Hop til indhold
Fordi jeg fortjener det...

Kira Bang - P Club Flensburg

Recommended Posts

Jeg har ikke været sammen med hende, men set hende flere gange i klubben, sød, smilende, meget naturlig velholdt krop, søg efter Kira Kira på facebook, hun ligger ofte fine billeder op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var sammen med Kira og Candy Cash på sammen tid, det var i sommer da de havde tilbud på 2 for 1 pris og det var super fedt.

Kira har de smukkeste ungpige bryster og er bare lækker, så se at komme afsted og prøv hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har netop været på besøg på P-clubben i sidste uge, men må indrømme at jeg slet ikke bemærkede Kira/hvem der var Kira - eller det var isåfald slet ikke en type, der ville kunne interessere/tænde mig - muligvis var det hende, der tog imod mig? Gungner ved nok bedre, da han havde udset sig en tur med hende, men han blev forblændet af Jessis cubanske tandpastasmil. 

 

PS. pas på med om jeres venner og koner kan følge med i hvad i kigger på via facebook  :evil: Jeg har prøvet at kigge, men må indrømme at jeg synes det er meget svært at gennemskue, hvad man lige skal slå til eller fra, så nu sidder jeg og gruer om konen kan se jeg har kigget på Kira bang og the P-mens club?. Hun kom bare den anden dag og fortalte at hun kunne følge med I hvad hendes venindes X-mand kiggede på af labre larver via facebook.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Nåja-så ved hun sikkert også hvad "svinet" har kikket på, men det er vel ikke ulovligt at samle appetit ude og spise hjemme - siger du bare :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu nåede jeg kun at se Kira let påklædt. Missede på grund af timingen, hun var ude at hente Candy hos tandlægen.

Hun er en slank blondine med fine bryster B-skål vil jeg tro.

Om der er fugemasse i ? Jeg tror det ikke.

Hun er stadig på min  to-do liste.

Man kan se nogle af hendes facebook indlæg på google. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan altså ikke se hvad andre kigger på, på Facebook, kun hvis de har adgang til din computer og browser historik!! Eller hvis man er så fjollet at trykke Syntes godt om eller like...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

He he Svinet, du plejer da altid at have fuldt op på google map hvor tingene ligger og etc

Men noget så simpelt, som at oprette en ekstra facebook profil til alt det gris man nu engang laver, det har du ikke overvejet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan altså ikke se hvad andre kigger på, på Facebook, kun hvis de har adgang til din computer og browser historik!! Eller hvis man er så fjollet at trykke Syntes godt om eller like...

 

Jeg så det altså selv, at man kunne følge, hvad han havde været inde og kigge på  og jeg mener ikke, det sådan nogle sider, du normalt ville trykke synes godt om eller ikke  :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan ihvertfald ikke ses fra andres Facebook side, hvad man har kigget på!!

Kan fra hans egen, eller den computer han har siddet ved..

Og skulle man have brugt hans egen, har man brudt privatlivets fred og det er ikke iorden..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan ihvertfald ikke ses fra andres Facebook side, hvad man har kigget på!!

Kan fra hans egen, eller den computer han har siddet ved..

Og skulle man have brugt hans egen, har man brudt privatlivets fred og det er ikke iorden..

 

Det var på min kones egen computer, at hun kunne gå ind på hans profil, da hun er venner med ham på facebook og se hvad han havde kigget på. Han er så ikke selv bedre, da han har truet med at offentliggøre nogle af X-konens SMSer eller e-mails til sine elskere.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har netop været på besøg på P-clubben i sidste uge, men må indrømme at jeg slet ikke bemærkede Kira/hvem der var Kira - eller det var isåfald slet ikke en type, der ville kunne interessere/tænde mig - muligvis var det hende, der tog imod mig? Gungner ved nok bedre, da han havde udset sig en tur med hende, men han blev forblændet af Jessis cubanske tandpastasmil. 

 

PS. pas på med om jeres venner og koner kan følge med i hvad i kigger på via facebook  :evil: Jeg har prøvet at kigge, men må indrømme at jeg synes det er meget svært at gennemskue, hvad man lige skal slå til eller fra, så nu sidder jeg og gruer om konen kan se jeg har kigget på Kira bang og the P-mens club?. Hun kom bare den anden dag og fortalte at hun kunne følge med I hvad hendes venindes X-mand kiggede på af labre larver via facebook.

Jern, jeg ved ikke om du var der på det tidspunkt.

Kira kom med Candis to vovser, en kamphund og en lille tæppetisser der kunne bruges som hundekiks for den store.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jern, jeg ved ikke om du var der på det tidspunkt.

Kira kom med Candis to vovser, en kamphund og en lille tæppetisser der kunne bruges som hundekiks for den store.

 

Erindrer svagt, der var noget med en mellemstor hund - var det en kamphund? Så kunne Lady Cheries Vovse have brugt den som hundekiks  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fulgt med, et stykke tid her på siden, men først nu meldt mig til.

Kira er en super sød og køn pige, har været sammen med hende, et par gange.

Super krop, naturlige bryster B skål, super Blov og meget berøringsvenlig.

Har også prøvet hende sammen med Lolita, lille lækker pige, sutter godt, tager godt imod.

Nu igen fra 13-19. 2 piger halv time 80 EUR, fransk natur inklusiv.

Bruger, Lidt meget glidecreme, og så er det lidt træls, at det koster ekstra at slikke.

Prøv hende. Kommer helt sikkert igen.

Hilsen MIGO.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var på min kones egen computer, at hun kunne gå ind på hans profil, da hun er venner med ham på facebook og se hvad han havde kigget på. Han er så ikke selv bedre, da han har truet med at offentliggøre nogle af X-konens SMSer eller e-mails til sine elskere.

 

Nu er der jo ingen, der siger man skal være logget ind med sin bruger på facebook, hvis P-Club har ladet deres side være åben. Hvis ikke, kan man som LF siger, lave en ekstra fb profil til den slags. Hvad angår de ting, der bliver gemt på den computer, man bruger, er der andre muligheder. Jeg bruger selv Firefox browseren, og den har noget, der hedder Private Mode. Det vil sige, at den gemmer ingen historik, cookies osv., med andre ord ingen spor af hvilke sider, man har kigget på. Det er en tilstand, man aktiverer, når man vil bruge det, hvilket jeg konsekvent gør når jeg kigger på Eroguide, Sexnord osv. Eneste ulempe er, at man skal skrive hele URL'en ind hver gang, og man skal selv huske brugernavne og passwords og taste disse ind. Funktionen findes både på desktop-versionen og på smartphone-udgaven. Jeg mener at både Internet Explorer og Google Chrome har tilsvarende muligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fulgt med, et stykke tid her på siden, men først nu meldt mig til.

Kira er en super sød og køn pige, har været sammen med hende, et par gange.

Super krop, naturlige bryster B skål, super Blov og meget berøringsvenlig.

Har også prøvet hende sammen med Lolita, lille lækker pige, sutter godt, tager godt imod.

Nu igen fra 13-19. 2 piger halv time 80 EUR, fransk natur inklusiv.

Bruger, Lidt meget glidecreme, og så er det lidt træls, at det koster ekstra at slikke.

Prøv hende. Kommer helt sikkert igen.

Hilsen MIGO.

 

Ja, Lolita er også min favourit på P-club, da hun er så sød, smuk og naturlig, men hun var hjemme i Rumænien og passe sin syge mormor. Håber også hun kommer snart igen, så jeg kan flirte lidt med hende på spansk  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo ingen, der siger man skal være logget ind med sin bruger på facebook, hvis P-Club har ladet deres side være åben. Hvis ikke, kan man som LF siger, lave en ekstra fb profil til den slags. Hvad angår de ting, der bliver gemt på den computer, man bruger, er der andre muligheder. Jeg bruger selv Firefox browseren, og den har noget, der hedder Private Mode. Det vil sige, at den gemmer ingen historik, cookies osv., med andre ord ingen spor af hvilke sider, man har kigget på. Det er en tilstand, man aktiverer, når man vil bruge det, hvilket jeg konsekvent gør når jeg kigger på Eroguide, Sexnord osv. Eneste ulempe er, at man skal skrive hele URL'en ind hver gang, og man skal selv huske brugernavne og passwords og taste disse ind. Funktionen findes både på desktop-versionen og på smartphone-udgaven. Jeg mener at både Internet Explorer og Google Chrome har tilsvarende muligheder.

 

Denne diskussion er jo ikke uvæsentlig, men jeg synes I skal fortsætte den et sted, hvor den hører hjemme..

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men samtidig lover hun jo at hun finder på noget andet, og at hun stadig vil forblive offentlig, spændende er måske lige og stramme den, men jeg vil da holde øje med hvad der sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvis ingen har oplevet så er der vel ingen grund til at beklage at hun stopper :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der en enkelt gang. En halv time med fransk, dansk og svensk afslutning. Jeg fik sådan det som der var betalt for. Men savnede noget indlevelse. Jeg ville gerne besøge hende igen for at se om hun kan tøs lidt op. Hendes krop er perfekt og brysterne gode at sutte på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

T_T pokkers hun er stoppet. Det fremgår af hendes facebookprofil.

 

Det kan jeg ikke finde??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...