Hop til indhold

Herminka i Hjørring

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes hun er god til det hun skriver om og ville komme der ofte, hvis jeg boede tættere. Man skal være typen der er ligeglad med det meste andet end den behandling man får.
Ved ikke lige hvordan jeg ellers skal sige det. Hun får min anbefaling.  

• 2 weeks later...
Skrevet
onkelpoul skrev, den 24.5.2024 at 23:51:

Jeg synes hun er god til det hun skriver om og ville komme der ofte, hvis jeg boede tættere. Man skal være typen der er ligeglad med det meste andet end den behandling man får.

Kan du sige om er vi i midt byen, udkanten eller udenfor hjørring? For har også skænket hende en tanke.

Skrevet

Det er længe siden og det var på gps. Jeg kender overhovedet ikke Hjørring. Jeg har besøgt hende to gange, første gang var et lidt syret sted i Aalborg. 

Som jeg husker det i Hjørring: Stort rækkehus eller et af en række ret ens huse. Helt stille vej, men ikke så langt ude. Ikke nyt kvarter. 

Redigeret af onkelpoul

• 8 months later...
Skrevet
onkelpoul skrev, den 24.5.2024 at 23:51:

Hvordan ser hun ud og hvilken nationalitet er hun? 

Har hun tøj på under massagen?

Skrevet

Hun har tøj på og dem der har haft et godt besøg ved hende, har formodentligt været ligeglade med hendes udseende. Bortset fra at hun ved hvad hun laver med sine hænder, er besøget sjovt nok støvsuget for seksualitet. Bliv væk hvis det er det ærinde.

Skrevet
onkelpoul skrev, for 3 timer siden:

Hun har tøj på og dem der har haft et godt besøg ved hende, har formodentligt været ligeglade med hendes udseende. Bortset fra at hun ved hvad hun laver med sine hænder, er besøget sjovt nok støvsuget for seksualitet. Bliv væk hvis det er det ærinde.

Hvor lang tid plejer du at tage hos hende? Jeg ved ikke om en time er for længe. Det er ikke for pengene, for der er ikke den store forskel på 45 minutter og en time, men hvis det hverken er sex eller rigtig massage er det måske nok med 45 minutter.

Skrevet

Med de her besøg tager jeg så lang tid som jeg kan. Vejen derhen kan også noget, synes jeg :D

Skrevet

Jeg tog en time, det var ok, men som jeg tænkte ville 45 min være lige så godt for mig. Lille sød buttet dame, massage mere fast end forventet, så fint med det. Det med at sidde på knæene virker noget akavet. Afslutning var et dejligt langt hj, meget behageligt, jeg lå på ryggen. Jeg var egentlig ikke så ophidset, for det er ikke en dame, der udstråler sex, men jeg lukkede øjnene under behandlingen slappede bare af. Jeg kunne godt komme igen en anden gang. Man ligger på liggeunderlag, som bruges under soveposen på telttur, lidt hårdt, men ok.

• 2 weeks later...
Skrevet

Nu har jeg selv været der. Kan tilslutte mig anmelderserne på det. Super massage med langt og lækkert handjob.

Er her nogen, som har fået massage af prostata indvendig? Det havde jeg egentlig forventet udfra annoncen.

Skal helt klart afsted til hende igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.