lejogbrug 335 Skrevet 23. Maj Jeg har appen, og bruger den til chat til en enkelt mand og ellers privat brug. Indenfor de seneste uger er min chat eksploderer med anmodninger fra primært mænd. Får snap med? Hej Alder Hvor er du Er det den kommunikation der normalt foregår og hvad er årsagen til at min snap er eksploderet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 682 Skrevet 23. Maj Ved det ikke, men kunne godt forstille mig, at din snap er blevet misbrugt på et eller andet fora. Scor måske eller tinder eller ?? Prøv at skrive til en af dem og hør, hvor han har din snap fra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 475 Skrevet 23. Maj Tror at algoritmen i Snap chat, undersøger hvad du taler med denne ene mand om. Så bliver din profil vist til andre, der taler om det samme indhold. Man bliver jo præsenteret for profiler flere gange om dagen, som taler om det samme på den platform. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 335 Skrevet 23. Maj anmelder skrev, for 5 minutter siden: Ved det ikke, men kunne godt forstille mig, at din snap er blevet misbrugt på et eller andet fora. Scor måske eller tinder eller ?? Prøv at skrive til en af dem og hør, hvor han har din snap fra. Ja det kan du have ret i. Jeg har spurgt et par stykker og de siger at min snap er kommet frem som venneforslag. Det er snap navne som 19cm, daddy, fræk, slikke fisse Altså ikke helt stuerene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 335 Skrevet 23. Maj Mister12 skrev, for 2 minutter siden: Tror at algoritmen i Snap chat, undersøger hvad du taler med denne ene mand om. Så bliver din profil vist til andre, der taler om det samme indhold. Man bliver jo præsenteret for profiler flere gange om dagen, som taler om det samme på den platform. Fuck altså og afsløret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1083 Skrevet 23. Maj Mister12 skrev, for 15 minutter siden: Tror at algoritmen i Snap chat, undersøger hvad du taler med denne ene mand om. Så bliver din profil vist til andre, der taler om det samme indhold. Man bliver jo præsenteret for profiler flere gange om dagen, som taler om det samme på den platform. Ja det lyder meget sandsynligt, det hænger sådan sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 23. Maj Algoritmer som alt andet online medier socialt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 682 Skrevet 23. Maj Big brother watching you Jeg var på vesterbro den anden dag på kundebesøg. Havde parkeret i en sidegade. Næste dag kommer der en popup på telefonen "Hvordan var Andersens hotel" ?? Havde jeg været gift, så havde jeg været en meget død mand 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg