Hop til indhold
cassanova

Er DANSKE glædespiger bedre end de udenlandske?

Recommended Posts

cassanova skrev, for 3 timer siden:

Det korte svar er NEJ. Det er min erfaring. Jeg har godt nok kun besøgt 4 danske GP ere. Det er mit klare indtryk at de bedste udenlandske GP ere langt overgår de bedste danske GP ere. 

Det korte svar er "de kan ikke sammenlignes" -i min verden er thaier det jeg er til... -jeg har prøvet danske og andre udenlanske gp, men i mange år savner jeg noget, når det ikke er en thai/thaier -selvom det også kan været meget forskel på dem;-) Jeg kan nemt acceptere andre, og vil da ikke udelukke, at jeg vil forsøg mig på et tidspunkt, med en dansk pige igen... -mit behov er måske ikke så perfekt/meget kommunikation verbalt -men mere primitivt/kropsligt...;-)

Men om dansk er bedre end udenlandsk -eller modsat -er det ikke en umulig dikussion -og noget man kan diskutere bare for, at diskutere... -da den ene kan være ligeså god, som den anden... Nogen er ligeglade bare det er en kvinde som man kan have sex med... Man kan have haft gode/dårlige oplevelser -det gør man vælger det ene frem for det andet... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, 1 time siden:

Ja, i forhold til at de konsekvnet levere god service  og er så skid søde, eller det er i hvert fald min erfaring.

Enig - godt beskrevet - det er også min oplevelse
Men jeg har ikke rigtig noget grundlag for at mene noget om spørgsmålet, jeg har kun besøgt een enkelt udenlandsk pige - og hun var ikke sådan rigtig udenlandsk ... det var Dalya, hun er en kategori for sig sæl' ... 

SweetKisses skrev, for 2 timer siden:

personligt er ikke så meget til fx polsk mad, men jeg fordømmer ikke dem der sværger til polsk mad…

Ka' ikk' la' vær med at kommentere på den ... (selv om, ja, det er et sidespring ... )
Centraleuropæisk mad er noget helt for sig ...
Minder lidt om go' vestjysk husmandskost, men er lige et par tons tungere ...
Og så har de de der mærkelige væsener der kaldes Klösen eller Knödeln ... 
Dem er der stort set ikke andre end de lokale selv der kan finde ud af ...
Den tjekkiske variant er særlig besynderlig ... 
Det minder fuldstændig om franskbrødsdej, der er skåret i skiver og derefter kogt ... (Googlede det, og jo, den er go' nok ... )
Var med et rejseselskab en gang hvior vi fik det serveret ...
Jeg er lidt stolt af, at jeg var den eneste i selskabet, der fik spist dem alle - men jeg har så også prøvet den tyske variant, der er lidt mindre eksotisk ... 
De andre nøjedes med at spise kødet ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er svenskere sjovere end danskere? Jeg har da mødt langt flere sjove svenskere gennem livet end danskere. Er kaffe godere end thé? Er doggy bedre end missionær?

Igen en dum tråd fra TS. 

Det staves pro-vok-ati-on. Som sædvanligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 9 timer siden:

Jeg kan ikke sige noget om hvorvidt danske GP’er er bedre end udenlandske. Det er i grunden et spørgsmål som jeg finder ret umuligt at nogen seriøst kan svare på.

Men jeg kan svare på hvad jeg foretrækker. Og jeg foretrækker, alt andet lige, danske piger. Dels fordi kommunikationen er langt lettere og dels fordi jeg oplever større overensstemmelse med hvad der annonceres med og hvad man møder og får end hos udenlandske, hvor jeg et par gange har oplever at den søde GP ikke selv anede hvad der var annonceret med og hvad jeg havde bedt om. Det kan blive lidt træls.

Jeg har også oplevet en enkelt dansk milf der vejede 15 kg mere end det var beskrevet og hvor billederne nok var ret gamle. Jeg skulle være gået igen, men blev og det var en meget middelmådig oplevelse. Så det er ikke entydigt at danske piger er er sikkert valg.

I sidste ende handler det meget om pigens personlighed, kemi, kommunikation osv. og ikke mindst udseende som er altafgørende for en god oplevelse, om det er en dansk eller udenlandsk pige.

Jeg har desværre kun været sammen med en dansk pige og resten udenlandske, hvor mit umiddelbart førstehåndsindtryk af en dansk pige er mere "sikkert" men det betyder jo ikke at alle danske piger er sikre. Man kan sagtens også føle sig snydt/skuffet hos en dansk pige i forhold til billederne, ydelser osv. som du er inde på. Det kommer jeg nok også til at opleve hen ad vejen, når jeg har været sammen med flere danske piger. Håber dog ikke, da jeg gør mig umage med research på forhånd. 

Det er klart at jeg foretrækker en dansk pige, som jeg har haft en god førstegangsoplevelse med fremt for mange dårlige oplevelser hos udenlandske piger. Men måske jeg har et andet synspunkt på danske piger, når jeg har fået mere erfaring. 

Men jeg er enig i alt det du skriver.

Redigeret af Mike56

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 13 timer siden:

(…)

Jeg kan nemt acceptere andre, og vil da ikke udelukke, at jeg vil forsøg mig på et tidspunkt, med en dansk pige igen... -mit behov er måske ikke så perfekt/meget kommunikation verbalt -men mere primitivt/kropsligt...;-)

(…)

Der er sikkert lidt forskel på, hvor imødekommende folk er overfor andre hvis det er det som du tænker på.

Hmm… ja. Der er sikkert forskellige dele af et GP-besøg. Både kemien. Men så også selve sexen. Det kommer vel lidt an på, om man f.eks. er til GFE.

For mig er et GP-besøg f.eks. et “bare” GP-besøg. Det er en ydelse men det kan godt være pakket ind i GFE og spørgsmål om f.eks. god eller dårlig kemi kan også indgå ligesom mange andre ting. Så jeg tænker godt det kan være pakket ind i mere end bare det fysiske. Nu er jeg heller ikke ekspert på thai-piger som du også nævner.

Møffe skrev, for 13 timer siden:

(…)

Men om dansk er bedre end udenlandsk -eller modsat -er det ikke en umulig dikussion -og noget man kan diskutere bare for, at diskutere... -da den ene kan være ligeså god, som den anden... Nogen er ligeglade bare det er en kvinde som man kan have sex med... Man kan have haft gode/dårlige oplevelser -det gør man vælger det ene frem for det andet... 

Jeg synes netop også, spørgsmålet bliver lidt ærgerligt. Er en dansk bedre end en udenlandsk GP, er en udenlandsk bedre end en dansk.

Jeg synes dog godt, man overordnet kan pege på måske lidt forskelle i hvordan danske og udenlandske GP’er ligesom er. F.eks. er mange danske GP’er på klinikker. En del udenlandske bruger måske lidt det samme koncept. Der er nok også lidt kulturforskelle etc.

Men om det ene er bedre end det andet nej. Men det betyder selvfølgelig ikke at man ikke kan tage en diskussion om der skulle være forskelle etc. – det skal der være plads til. Måske tænker nogen f.eks. danske piger bare er bedre.

SweetKisses skrev, for 14 timer siden:

Jeg elsker dansk mad, men jeg elsker også Italiensk mad, og spansk.. og særligt fransk.. det asiatiske køkken er også godt… jeg personligt er ikke så meget til fx polsk mad, men jeg fordømmer ikke dem der sværger til polsk mad… tværtimod synes jeg det er fantastisk at der er noget for os alle… 

Jeg er rigtig glad for mad - men mest af alt elsker jeg desserter. Og det er faktisk lige gyldigt hvilken nationalitet… sludder, hvilket land desserten stammer fra. Kunne jeg leve af alle slags desserter, så havde jeg gjort det.

(…)

Nu tænker jeg at der måske er forskel på mad og mennesker. Dansk mad er f.eks. måske ikke lige det mest heldige – det er ikke for at sige noget grimt om mit eget land eller frikadeller som alligevel kan være rigtig skønt. Men jeg tror f.eks. netop da mange også fra andre steder synes danske piger er rigtig fine.

Det kan måske få en undertone af at nogle lande er bedre end andre? – det tænker jeg ikke. Sådan lidt a la hvem vil dog kunne lide polsk mad eller f.eks. en polsk eller for den sags skyld rumænsk pige – men man vil selvfølgelig ikke “fordømme” det.

Jeg mistænker dog lidt at en del f.eks. tænker at danske piger er lidt finere end udenlandske – sådan har det i hvert fald tidligere været. De er typisk lidt dyrere og nogen ville sige kvaliteten er bedre. Det kan jeg også se nogen i tråden er inde på.

Du er dog selv en GP så måske bliver det lidt snyd at bede dig om at svare på :)

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 2 timer siden:

Nu tænker jeg at der måske er forskel på mad og mennesker.

Nu ved jeg ikke om du kan udlede fra mit skriv, at mad blot er en metafor -  du ville også kunne skifte mad ud med biler, sko, kjoler... Det vigtigste af det jeg skriver er egentlig, at vi alle har forskellige smag og præferencer. Du mener ikke dansk mad er det mest heldige - jeg er som sagt selv glad for dansk mad.. Men jeg ville ikke gide leve udelukkende af dansk mad... 

Jeg vil slet ikke udtale mig om hvem der er "finest", heller ikke mere "high end" eller "eksklusive" - jeg har mødt, og kender til en god sjat udenlandske der er både dyre og langt lækre end mange danske glædespiger.. Jeg synes bare ikke man skal kategorisere glædespiger efter nationalitet... For du kan få en dansk pige der er mega lækker ud fra et samfundsmæssigt perspektiv, og du kan finde en Italiensk der passer ind i den samme kasse, du kan også finde russiske og polske piger der gør - lige som du kan finde danske, italienske, russiske polske piger der passer ind i en helt anden kasse, og faktisk også en tredje, fjerde kasse... Det er fedt at der er noget for os alle - og så er det bare endnu bedre at vi alle ikke har samme smag... Det være sig indenfor mad, kvinder, mænd, what ever.. 

Nu ved jeg ikke om du mener det er snyd at jeg svarer på selve indlægget, eller om du har et skjult spørgsmål i din kommentar... Men som både glædespige og som glædespige-besøgende, mener jeg sagtens jeg kan tillade mig at svare, selvom jeg egentlig i min tidligere kommentar ikke svarer direkte... Jeg har både som kollega været sammen med både danske og udenlandske glædespiger, og for at dele noget mere personligt, har jeg også været kunde hos både danske og udenlandske glædespiger (som del af et par...).... Så jeg mener faktisk godt, at jeg ville kunne svare - hvilket jeg i princippet ikke behøvede forsvare overfor hverken dig eller andre... 

BTW - så står der som nævnt tidligere heller ikke inden for hvilket felt vi måler og sammenligner kategorierne "danske" og "udenlandske" GP'ere.... Bedste kollegaer? Der har jeg også mine meninger, men min virkelighed er ikke ens betydende med, at det er den eneste virkelighed der findes.... Der findes gode kollegaer med alverdens nationaliteter... dét der gør en GP til en god kollega er, som på mange andre arbejdspladser, personens personalitet og det pres personen arbejder og lever under.... Og netop de to faktorer er også medbestemmende til, hvor vidt en glædespige faktisk er en god glædespige - fuldstændig ligemeget hvilken del af verden hun kommer fra... 

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg i tråde har nævnt at jeg kun besøger Danske GPer så er det et valg ift. at forsøge at undgå de piger hvor økonomisk nød, tvang eller manglende lyst og andet er en faktor og forsøge ikke at bidrage til bagmænd der udnytter kvinderne og det er bare nemmere at undgå og navigere i med de Danske GPer. 

Men jeg har stadig talt sammen besøgt flere udenlandske GPer end Danske igennem tiden og jeg har haft min del af dårlige oplevelser med de udenlandske men også Danske. 

Jeg forsøger også at undgå bollefabrikkerne pga. jeg ikke vil støtte bagmænd og grådige muttere men det ændrer ikke ved at jeg tidligere har haft virkelig gode oplevelser bla. i Herlev bollefabrikken over værkstederne med  Milena Big Boobs og en gravid kvinde hvis kunstnernavn jeg har glemt. 

Jeg holder mig også væk fra de mange kælderbordeller og klinikker på Vesterbro, Nørrebro og rundt omkring efterhånden men har da haft fantastiske oplevelser og fræk og lækker sex med bla. Felina på Frederiksberg, Nancy thai i Vanløse, En sød thai kvinde med kun et bryst på Vesterbro, Emily der kalder sig sexy Emily og som skiftevis er i Valby og Vesterbro, en Latina i Sommerstedsgade der på trods af de skod værelser var helt vildt skøn og engageret. 

Og jeg skæver stadig til både Jessica Seranos og Baleris billeder og overvejer om jeg skal få mig en på opleveren hos dem en dag. 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 14 timer siden:

Igen en dum tråd fra TS. 

Det staves pro-vok-ati-on. Som sædvanligt.

Selvf. jeg vil sige brug mavefornemmelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Danske kvinder er ude efter noget andet end penge, hvad? det ved jeg ikke.. gæt?

Kan i huske Natasja? man må komme ned i hendes hals en gang.
Hun kørte ud, Vi snakkede lidt på sofaen, hvor hun sagde det var hendes mand der kørte.
To månder efter skrev jeg til hende igen, jeg spurgte efter/til hendes mand. De var ikke sammen mere.

To uger efter så jeg hende på dating.

Redigeret af Gæst
Mere fylde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint

Jeg har holdt mig fra danske kvinder af to årsager:

- Prisniveauet er generelt højere

- Deres tydeligere sociale signaler tænder mig af

Den første grund  giver sig selv, hvorimod nummer to kræver et par ord med på vejen:

Jeg kan bedre aflæse en dansk glædespige via, at hun taler dansk og at hendes øvrige sociale og kulturelle signaler er til at forstå. Og det jeg ser og hører har tændt mig af. Det er for meget social klasse 5 over det. Det samme gør sig formentlig gældende for de udenlandske kvinder, men jeg kan ikke direkte aflæse det - jeg ved det godt abstrakt, men jeg opdager det ikke på samme måde. Det betyder for mig et mere ligeværdigt møde med de udenlandske kvinder omend det sådan set er noget sludder reelt set. Men meget af det her, vi har gang i, er for mig at se jagten på den perfekte illusion. 

Jeg er sådan set enig i, at “køb dansk” kan noget i forhold menneskehandel og rufferi generelt set. Men her tænker jo nok mere på behovet for en myndighedsbaseret smiley-ordning, så vi ikke hver især skal tage stilling til mulige ulovligheder fra køb til køb. 

Det er ægerligt, at vi som et tidligere frisindet samfund ikke har formået at få det mere reguleret og skabt bedre og mere sikre vilkår for sexarbejderne subisidært kunderne - øv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft fantastiske oplevelser med danske prostituerede, og jeg har haft hovedet-i-rattet opleveler med udenlandske prostituerede.
Jeg har haft fantastiske oplevelser med udenlandske prostituerede, og jeg har haft hovedet-i-rattet opleveler med danske prostituerede.

Generelt er der længere mellem snapsene end for 10 år siden. Eller måske er jeg blot blevet ældre og mere kræsen.

Jeg vælger efterhånden udelukkende udenlandsk, men jeg sorterer grundigt i dem udfra annoncernes sprog og billeder, anmeldelser, og googlesøgninger, hvilket sparer mig for mange ærgelser. Grunden til at jeg oftest fravælger dansk er, at prisniveauet er noget højere, og at selve akten ofte bliver ret koreograferet - alting foregår i den samme rækkefølge med de samme pseudobegrænsninger, uanset pigen. Og blowjob med gummi siger mig absolut ikke noget hvilket sorterer mange danskere fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HrFlint skrev, for 5 timer siden:

Og det jeg ser og hører har tændt mig af. Det er for meget social klasse 5 over det

Jeg skal lige forstår det korrekt.. 

Du mener simpelthen at de danske glædespiger er for uuddannede, stofmisbrugere eller på anden måder et socialt tilfælde:ph34r:.? I forhold til de unge udenlandske piger.? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, for 56 minutter siden:

Du mener simpelthen at de danske glædespiger er for uuddannede, stofmisbrugere eller på anden måder et socialt tilfælde:ph34r:.? I forhold til de unge udenlandske piger.? 

I har os et rigtig arbejde som i skal passe ik? Eller hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Ved ikke hvad du mener eller hvad det har med mit spørgsmål at gøre^_^.? 

Hvis i har en høj uddannelse, så vil jeg spørger, dig, eller en anden?.. hvad er grunden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nóòb_from74 skrev, for 37 minutter siden:

Hvis i har en høj uddannelse, så vil jeg spørger, dig, eller en anden?.. hvad er grunden?

Jeg er stadig ikke med på hvad du mener.? Tænker du at vi ikke har jobs ved siden af vores arbejde som glædespiger.? Personligt har jeg fravalgt det af nogle meget personlige grunde som jeg ikke ønsker at uddybe herinde.. Men jeg ved at størstedelen af mine dejlige kollegaer derude har et job ved siden af.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Tænker du at vi ikke har jobs ved siden af vores arbejde som glædespiger.

Nej, vi har alle en god indtægt i danmark, med arbejde, eller andet.

Jeg kommer ind på et sidespor, for år tilbage var der en dame der skrev herinde, hun mistede mand pga af en gp. Problemet var hun fik så meget negativitet inde på siden, mænd forstod ikke hendes synspunkt.

Jeg forstår ikke jeres. Jeg forstår hendes.

Jeg sletter os snart min profil, så er vi alle glade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HrFlint skrev, for 8 timer siden:

Jeg kan bedre aflæse en dansk glædespige via, at hun taler dansk og at hendes øvrige sociale og kulturelle signaler er til at forstå. Og det jeg ser og hører har tændt mig af. Det er for meget social klasse 5 over det.

Jeg forstår den (heller) ikke ... ?
Dels er jeg ikke enig i din vurdering - ud fra de piger jeg har besøgt .. 
Dels er jeg blæsende ligeglad med socialklasse 'i sig selv'
Jeg balancerer vel selv et sted imellem socialgruppe 2 og 3, og dem jeg omgås er spredt over hele skalaen ... undtagen nok lige socialgruppe 1.
Kulturelle og sociale signaler hænger bestemt ikke eentydigt sammen med socialgruppe ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HrFlint skrev, for 8 timer siden:

Jeg har holdt mig fra danske kvinder af to årsager:

- Prisniveauet er generelt højere

- Deres tydeligere sociale signaler tænder mig af

Den første grund  giver sig selv, hvorimod nummer to kræver et par ord med på vejen:

Jeg kan bedre aflæse en dansk glædespige via, at hun taler dansk og at hendes øvrige sociale og kulturelle signaler er til at forstå. Og det jeg ser og hører har tændt mig af. Det er for meget social klasse 5 over det. Det samme gør sig formentlig gældende for de udenlandske kvinder, men jeg kan ikke direkte aflæse det - jeg ved det godt abstrakt, men jeg opdager det ikke på samme måde. Det betyder for mig et mere ligeværdigt møde med de udenlandske kvinder omend det sådan set er noget sludder reelt set. Men meget af det her, vi har gang i, er for mig at se jagten på den perfekte illusion. 

Jeg er sådan set enig i, at “køb dansk” kan noget i forhold menneskehandel og rufferi generelt set. Men her tænker jo nok mere på behovet for en myndighedsbaseret smiley-ordning, så vi ikke hver især skal tage stilling til mulige ulovligheder fra køb til køb. 

Det er ægerligt, at vi som et tidligere frisindet samfund ikke har formået at få det mere reguleret og skabt bedre og mere sikre vilkår for sexarbejderne subisidært kunderne - øv.

Den der med socialklasse 5!  Dels tror jeg ikke den holder. De danske piger jeg har hygget med har været både veluddannede, velformulerede, vidende, begavede og faktisk alle været piger jeg gerne ville invitere med til selskaber med andre mennesker i min omgangskreds - og den er ikke specielt lavstatus….. og dels synes jeg det er irrelevant i denne debat, men nu forstår jeg da hvorfor en del - endda meget unge piger, skriver at de er veluddannede. Jeg har godt nok tænkt over om det var fordi de indikerede visse sprogfærdigheder eller en de var værd at tale med også, men nu forstår jeg at der måske også er andre elementer i det.

Jeg havde iøvrigt fornøjelsen at besøge en sød dansk GP idag, som er uddannet lektor. Sød og dejlig pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 7 minutter siden:

De danske piger jeg har hygget med har været både veluddannede, velformulerede, vidende, begavede

Præcis - det er, som jeg skrev, også min oplevelse .. 
I øvrigt også de tre piger mellem 20 og 25 jeg har besøgt ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 17 minutter siden:

Præcis - det er, som jeg skrev, også min oplevelse .. 
I øvrigt også de tre piger mellem 20 og 25 jeg har besøgt ... 

Kan vel også hænge sammen med at nogle piger financierer en uddannelse ved at sælge Deres selskab/sex. Jeg ved det ikke. Har ikke været sammen med så unge GP’ere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nóòb_from74 skrev, for 4 timer siden:

Slet

god idé. Men det ændrer ikke at du har afsporet for mange gange i denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint
JenniferRomantica skrev, for 15 timer siden:

Som hovedregel er socialhruppe 4 og 5 overrepræsenterede blandt sexarbejdere.

Jeg har besøgt et par GP’er der supplerede deres job som sosu’er med salg af sex til overvejdende faste kunder. De var tilmeldt vikarbureau og kun dermed opnå en ret fornuftig løn samlet set og en del fleksibilitet og indflydelse på eget arbejde.De var jo tilmed uddannede i personlig pleje og omsorg, der gjorde det nemmere at overskride grænsen for at sælge sex. Samtidig med en udsigt til en betydelig højere timeløn og mulighed for at skippe nattevagter. Juristen, økonomen eller tandlægen har ikke den motivation. De har en høj løn og fleksibilitet i arbejdet i forvejen. De kan optimere deres løn og arbejdsvilkår på andre måder, der er mindre indgribende i deres følelsesliv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 12 timer siden:

Kan vel også hænge sammen med at nogle piger financierer en uddannelse ved at sælge Deres selskab/sex. Jeg ved det ikke. Har ikke været sammen med så unge GP’ere

Lige med de piger, jeg besøgte, tror jeg der var andre ting inde over, også ...
De to af dem var aktive yoga-piger .. den ene ville uddanne sig som instruktør.
Hun var i øvrigt (ikke så) lidt af en eventyrer, brugte blandt andet sin indtægt til studierejser til Indien ... 
Og havde flere grunde til at arbejde som GP ... 
Hun var ret aktiv on/off her på EG, for fem-seks år tilbage .. 

Den sidste (af de unge, jeg besøgte) var også en markant personlighed.
Een af hendes GP-kolleger, der kender hende ret godt, beskriver hende (i et indlæg her på EG) som en 'smuk sjæl' .. og det kan jeg nemt sætte mig ind i ...
Der var noget over hende, der mindede om en androgyn ung mand - som forsangeren i Placebo ... 

En tredje yoga-pige, jeg har besøgt, er i øvrigt aktiv igen, og er også her på EG ... 
Hun sælger dog ikke sex længere, men massage med afslutning og nogle andre ting ...
Hun er lidt ældre end de andre ...
Jeg nævner hende, fordi hun er en særdeles spændende og tiltalende personlighed - havde et godt besøg hos hende, sidste efterår ... 
For år tilbage var hun meget aktiv på EG, og en sjov debattør med helt sin egen stil .. men i hendes nye 'nick' er hun desværre ret tavs ... 
En skam for EG ... ;)

Jeg har besøgt nogle af post-Corona pigerne inde på PG ...
Og det er lidt den samme 'look and feel' ... 
De er en smule ældre, 25-30 år, men studinetyper ... så det gør ingen forskel
Måske skal jeg have den ene af dem til at lære mig lidt fransk (ja, sproget altså .. :P ) hvis jeg når at besøge hende igen ... 

Jeg skriver en del om det, fordi de besøg - og mange lignende - fordi det er een af de vigtigste grundene til jeg godt ka' li' at besøge de danske piger ...

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...