Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvad synes i egentlig er bedst???

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

glædespigen eller den "almindelige" pige????

Jeg reflekterede lidt over dette efter min sidste tur....... og er faktisk kommet frem til, jeg synes glædespigen er bedst :smile:

Og hvorfor så det..... jo man kan ligge så meget vægt på sin egen nydelse og fornøjelse. Hvis du vælger den rigtige pige, kan du få det ligenøjagtig som du gerne vil have det. Havde ture i rummet, hvor focus bare lå på blowjobbet hvor jeg ikke lavede noget som helst udover nusse hende lidt i starten. Eller en 69 hvor hun slutter af med en ridetur. Nogengange vil jeg gerne give hende en erotisk massage eller afprøve lidt kinky ting. Eller prøve at slikke/finger hende til orgasme. Ja det er lidt egoistisk, men jeg nyder altså, at kigge på en pige og tænke, det og det vil jeg meget gerne opleve med hende og så afsted med hende. Og jeg synes altså glædespiger generelt er rigtig gode til, at spille med på legen, og give dig den oplevelse du gerne vil have

Hvis man husker at nyde det, er der altså nogle helt fantastisk oplevelser, med disse dejlige piger :smile:

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

jeps

altså sex, hvor du kan komme og sige hvad du gerne vil have kontra sex hvor begge skal være glade :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

kommer an på personen jeg er sammen med vil jeg sige :) 

det er ikke sex afhængigt - det kommer an på om det er en person jeg har lyst til at glæde eller om det er en hvor det ikke har betydning :) (lidt groft udtrykt)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

kommer an på personen jeg er sammen med vil jeg sige :)

det er ikke sex afhængigt - det kommer an på om det er en person jeg har lyst til at glæde eller om det er en hvor det ikke har betydning :) (lidt groft udtrykt)

i klubberne har man ofte en ide om det, før man går i rum sammen :-) man kan selvfølgelig ramme forkert... men synes jeg nu ikke sker så ofte..... langt de fleste piger, synes jeg er meget servicemindede i den retning, eller i hvert fald dem jeg støder ind i.

klinikker er straks værre, her sker det oftere, man løber ind i en oplevelse, der egentlig var ok, men langt fra prangende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke om man kan generaliserer og kalde enten der ene eller der ander "bedst".

Jeg har haft forfærdelig sex, der ikke er købe sex, vidunderlig købesex og stik modsat. Kommer an på den kemi man har med den enkelte pige.

Men hvis jeg skulle tænke tilbage og give de 3 bedste sex oplevelser nogen sinde, så er der købesex på de to første pladser, og en ikke købe sex på den tredje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nej en generalisering, altså det ene eller det andet er bedst altid, kan man ikke komme med :-)

Mere om i andre nyder det med, man går hen til en pige og siger kom.... jeg vil gerne have det sådan og sådan, beklædningen gerne sådan, og kan vi så komme igang, for jeg har faktisk ret meget lyst til dig :-)

Dette nyder jeg mere end, skal invitere hende ud og spise og andre ting for at få varmet op under hende. Det kan der også være en charme ved, men synes det andet scenarium overgår det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...