Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Februar, 2014 Jeg havde igår bestilt tid til massage i Hedemannsgade. Formiddagen her i byen var mørk, våd og blæsende. Det er som en oase at træde ind i Hedemannsgade. Dejligt varm, lyst, stille, store smil, brune øjne og flot hår. Ingen duft at thaimad, ingen fugtpletter på væggene - bare indtrykket at renlighed og hygge. Hygge uden at være overlæsset med thai nips. Budha er der. Jeg bøjer altid hovedet i respekt når jeg passerer ham. En tur på byens flotteste badeværelse - stort, rent og der dufter kun af sæbe. Så ind på den opvarmede briks, og en time i himlen fulgte. Prof massage, ledsaget af så meget snak som jeg selv lagde op til. Ingen konstant pludren, ikke en lyd fra det andet rum. Stille, varmt og tæt. En velvære kuvøse? Vi sang vores private sange sammen, udvekslede glade og taknemmelige smil, og løste til sidst et par af verdens problemer Der var ferie stille fik jeg at vide, så er der nogen der sidder og hopper så ring bare. Der er næsten garanti for at der er tid. Hvem var pigen? Hæ, hæ det er hemmeligt. Hvad kostede det. Det er også hemmeligt Men jeg har råd til et besøg igen i denne uge! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2014 Du er meget hemmelig - ingen navne - ingen pris - men du har råd til at besøge dem igen i denne uge - enten har du mange penge, eller også får stor rabat - i stedet for de normale kr. 1200 for HELE pakken :-P :-P 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 12. Februar, 2014 Håber både ÅE har for mange penge plus at han har fået stor rabat Man må gerne være hemmelig ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Februar, 2014 Håber både ÅE har for mange penge plus at han har fået stor rabat Man må gerne være hemmelig Jeg er mega rig. Jeg hader rabat. Jeg elsker godt samvær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestnudisten 31 Skrevet 14. Februar, 2014 Jeg var på besøg i tirsdags, og det var en rigtig dejlig oplevelse. Døren blev åbnet af en ung pige, som skulle vise sig at være rigtig sød og dejlig. Hun talte rimeligt engelsk, så samtalen gik nogenlunde og vi grinte en del sammen under hele seancen. Hun hedder noget i retning af Tampoo eller Sampoo, den sidste del af navnet udtales som den sidste del af shampoo. Efter mit besøg, under jeg hende det bedste, og det er jo jer, en flok gentlemen. Hun er nok den sødeste glædespige jeg har mødt. Mvh Vest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauritz 5 Skrevet 2. Marts, 2014 Det lyder spændende, men mon hun er blevet taget af politiet? 2. marts blev 9 thai-kvinder anholdt da de ikke havde opholdstilladelse, gud ske lov blev rufferen også taget. Hun lød eller dejlig. Hlsen Lauritz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauritz 5 Skrevet 2. Marts, 2014 UPS glemte lege at kigge på årstal 2010!!!!!!!!!!!! Hende vil jeg besøge. Lauritz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauritz 5 Skrevet 8. Marts, 2014 Efter alt det sludder jeg skrev før, testede jeg stedet af i onsdags. Smuk kvinde, der gav ok massage, er urolig smuk og med på det hele, men jeg nøjedes med massage og svensk (700). Det var en god oplevelse men men Mai Thai i Horsens vinder på det svenske, selv om det danske volder dem begge lidt besvær. HIlsen Lauritz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. August, 2014 (edited) Et skønt besøg i Hedemannsgade 4, idag. Da jeg skulle have en god og kompetent massage, havde jeg bestilt tid hos ejeren, Is. Hun klarede skulder og balle problemet, og hjalp ellers til på anden vis. Jeg er altså en glad mand nu. Stedet kører igen på vanlig vis, efter sommerferien. Der havde været nogle misforståelser med vikarerne, så klinikken var helt lukket en kort tid. Idag er der ny besætning. To meget smukke og slanke yngre piger ( 20-30år). Hvordan de er at gæste, kan jeg af gode grunde ikke sige, men er der ikke lige et par af jer, der tager en prøve tur, og lader os andre vide . Det er altså stadig den pæneste klinik i byen. Det er en fornøjelse af komme der. Pæne lokaler, dejlige bade facilliteter, varme i de brede brikse og frem for alt meget roligt og stille. Lang fra det leben man ofte oplever andre steder - og så er der lukkede rum, ikke blot et forhæng. Redigeret 20. August, 2014 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 20. August, 2014 Jeg er enig i dine positive bemærkninger om stedet, og når der er kommet nye unge pæne piger vil jeg nok kigge forbien dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 20. August, 2014 Var i hedemansgade i sidst uge mødte gee + 30 smilende pige lidt hurtig på aftrækkeren. Massagen var middel. Hun var doven til sex 2 sut tre min. Ridning og skulle så selv lave resten. Men prisen var billig normal pris Århus men det var heller ikke mere værd. Venligst 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 20. August, 2014 Var i hedemansgade i sidst uge mødte gee + 30 smilende pige lidt hurtig på aftrækkeren. MassagenMassagen var middel. Hun var doven til sex 2 sut tre min. Ridning og skulle så selv lave resten. Men prisen var billig normal pris Århus men det var heller ikke mere værd. Venligst 8000 Tak for den information. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatbandit 36 Skrevet 18. September, 2014 Er ikke specielt velbevandret i thai-universet. Er det derfor muligt at få oplyst stedets pris for en times massage med HJ som afslutning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. September, 2014 Er ikke specielt velbevandret i thai-universet. Er det derfor muligt at få oplyst stedets pris for en times massage med HJ som afslutning? Kommer lidt an på pigen, men: HJ 6-700 BJ 8-900 Fuldt udtræk med hat og slør 12-1500 i alt for en time. Badetiden tæller normalt ikke med i tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 18. September, 2014 aarhus elsker hvorfor betaler du du meget ,alle steder jeg har været koster det hj 500 de starter på 600 blowjob 100-200 mere måske og fuld pakke med samleje 1000 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. September, 2014 aarhus elsker hvorfor betaler du du meget ,alle steder jeg har været koster det hj 500 de starter på 600 blowjob 100-200 mere måske og fuld pakke med samleje 1000 kr Hvis man vil fyre i pejsen med mahogny, så koster der altså. Men for satan en god varme. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 18. September, 2014 Det må vel være op til den enkelte selv at vurdere om pris og kvalitet hænger sammen. For nogen spiller prisen en mindre rolle og for andre en større rolle. Jeg betaler gerne lidt mere end markedsprisen men har så også en forventning om en lidt bedre behandling og en lidt smukkere pige end normalen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ommeren 315 Skrevet 18. September, 2014 Kvalitet koster, sådan er det vel indenfor alle brancher. Hedemannsgade har altid været kendt for at være dyrest i Aarhus, men de har samtidig været kendt for kønne piger og en god oplevelse hver gang. Det vil jeg nu også godt betale lidt ekstra for. Hellere 3 kvalitetsture end 4 "nåja og det var lidt øv" oplevelser. Men sådan er vi jo så forskellige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 240 Skrevet 19. September, 2014 jeg har det på præcis samme måde - hellere betale det en god oplevelse koster - end få en dårlig billig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 19. September, 2014 jeg har ikke gået ned på kvaliteten på dem jeg har besøgt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 19. September, 2014 hvorfor har jeg en streg på det jeg skrev hmmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. September, 2014 Jeg var dernede forleden for tredje gang på et par måneder cirka og alle tre gange vendte jeg om og gik igen uden at få massage mv. De tre gange var om formiddagen og der var kun en ældre thaikvinde på klinken og hun har nok har rundet de 50 år og virker ikke tiltrækkende på mig, så det gad jeg ikke. Udbuddet af piger dernede er åbenbart nedadgående for tidligere kunne man også om formiddagen møde et par unge pæne thaipiger. En af gangene slog jeg i desperation forbi chaba som ligger tæt derpå, men der var en bredskuldret robust ikke videre køn thai og en anden thai der lige kunne gå an men hun havde en tidsbestilling så hun var ikke ledig. Så jeg tror jeg holder en pause fra thaiklinikkerne da jeg tror det er en håbløs opgave at finde en klinik med gode lokaler og bare lidt yngre pæne thaipiger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ommeren 315 Skrevet 3. Oktober, 2014 Jeg var forbi i formiddags og her var formentlig samme dame som Aros nævner, eneste i butikken. Jeg skønner hende til omkring 45 år ( jeg ser altid optimistisk på andre mennesker ) Fik en fantastisk blid sensuel massage med rolige hænder. Nok ikke den bedste hvis man døjer med infiltrationer eller lign. men hvis man er der for at slappe af og bare nyde det, så har jeg ikke fået det meget bedre. Og den brede briks med varme tiltaler voldsomt mig her i efteråret. Raffineret pirring, og fin afslutning med dejlig spansk og hj - så kunne selv arbejde om eftermiddagen ikke ødelægge en fantastisk start på weekenden. Så jeg vil give Aros ret i, at hun ikke kunne følge med kropsmæssigt og udseendemæssigt som de tidligere "ansatte" men jeg fik sgu en dejlig oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg