Hop til indhold

Nedslidt og lidt dæmpende

Featured Replies

Skrevet
TrollingJennifer1 skrev, for 11 timer siden:

Det er helt fint, at 117 medlemmer har haft en god oplevelse, men lad nu være med at så tvivl om den negative oplevelse, bare fordi I har haft en god oplevelse.

Der bliver ikke sået tvivl fordi hans oplevelse var negativ der bliver sået tvivl fordi der i beskrivelsen frst lød som om det var modtageværelset han beskrev og at han muligvis var lidt forhastet i sin beslutning. 

Derudover Debatforum så må der vel også debatteres om man er eller ikke er enig med TS ellers er det jo bare et billboard for personlige holdninger. 

Kubrick skrev, for 10 timer siden:

Har ikke selv været indenfor, og da jeg har ALT for mange bekendte i området skal jeg ikke ses stå og vente på en bus jeg aldrig tager…. 

Konge kommentar lige der. TS har en oplevelse af stedet nogen af os andre har så en anden oplevelse og spørger ind til hvordan det kan være at TS oplevede det som han gjorde når andres oplevelser ikke var det samme. 

Det har intet med at være fanboys at gøre det handler om at med vidt forskellige oplevelser er det mere nuanceret med detaljerne, var det modtageværelset han var i der er lidt slidt eller et regulært bollerum. 

Til gengæld er din kommentar den mest ubrugelige af dem alle da du som du skriver ikke besøger stedet så du ved ikke om hverken den ene eller anden sides oplevelse er korrekt. 

De forskellige holdninger er der intet galt med de maler et bredere billede for og imod stedets udseende og indretning og så kan andre vurdere ud fra det om det er et sted de ønsker at besøge selv eller ej. 

Skrevet

Jeg har været der en enkelt gang og kan slet ikke kende det billede ts skildrer. Virker som et meget sobert sted. Jeg tror på at det må have været en misforståelse.

Skrevet
lille_peter skrev, for 20 timer siden:

det indeholder sikkert også kemiske stoffer. 

Alle stoffer er "kemiske", så du har helt sikkert ret. Flere æteriske olier er noget af det mest allergene.

Bortset fra det: Den ene gang, jeg har været der, var værelset fint - ingen rå spånplader - og belysningen tilpas. Hyggelig indretning, faktisk.

Det undrer mig dog, at der skulle stå en seng i et værelse, hvis det ikke er meningen den skal bruges. Hvorfor have en seng i et venteværelse - fordi de er så forsinkede, at man kan tage en lur? Nej, vel?

Redigeret af Bebop

Skrevet
Bebop skrev, for 16 minutter siden:

Det undrer mig dog, at der skulle stå en seng i et værelse, hvis det ikke er meningen den skal bruges. Hvorfor have en seng i et venteværelse - fordi de er så forsinkede, at man kan tage en lur?

Ting kan indrettes og bruges på en måde på et tidspunkt og så med tiden bruges anderledes men uden at man ønsker at ændre hele indretningen permanent

Skrevet

Hej @Lurifaxen

Tak for din feedback. Vi beklager, at din oplevelse hos Pussy Galores ikke levede op til dine forventninger.

Du har ret i, at sengene i øjeblikket ikke er malede, men vi vil male dem denne weekend.
Vi takker for, at du gjorde os opmærksom på dette.

Vi vil også gerne påpege, at der ikke er gulvtæpper på Pussy Galores. Lyset i værelserne kan justeres, så det er muligt for dem, der er på arbejde, selv at indstille den ønskede belysning.

Vi håber, at du vil give os en chance til i fremtiden.

Skrevet
  • Author
Pussy Galores skrev, den 24.5.2024 at 18:28:

Hej @Lurifaxen

Tak for din feedback. Vi beklager, at din oplevelse hos Pussy Galores ikke levede op til dine forventninger.

Du har ret i, at sengene i øjeblikket ikke er malede, men vi vil male dem denne weekend.
Vi takker for, at du gjorde os opmærksom på dette.

Vi vil også gerne påpege, at der ikke er gulvtæpper på Pussy Galores. Lyset i værelserne kan justeres, så det er muligt for dem, der er på arbejde, selv at indstille den ønskede belysning.

Vi håber, at du vil give os en chance til i fremtiden.

Det kan jo bestemt ikke udlukkes... det eneste der tændte lidt af var lokaler og hygge;)

tak fordi I gider svare <3

Skrevet
  • Author
Miley_for_pleasure skrev, den 19.5.2024 at 19:08:

Korrekt babe ❤️ det er et venteværelse. MEN jeg er nu ikke enig i at der ikke bliver gjort rent, jf. trådstarters skriv: Der bliver gjort rent dagligt. At rummet er mere slidt end de rigtige rum, benægter jeg ikke. Men der er altid rent :) jeg har personligt i hvert faldt aldrig erfaret de dage hvor jeg har været der. Og nogle af vores telefondamer har decideret OCD med rengøring :D not lying. 

Jeg skriver overhovedet ikke at der ikke var rent.
Der var i hvert fald ikke beskidt, men trist og nedslidt... PG skriver vist at der ikke er gulvtæpper, så det er min fejl

det jeg blev tændt af på var at stedet trængte til maling og generel hygge ;)

Kvinden og telefondamen (hende der åbnede), var søde pæne rare og venlige....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.