Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Århus, Hedemannsgade 4 tlf 5035 5249

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Jeg havde igår bestilt tid til massage i Hedemannsgade.

Formiddagen her i byen var mørk, våd og blæsende.

Det er som en oase at træde ind i Hedemannsgade. Dejligt varm, lyst, stille, store smil, brune øjne og flot hår.

Ingen duft at thaimad, ingen fugtpletter på væggene - bare indtrykket at renlighed og hygge. Hygge uden at være overlæsset med thai nips. Budha er der. Jeg bøjer altid hovedet i respekt når jeg passerer ham.

En tur på byens flotteste badeværelse - stort, rent og der dufter kun af sæbe.

Så ind på den opvarmede briks, og en time i himlen fulgte.

Prof massage, ledsaget af så meget snak som jeg selv lagde op til. Ingen konstant pludren, ikke en lyd fra det andet rum. Stille, varmt og tæt.

En velvære kuvøse?

Vi sang vores private sange sammen, udvekslede glade og taknemmelige smil, og løste til sidst et par af verdens problemer :)

Der var ferie stille fik jeg at vide, så er der nogen der sidder og hopper så ring bare. Der er næsten garanti for at der er tid.

Hvem var pigen? Hæ, hæ det er hemmeligt.

Hvad kostede det. Det er også hemmeligt :) Men jeg har råd til et besøg igen i denne uge!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du er meget hemmelig - ingen navne - ingen pris - men du har råd til at besøge dem igen i denne uge - enten har du mange penge, eller også får stor rabat - i stedet for de normale kr. 1200 for HELE pakken :-P :-P :-P :-P :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Håber både ÅE har for mange penge plus at han har fået stor rabat :)

Man må gerne være hemmelig ;)

Jeg er mega rig. Jeg hader rabat. Jeg elsker godt samvær.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var på besøg i tirsdags, og det var en rigtig dejlig oplevelse.

Døren blev åbnet af en ung pige, som skulle vise sig at være rigtig sød og dejlig.

Hun talte rimeligt engelsk, så samtalen gik nogenlunde og vi grinte en del sammen under hele seancen.

Hun hedder noget i retning af Tampoo eller Sampoo, den sidste del af navnet udtales som den sidste del af shampoo.

Efter mit besøg, under jeg hende det bedste, og det er jo jer, en flok gentlemen.

Hun er nok den sødeste glædespige jeg har mødt.

Mvh

Vest

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder spændende, men mon hun er blevet taget af politiet?

2. marts blev 9 thai-kvinder anholdt da de ikke havde opholdstilladelse, gud ske lov blev rufferen også taget.

Hun lød eller dejlig.

Hlsen

Lauritz

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter alt det sludder jeg skrev før, testede jeg stedet af i onsdags. Smuk kvinde, der gav ok massage, er urolig smuk og med på det hele, men jeg nøjedes med massage og svensk (700). Det var en god oplevelse men men Mai Thai i Horsens vinder på det svenske, selv om det danske volder dem begge lidt besvær.  :)

HIlsen Lauritz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Et skønt besøg i Hedemannsgade 4, idag.

Da jeg skulle have en god og kompetent massage, havde jeg bestilt tid hos ejeren, Is.

Hun klarede skulder og balle problemet, og hjalp ellers til på anden vis. Jeg er altså en glad mand nu.

Stedet kører igen på vanlig vis, efter sommerferien. Der havde været nogle misforståelser med vikarerne, så klinikken var helt lukket en kort tid.

Idag er der ny besætning. To meget smukke og slanke yngre piger ( 20-30år).

Hvordan de er at gæste, kan jeg af gode grunde ikke sige, men er der ikke lige et par af jer, der tager en prøve tur, og lader os andre vide :).

Det er altså stadig den pæneste klinik i byen. Det er en fornøjelse af komme der. Pæne lokaler, dejlige bade facilliteter, varme i de brede brikse og frem for alt meget roligt og stille. Lang fra det leben man ofte oplever andre steder - og så er der lukkede rum, ikke blot et forhæng.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg er enig i dine positive bemærkninger om stedet, og når der er kommet nye unge pæne piger vil jeg nok kigge forbien dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var i hedemansgade i sidst uge mødte gee + 30 smilende pige lidt hurtig på aftrækkeren. Massagen var middel. Hun var doven til sex 2 sut tre min. Ridning og skulle så selv lave resten. Men prisen var billig normal pris Århus men det var heller ikke mere værd.

Venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Var i hedemansgade i sidst uge mødte gee + 30 smilende pige lidt hurtig på aftrækkeren. MassagenMassagen var middel. Hun var doven til sex 2 sut tre min. Ridning og skulle så selv lave resten. Men prisen var billig normal pris Århus men det var heller ikke mere værd.

Venligst 8000

Tak for den information.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er ikke specielt velbevandret i thai-universet. Er det derfor muligt at få oplyst stedets pris for en times massage med HJ som afslutning?

Kommer lidt an på pigen, men:

HJ 6-700

BJ 8-900

Fuldt udtræk med hat og slør :) 12-1500 i alt for en time.

Badetiden tæller normalt ikke med i tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Icemand

aarhus elsker hvorfor betaler du du meget ,alle steder jeg har været koster det hj 500 de starter på 600 blowjob 100-200 mere måske og fuld pakke med samleje 1000 kr 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

aarhus elsker hvorfor betaler du du meget ,alle steder jeg har været koster det hj 500 de starter på 600 blowjob 100-200 mere måske og fuld pakke med samleje 1000 kr

Hvis man vil fyre i pejsen med mahogny, så koster der altså. Men for satan en god varme. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Det må vel være op til den enkelte selv at vurdere om pris og kvalitet hænger sammen.

For nogen spiller prisen en mindre rolle og for andre en større rolle.

Jeg betaler gerne lidt mere end markedsprisen men har så også en forventning om en lidt bedre behandling og en lidt smukkere pige end normalen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kvalitet koster, sådan er det vel indenfor alle brancher. Hedemannsgade har altid været kendt for at være dyrest i Aarhus, men de har samtidig været kendt for kønne piger og en god oplevelse hver gang. Det vil jeg nu også godt betale lidt ekstra for. Hellere 3 kvalitetsture end 4 "nåja og det var lidt øv" oplevelser. Men sådan er vi jo så forskellige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg var dernede forleden for tredje gang på et par måneder cirka og alle tre gange vendte jeg om og gik igen uden at få massage mv.

De tre gange var om formiddagen og der var kun en ældre thaikvinde på klinken og hun har nok har rundet de 50 år og virker ikke tiltrækkende på mig, så det gad jeg ikke.

Udbuddet af piger dernede er åbenbart nedadgående for tidligere kunne man også om formiddagen møde et par unge pæne thaipiger.

En af gangene slog jeg i desperation forbi chaba som ligger tæt derpå, men der var en bredskuldret robust ikke videre køn thai og en anden thai der lige kunne gå an men hun havde en tidsbestilling så hun var ikke ledig.

Så jeg tror jeg holder en pause fra thaiklinikkerne da jeg tror det er en håbløs opgave at finde en klinik med gode lokaler og bare lidt yngre pæne thaipiger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi i formiddags og her var formentlig samme dame som Aros nævner, eneste i butikken. Jeg skønner hende til omkring 45 år ( jeg ser altid optimistisk på andre mennesker )

Fik en fantastisk blid sensuel massage med rolige hænder. Nok ikke den bedste hvis man døjer med infiltrationer eller lign. men hvis man er der for at slappe af og bare nyde det, så har jeg ikke fået det meget bedre.

Og den brede briks med varme tiltaler voldsomt mig her i efteråret.

Raffineret pirring, og fin afslutning med dejlig spansk og hj  - så kunne selv arbejde om eftermiddagen ikke ødelægge en fantastisk start på weekenden.

Så jeg vil give Aros ret i, at hun ikke kunne følge med kropsmæssigt og udseendemæssigt som de tidligere "ansatte" men jeg fik sgu en dejlig oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...