tre gange. De har ikke bevidst reklameret med AllInclusive men de leverede bare ydelserne som service og som det mest naturlige i verden. Det værste jeg har været ude for var ved en estimeret GP som er i Esbjerg p.t. Summasumarum , da jeg forlod hende havde jeg under seancen betalt 600 kr. I extras , oven i prisen på 1600 kr. Og så var hun iøvrigt temmelig usympatisk og arrogant. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 25. Maj, 2024 Kan du komme på noget du IKKE er træt af i branchen.? 8 22 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 25. Maj, 2024 Extras kan jo også være ydelser, som gp'en i virkeligheden helst vil være fri for at yde. Et menukort med kys til 300, kan være tegn på, at gp'en helst ikke kysser. I alt fald ifølge en gp, jeg snakkede med hos Eventyrpigerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3744 Skrevet 25. Maj, 2024 henlan skrev, for 4 minutter siden: Extras kan jo også være ydelser, som gp'en i virkeligheden helst vil være fri for at yde. Et menukort med kys til 300, kan være tegn på, at gp'en helst ikke kysser. I alt fald ifølge en gp, jeg snakkede med hos Eventyrpigerne. Det er også sådan jeg læser dem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blazeplay 40 Skrevet 25. Maj, 2024 henlan skrev, for 13 minutter siden: Extras kan jo også være ydelser, som gp'en i virkeligheden helst vil være fri for at yde. Et menukort med kys til 300, kan være tegn på, at gp'en helst ikke kysser. I alt fald ifølge en gp, jeg snakkede med hos Eventyrpigerne. Hvorfor tilbyder de det så til at starte med, hvis de helst vil være fri for det? pga penge? 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 846 Skrevet 25. Maj, 2024 blazeplay skrev, for 1 minut siden: Hvorfor tilbyder de det så til at starte med, hvis de helst vil være fri for det? pga penge? Ja til dem det ikke er gået op for. handler det om penge, selv om mange bilder sig ind det er kemi og gensidig lyst. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 25. Maj, 2024 blazeplay skrev, for 4 minutter siden: Hvorfor tilbyder de det så til at starte med, hvis de helst vil være fri for det? pga penge? Hvis jeg skal lave noget, jeg ikke synes om, tager jeg mig også godt betalt. Under alle omstændigheder ser et menukort bedre ud, hvis det indeholder en masse spændende ydelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blazeplay 40 Skrevet 25. Maj, 2024 Larschristian skrev, for 6 minutter siden: Ja til dem det ikke er gået op for. handler det om penge, selv om mange bilder sig ind det er kemi og gensidig lyst. ja og bilder sig ind at de ikke er "prostitueret" men en "glædespige" henlan skrev, for 2 minutter siden: Hvis jeg skal lave noget, jeg ikke synes om, tager jeg mig også godt betalt. Under alle omstændigheder ser et menukort bedre ud, hvis det indeholder en masse spændende ydelser. Ja helt sikkert, men de er jo ikke tvunget og "skal" (udover dem med en bagmand) der er også mange ting jeg ikke bryder mig om at lave i forhold til arbejde, men vil overveje det hvis jeg blev tilbudt et bestemt beløb, der er så nogen ting jeg ikke vil gøre uanset hvor højt et beløb jeg får. Tænker menukortet stadig vil se fint ud uden kys på menuen, desuden er jeg da sikker på at mange kunder ikke bryder sig om kys med gp og derfor fravælger det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lovingthai Skrevet 25. Maj, 2024 blazeplay skrev, for 8 minutter siden: , der er så nogen ting jeg ikke vil gøre uanset hvor højt et beløb jeg får. Vi skal ikke skændes om det, men er du sikker ? det er nemt at sige, men hvis beløbet bliver stort nok er de fleste mennesker klar til at skrotte etik og moral, og jeg skal på ingen måde sige mig selv fri, det er nok bare et spørgsmål om beløbets størelse, før jeg også vil gøre næsten alt, med den undtagelse af noget der går ud over familien, for på det punkt kan der ikke sættes beløb, men ellers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2879 Skrevet 25. Maj, 2024 henlan skrev, 1 time siden: Extras kan jo også være ydelser, som gp'en i virkeligheden helst vil være fri for Det håbet jeg så sandelig ikke!!!!!! Der er nogle GP der tager ekstra for at bade 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 846 Skrevet 25. Maj, 2024 lille_peter skrev, for 15 minutter siden: Det håbet jeg så sandelig ikke!!!!!! Der er nogle GP der tager ekstra for at bade Jo hvis det er sammen med kunden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 25. Maj, 2024 henlan skrev, for 1 time siden: Extras kan jo også være ydelser, som gp'en i virkeligheden helst vil være fri for at yde. Et menukort med kys til 300, kan være tegn på, at gp'en helst ikke kysser. I alt fald ifølge en gp, jeg snakkede med hos Eventyrpigerne. Jeg er helt sikker på det er gældende for mange piger, og mange ekstra ydelser.. Jeg selv har kun en ekstra ydelse som er fisting.. Det tager jeg ekstra for - endda en rimelig høj pris - men det drejer sig ikke om at jeg finder det ubehageligt mere bare det faktum at det tager noget ekstra energi, og det faktum at min nærmeste ledige tid - efter en session med fisting - egentlig også er optaget af min krop der lige skal vende tilbage til normalen.. Sådan noget som anal forstår jeg godt at man også tager ekstra for da det tager noget ekstra klargøring osv.. Nogen gange tror jeg dog også det bare er et spørgsmål om at mænd gerne vil betale for det og så kan man lige så godt malke koen så at sige.. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latexsjoveren 94 Skrevet 25. Maj, 2024 cassanova skrev, for 4 timer siden: Og så var hun iøvrigt temmelig usympatisk og arrogant. Men alligevel valgte du at betale hende 600,- for ekstra ydelser eller var hun først usympatisk og arrogant, efter at have modtaget pengene ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blazeplay 40 Skrevet 25. Maj, 2024 Lovingthai skrev, for 1 time siden: Vi skal ikke skændes om det, men er du sikker ? beløbets størelse, før jeg også vil gøre næsten alt, med den undtagelse af noget der går ud over familien, for på det punkt kan der ikke sættes beløb Jeg er slet ikke ude på at skændes med nogen Er du så også selv sikker på det? Du har helt ret, det er nemt at sige. Det kommer meget an på ens syn og forhold til penge, hvad man vil gøre og ikke vil gøre. JenniferRomantica skrev, for 55 minutter siden: Jeg er helt sikker på det er gældende for mange piger, og mange ekstra ydelser.. At de gør det selvom de helst vil være frie for det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 25. Maj, 2024 blazeplay skrev, for 34 minutter siden: At de gør det selvom de helst vil være frie for det? Ja altså så længe de kræver en ekstra betaling for noget der som sådan ikke er ekstra arbejde.. Så tænker jeg det enten er fordi man ikke rigtig gider det men vil betales for besværet eller fordi de som sagt tænker “mænd vil betale ekstra for det hvorfor skulle jeg så ikke bede om ekstra for det”.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 647 Skrevet 25. Maj, 2024 blazeplay skrev, for 3 timer siden: Hvorfor tilbyder de det så til at starte med, hvis de helst vil være fri for det? pga penge tja, en af 3 grunde. Penge, trusler, behov, alle 3 hænger tit sammen. Ofte bestemmer de ikke selv direkte el inddirekte og har man gæld på 50 eller 10000 kroner, vil en del nok bare gerne have den betalt af (naivt) asap De selvvalgte kan jo have priser som alle andre: mervægt lufthavn, hygiejnetillæg, overbetaling og skæve tider, services, der kræver mere eller er mindre ønsket. Endelig skriver nogle MÅSKE mere for at undgå de 200 smser hver dag med KYSSER DU, SLUGER DU, SKRIGER DU, KNEPPER DU, KOMMER DU. Og endelig, endelig er der tidsperspektivet. Anal, uden makeup, urin, flødeskum.....kan kræve forberedelse eller ekstra oprydning bagefter, ergo en højere pris. Stadig enig med ts: det er tit (ikke altid) træls ad helvede til måske mest for de vægelsindede, der ikke har forventningsafstemt på forhånd, vælger krejler-piger, der pludselig kræver ekstra for at røde hinanden eller trække vejret.....eller for de kunder, der undervejs får lyst til gfe, kysse, bad, pillowtalk, fisting en halv time osv Det er ren Ryan Air. Skal du sidde? 200 kr. Have svar? 300 ekstra. Kaldes hr? 400! Komme sikkert (frem)? 2000 mere!!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 604 Skrevet 25. Maj, 2024 henlan skrev, for 8 timer siden: Extras kan jo også være ydelser, som gp'en i virkeligheden helst vil være fri for at yde. Et menukort med kys til 300, kan være tegn på, at gp'en helst ikke kysser. I alt fald ifølge en gp, jeg snakkede med hos Eventyrpigerne. De extra ydelser , er ydelser som GP ved mange kunder gerne vil have , derfor ser de en fordel i at trække disse ydelser ud af standardpakken.De ved at mange mænd gerne vil have et blow uden f.eks. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 25. Maj, 2024 cassanova skrev, for 40 minutter siden: De extra ydelser , er ydelser som GP ved mange kunder gerne vil have , derfor ser de en fordel i at trække disse ydelser ud af standardpakken.De ved at mange mænd gerne vil have et blow uden f.eks. Jeg bliver helt glad for at jeg kommer et sted, hvor ekstraydelser er en undtagelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg