Hop til indhold

De ældre kvinder

Featured Replies

Skrevet

De ældre kvinder begynder at interessere mig mere og mere, de kvinder på omkring 30-37-41 årige er begyndt at interessere mig mere og mere. Men okay jeg skal heller ikke lyde som om jeg er mega gammel for det er jeg sgu ikke.

nå men til sagens kerne, jeg har for 3 uger siden mødt en yderst flot kvinde på de 37 år på tinder  hun er egentlig hvad jeg går efter, sød, åben der er ligeværdig kommunikation (det vil sige hun skriver også til mig og tager initiativ til at ses) hun er fitness trænet og man kan virkelig se hun træner selvom hun har født , smukt brunt hår og nogle yderst smukke brune øjne der har en glød der ikke kan beskrives.

På de 3 uger  vi har kendt hinanden har vi ses jævnligt, og vi har haft sex, været ude og spise sammen i biograffen og sådan, vi har både været hjemme ved mig og hjemme ved hende. Og jeg vil sige at sexen med hende ikke fejler noget som helst, hun er så mega fræk ! Hun udfylder hvert intimt behov og hver en lyst jeg har og hun har fortalt at jeg udfylder hendes. Sidst vi så hinanden der lå Vi og puttede til en film, vi krammede lå tæt kyssede og jeg tror kun vi så et kvarter af filmen og så røg tøjet endnu en gang.

Hun udfylder alle behov jeg har, både på det intime plan men også når set gælder kommunikation og så videre.

Det der er så charmerende ved hende er at hun ved hvad hun vil med en mand (hun er til de yngre mænd) men hun er så selvsikker, hudløst ærlig, sjov og har den mest sorte mor humor ( Jeg kan ikke kalde det for far humor da hun sjovt nok ikke er en far) men hun er pisse sjov, og hun besidder noget som fanger mig som de kvinder på min egen alder eller de kvinder som jeg har været sammen med der er de 22-23-25 og 29 ikke besider. Og det er fucking charmerende.

Det eneste problem er at hun er begyndt så småt at få noget i klemme for mig, og det samme er jeg også på sin vis, problemet er bare at hun har 2 børn i forvejen og vil ikke have flere, og jeg vil gerne have børn jeg vil gerne opleve det at blive far og det tror jeg ikke kommer til at ske med hende, og det er noget rigtig pis faktisk.

Jeg vil ikke gå ind og ændre hendes mening, hvis jeg skulle finde sammen med hende som kærester så skulle det ske naturligt, men hvor tit sker det lige at man ændre sin holdning for en anden ?….. ikke ret tit….

så jeg føler mig så splittet, jeg ved ikke om hun skal sættes på listen som endnu en bolleven hvor der er følelser indblandet, eller om man skal finde sammen og droppe min store drøm om et familie liv, eller jeg bare skal sige stop…. Jeg hælder allermest til det sidste for jeg har egentlig også fået en lille smule i klemme for hende problemet er bare det med børn, og det sidste nævnte er det jeg hælder mest til…. Bare at stoppe det, for som sagt er det sjældent det sker at man ændre holdning og ja min store drøm er at skabe min egen familie…

Redigeret af etspil5moden

Skrevet

Børn har man for altid. Partner har man ikke automatisk garanteret, mere usikkert i det lange løb. Og uden børn sammen så er det færre ting der binder jer sammen. Det værste som kan ske er at det går rigtig godt for jer de første nogle år og at du bruger 7 (eller nogle) år på det, og når i bliver træt af hinanden (stor sandsyndlelighed), så er du måske for gammel til at en ny smuk kvinde gider lave børn med dig. Gå efter din mavefornemmelse, og gå efter det der er vigtigst for dig.

Mine børn er det vigtigste i mit liv. Jeg har oplevt meget, arbejdet i forskellige lande, rejst mange steder kortere og længere ture, dyrket forskellig sport på høj niveau, dyrket meget forskellige hobbyer, oplevet meget, mere end de fleste (ikke alle) danskere. Men jeg ville være en fattig mand med et sølle liv hvis jeg ikke hade mine børn at opleve og nyde hvordan de bruger sine liv.

Du kan altid finde en kvinde. Har du fundet hende, så kan du finde en anden. Men at leve uden børn? Hm. Heldigvis ved du ikke hvad du går glip af hvis du vælger at leve hendes liv. Selvfølgelig er det ikke alle der er en god far, mange ignorerer sine børn og giver dem ikke tid og energi. Men hvis du gører så er det noget særligt, børn er nogle mennesker der betyder mere end dig selv. Det kan man ikke få på andre måder.

Redigeret af Rushton
stavefejl

Skrevet

Hvor gammel er hun? Du skriver 30-37-41?? Der er ret stor forskel på at få flere børn når man er 30 og når man er 41 !! Hvor gammel er du selv??

Jeg har selv været i situationen og endte med at følge min mavefornemmelse. Det er jeg glad for i dag :)

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 2 minutter siden:

Hvor gammel er hun?

Hun er 37 

anmelder skrev, for 2 minutter siden:

Du skriver 30-37-41

Jeg skriver at kvinder i den alder interessere mig mere og mere ^_^

anmelder skrev, for 3 minutter siden:

Hvor gammel er du selv??

Jeg er 29

anmelder skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har selv været i situationen og endte med at følge min mavefornemmelse. Det er jeg glad for i dag :)

Det er lidt dejligt at vide en har stået i samme situation som mig, og kan dele erfaring. Og jeg tænker også at følge min mavefornemmelse ^_^ tak for dit input !

Skrevet
  • Author
Rushton skrev, for 11 minutter siden:

Du kan altid finde en kvinde. Har du fundet hende, så kan du finde en anden. Men at leve uden børn? Hm. Heldigvis ved du ikke hvad du går glip af hvis du vælger at leve hendes liv. Selvfølgelig er det ikke alle der er en god far, mange ignorerer sine børn og giver dem ikke tid og energi. Men hvis du gører så er det noget særligt, børn er nogle mennesker der betyder mere end dig selv. Det kan man ikke få på andre måder.

Tak for dit lange input det kunne bruges ! Du lyder til at have en stor portion livs erfaring, du et nok ældre end mig, og ja min store drøm er at få børn og oplevelsen af at være far. Jeg ender nok med at følge min Mavefornemmelse.

Skrevet
Rushton skrev, 1 time siden:

Børn har man for altid. Partner har man ikke automatisk garanteret, mere usikkert i det lange løb. Og uden børn sammen så er det færre ting der binder jer sammen. Det værste som kan ske er at det går rigtig godt for jer de første nogle år og at du bruger 7 (eller nogle) år på det, og når i bliver træt af hinanden (stor sandsyndlelighed), så er du måske for gammel til at en ny smuk kvinde gider lave børn med dig. Gå efter din mavefornemmelse, og gå efter det der er vigtigst for dig.

Mine børn er det vigtigste i mit liv. Jeg har oplevt meget, arbejdet i forskellige lande, rejst mange steder kortere og længere ture, dyrket forskellig sport på høj niveau, dyrket meget forskellige hobbyer, oplevet meget, mere end de fleste (ikke alle) danskere. Men jeg ville være en fattig mand med et sølle liv hvis jeg ikke hade mine børn at opleve og nyde hvordan de bruger sine liv.

Flot skrevet, thumbs up. Kunne ikke være mere enig.

Skrevet

Du er stadig ung, få dine egne børn. Dine, mine og vores børn er ikke ukompliceret. 

Skrevet

Den historie ligner så meget mit liv. Det lyder nemlig til at jeg havde samme alder da jeg forelskede mig i en lidt ældre med to børn. Hun var MEGET afklaret med ikke at skulle have flere børn, hvorfor vi stoppede med at ses seksuelt. Jeg mødte en anden og fik et barn, hvilket er den bedste oplevelse i mit liv. At hun så senere mødte en fyr og rent faktisk fik et barn med ham, hvor hun var oppe i 40’erne stod sku ikke i kortene og heller ikke i hendes. Vi har genoptaget vores tidligere hyggestunder og vi har det begge så dejligt i det. Så selvom man nogle gange møder bump på vejen, så kommer der ofte noget positivt ud af det, såfremt man har de positive briller på. Held og lykke

Redigeret af Uomo di cioccolato

Skrevet

Er det hende her, så var du jo forelsket i hende inden i mødte hinanden, så nyd det og se om det holder, du har mange år endnu at lave børn i selv hvis det ikke holder mellem lige netop hende her.

Skrevet

-Der er noget jeg ikke forstår.....-Hvorfor skal det være en skala, hvor det eneste du kan leve med er 0 eller 100 ? -Hvis I er glade for hinanden og hygger jer sammen (og det lyder det da bestemt til..), -hvorfor så ikke fortsætte med at nyde hinandens selskab og se hvad det bliver til? -Hvis jeg havde de følelser og sommerfugle, du beskriver (som jeg læser det) -så kunne intet da drive mig væk, bare sådan lige efter få uger? -og forresten: du omtaler hende som "ældre" -glem ikke at du "kun" er 29, og har meget spændende liv foran dig, at lære af...God vind og Held og lykke med at træffe den rigtige beslutning -om det måtte være den ene eller den anden<3

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 4 timer siden:

Er det hende her, så var du jo forelsket i hende inden i mødte hinanden, så nyd det og se om det holder, du har mange år endnu at lave børn i selv hvis det ikke holder mellem lige netop hende her.

Nej det er det ikke

Redigeret af etspil5moden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.