KomBareDo 9 Skrevet 24. April P.t tror jeg kun der er Gip. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
morten0104 1 Skrevet 21. Maj Har nogle af jer erfaring med om Gip tilbyder leg med legetøj til gæsten (fx strap-on) og eventuelle erfaringer med oplevelsen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 513 Skrevet 21. Maj morten0104 skrev, 1 time siden: Har nogle af jer erfaring med om Gip tilbyder leg med legetøj til gæsten (fx strap-on) og eventuelle erfaringer med oplevelsen? Ja det gør hun og hun elsker det. Jeg havde en trekant med gib og en af de andre piger og jeg havde taget med en påspændings dildo. Det var som julelys i øjnene på gib da hun så den og tog straks initiativ og tog på den. Kan bare se hun elsker den magt den gir 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-lover30 0 Skrevet 24. Juni Hej folkens Hvilken alder vil i skyde Gib til at være? Og er det kun Gib lige nu nede hos PP? Evt. Om nogen ved om der skulle være planer for at få andre piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KomBareDo 9 Skrevet 1. Juli Thai-lover30 skrev, den 24.6.2025 at 13:42: Hej folkens Hvilken alder vil i skyde Gib til at være? Og er det kun Gib lige nu nede hos PP? Evt. Om nogen ved om der skulle være planer for at få andre piger? Det er p.t kun Gip der er på stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kragh 7 Skrevet onsdag klokken 05:30 Giver hun sorte kys? Altså gip? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatbandit 35 Skrevet onsdag klokken 05:43 Zar skrev, den 23.5.2024 at 21:17: Gad Godt prøve alle 3. Gad vide hvor mange kontanter man skal medbringe ?? Jeg har givet 3000 for alle tre i en time. De krævede dog en ladning fra mig pr. pige. Det fik de med nød og næppe. Men måtte så næsten også bæres derfra igen. 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 58 Skrevet onsdag klokken 05:59 Kragh skrev, for 28 minutter siden: Giver hun sorte kys? Altså gip? Jeg er sikker på hun giver alt du spørger om og betaler for . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg