Hop til indhold

Sharks genbesøgt

Featured Replies

Skrevet

Dette var mit første besøg siden coronaen.

Klubben ligner sig selv - bare mere slidt.
Rengøringsstandarden er ok, men heller ikke mere.
Da jeg ankom ved 16-tiden, var der flere mænd end "værtinder", men en del af gæsterne hang tilsyneladende bare ud.
Efter en optankning i baren gik jeg lidt rundt og  blev hurtigt fanget af en rigtig Shark. Ungarske og ret kønne, langbenede Anne. Måske havde hun spottet, hvor trængende jeg var. Priserne er steget efter coronaen sagde hun men det vidste jeg godt. Hun lovede CIM, DT, kys og COF for 200 eur/30 min. Totalt dumt at jeg accepterede det.
Temmelig rutinepræget oplevelse og da jeg skulle til at aflevere en uges opsparet ladning vendte hun ansigtet væk og klagede bagefter over at jeg havde ramt hende over hele kroppen.
Da var jeg skuffet men gad ikke diskutere med hende. Jeg burde også have gennemskuet hende.
Efter 15 minutter var jeg klar igen. Bare synet af nøgne kroppe overalt var nok.
Sad i baren ved siden af Ema på 26 fra Moldova. En Shark Classic med fit krop og afbleget hår. Hun var supersød, kvik og med fantastisk humor. Lækker var hun også og vi havde en fin ½ time med lidt tantekysseri. 150 eur var stadig i overkanten.

Tid til aftensmad på terrassen. Helt ok buffet.
Gik lidt ovenpå, men der skete der ikke så meget.
Ned igen hvor 2 søstre kaldte mig hen i sofaen. Kunne ikke sige nej ved synet af de to afrodisiske gudinder. De fik ret hurtigt overtalt mig med hænder ind under badekåben og kindkys. Vi kom ind et af de blå værelser med mange spejle. Så gik det ellers over i vild PSE. Slikkede dem på skift mens de snavede hinanden. Hænder overalt og tripple tungekys. Skift til dobbeltblow som jeg dog måtte stoppe før jeg kom. Svært at vælge hvem jeg skulle op i først mens den anden kom henover i en facesitting. Det var helt vildt og skidt med, at de fakede orgasmer, for de var helt på.
150 eur hver.

Ud og checke ind på hotellet og få frisk luft. Der bliver stadig røget i klubben, men ikke så meget som sidst.
Kom tilbage ved 19 tiden.
Der var kommet flere kvinder og stemningen var god. 
Søstrene vil have mig med igen. Nu kunne jeg så få 45 min for samme pris, men jeg havde mere brug for intim GFE.
Efter lidt runderen kom aftnens suveræne hovedperson: Rumænske 23 årlige Camilla. OMG!!
160 cm 45 kg ultralækker med den perfekte faste røv og let hjulpet c-skål. 
Det er lang tid siden, jeg har været sammen med en så velskabt kvinde. Rachel James’ krop er en god sammenligning, men Camilla havde bare større bryster.
Hjemme skal man efterhånden over 2000 i timen for det niveau
Jeg måtte bare have hende, og hun var klar og i øvrigt nyankommet.
Holdnuheltop hvor var det bare godt. Vi lå helt viklet ind i hinanden med lange erotiske og dybe, intense tungekys, mens jeg havde to fingre så to oppe hende. Ægte indlevelse med liderlige hoftebevægelser og tung vejrtrækning når vores læber skiltes.
Slikkede hende med tommelfingeren let oppe i 2eren. Hun kom heftigt. Så gav hun et verdensklasse økoblow til jeg måtte overgive mig.
Så var timen gået og vi ville begge have noget mad.

Vi gik og holdt øje med hinanden et stykke tid, og på et tidspunkt sagde hun, at det kun var mig hun vil være sammen med. Sådan havde jeg det også. Vi sad i et hjørne og hyggesnakkede og jokede. Meget hyggeligt! 

Så tog vi en time til, som var mindst lige så god som den første. Denne gang i spejlværelset med den vildeste udsigt fra alle sider og loftet. Meget erotisk sex i mange stillinger og skiftende rytmer og masser af dybe kys og kæleri. Vi kom til at hygge langt over den ene time og da jeg kom ud i klubben var jeg også mæt og over 1000 eur fattigere alt i alt.
Hun fik 200 eur for hver time og det var det hele værd. Spurgte om hun ikke måtte komme med hjem på hotellet, men med hendes normale sengetid kl 3 om morgenen gik det ikke.  

Det tætteste jeg er kommet i Kbh på den kombination af krop og indlevelse var med polske Lenna og det er længe siden.
Senest, jeg var sammen med Molly, havde hun også en fantastisk indlevelse, men bare ikke helt så lækker en krop.

Status på Sharks er, at den er falmet noget. Gennemsnittet er nok faldet lidt, priserne steget og interiøret er slidt. Vil dog sige at kvinderne stadig overgår dem på Artemis.
Der er trods alt mange stjerner, og kommer jeg igen i nærheden…. jah så bliver det svært at holde sig væk.

Vær lige opmærksom på, at der er kameraer overalt. Det synes jeg egentlig ikke er så fedt.

Jeg er derfor forsigtig med at anbefale klubben, men jeg havde bare en sublim . og ja - dyr oplevelse.
Tror egentlig at jeg foretrækker Hawaii næste gang.
Judge for yourself.

/L

Skrevet

Tak for beretningen og alle informationerne om priser, serviceniveau, rygning, renhold og vedligeholdelses standard.

Heldigvis virker det til at du alt i alt samlet set fik en oplevelse der berettigede udgiften, og så kan 1000 euro udmærket opleves som ok.

Jeg er også lun på Hawaii, men hælder til at fokusere på Østrig næste gang når det gælder FKK.

Rygning har jeg tålt bedre tidligere, men sidst jeg var på Harmony måtte jeg erkende at jeg får sværere og sværere ved at leve med det.
Og jeg har Sharks i erindring som helt forfærdelig på den konto.

Det var før Coroan jeg var på tur med 2 andre fra EG til Frankfurt, hvor vi besøge både Sharks og Mainhatten.

Foretrak Mainhatten der har skarpt opdelte ryger og ikke ryger afdelinger, og jeg vil rigtig gerne besøge denne klub igen:

FKK-Mainhattan
Schielestr. 45
60314 Frankfurt
https://fkk-mainhattan.de/ 

På Google maps
https://www.google.com/maps/place/FKK+Mainhattan/@50.1193542,8.7377236,17z/data=!4m15!1m8!3m7!1s0x47bd0e6904b9c5d1:0x8e1ff92e278dbb10!2sSchielestraße+45,+60314+Frankfurt+am+Main,+Tyskland!3b1!8m2!3d50.1193508!4d8.7402985!16s%2Fg%2F11bw3yb2j8!3m5!1s0x47bd0e6904e9b3f7:0xd255240fa7f23112!8m2!3d50.1193521!4d8.7403335!16s%2Fg%2F1td75pp8?entry=ttu 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.