Hop til indhold

Recommended Posts

Med alle de rygter om politi så er det i hvertfald en pige som man bør tænke dig godt om før man besøger!

Det virker som et sted hvor der foregår temmelig lyssky ting og sager

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med alle de rygter om politi så er det i hvertfald en pige som man bør tænke dig godt om før man besøger!

Det virker som et sted hvor der foregår temmelig lyssky ting og sager

 

Med dine dårlige læseevner, vil jeg da anbefale, at du køber et par briller først. Admin bad om, at denne debat ikke blev afsporet mere, og det vælge du direkte at ignorerer. 

Du kan bare besøge Nicki et andet sted end i Herning, hvis du er nervøs. Hun er sikkert til at tale med ligesom alle andre i denne verden. Jeg fatter ikke din hate mod det stakkels pigebarn, som skal udsættes for løse rygter, som hun ikke har en chance for at forsvare sig imod.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget passende at første besked fra profilen "Herning"  er at forsvare "nicki" og stedet i Lind. Det er uden tvivl alfonsen som står bag Nicki og stedet, som ikke vil have sit sted smudset.

 

Hvordan skulle han ellers vide at en anden på vejen har en søn som er panser og besøger ham...

 

Den slags betragtninger kan du passende holde for dig selv, med mindre du har noget konkret at have det i og i så fald meddele det til ledelsen i en PM og ikke i tråden!

 

Organizer

Redigeret af Organizer
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med dine dårlige læseevner, vil jeg da anbefale, at du køber et par briller først. Admin bad om, at denne debat ikke blev afsporet mere, og det vælge du direkte at ignorerer. 

Du kan bare besøge Nicki et andet sted end i Herning, hvis du er nervøs. Hun er sikkert til at tale med ligesom alle andre i denne verden. Jeg fatter ikke din hate mod det stakkels pigebarn, som skal udsættes for løse rygter, som hun ikke har en chance for at forsvare sig imod.

 

Jeg afsporer sgu da ikke en skid! Jeg kommenterer på stedet og de ting der sker der! Det er DIG der begynder at kommentere på hvad jeg gør og afsporer anmeldelsen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...