Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Efter at have læst positive anmeldelser af Paola her på siden og på Nympho, valgte jeg at tage forbi hende i dag. Paola holder til i en lille lejlighed på Østerbro - på vej ind og ud af lejligheden så jeg også hendes veninde Astrid.

Kommunikationen med Paola foregik på WhatsApp og meget smooth. Paola er hurtig til at svare, og det lykkedes mig at få en aftale i stand inden for 20 minutter i dag.

Paolas billeder er vellignende, men billederne af ansigtet er udglattet og med makeup, hvor hun fremstår med flere urenheder i ansigtet irl. Hendes bryster og muligvis baller har fået hjælp - og man skal forsigtig med brystvorterne, som hun hintede til. 

Jeg havde i sidste uge forespurgt hendes priser og ydelser, da de ikke fremgår i hendes annonce. Når man skriver til hende, får man et standardsvar med priser og ydelser, hvor kys og blowjob uden (hun oplyser blowjob uden kondom er inkluderet, hvis hygiejnen er i orden) indgår i standardprisen.

Da vi skulle i gang med blowjob, tager hun pludselig et kondom frem og oplyser at blowjob uden er nu ekstra (og der er altså absolut intet i vejen med min hygiejnen!). Jeg konfronterede hende med det, men hun insisterede på at give blowjob med - og hvis jeg skulle have det uden, så var det ekstra, hvilket jeg ikke havde taget penge med til. Tilsidst gik jeg med til at få blowjob med kondom, men det havde allerede ødelagt stemningen.

Måske er jeg bare for godtroende, men jeg føler, at det er rent bondefangeri. 

Min generelle oplevelse har været, at Paola ønsker at få det overstået hurtigst muligt, og springe over hvor gærdet er lavest. Jeg fik lov til at slikke hende i 2 minutter, og så var det ellers i gang med sex. Under besøget blev der heller ikke på noget tidspunk lagt op til kys, selvom det var inkluderet jf. hendes tidligere prisliste, som jeg fik tilsendt. 

Jeg har tidligere haft mange gode oplevelser med adskillige latinaer - Paola er den første undtagelse.

Jeg havde bestilt 30 minutter, og var ude igen med 2 gange bad efter omkring 20 minutter. Badeværelset er ekstremt småt. Der var heller ingen showergel til rådighed, men derimod en meget beskeden håndsæbe på størrelse med et større viskelæder. 

Ingen gentagelsesfare fra min side.

Ungasiat

Redigeret af Ungasiat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for den anmeldelse.

Havde kigget på hende, så ret rart at høre om hendes service. Og med de ord, så får det mig ikke til at set et møde med hende som et must-have.

Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak.

Din anmeldelse bekræfter mig i det var en god ide at droppe hende.

For jeg prøvede også at lave en aftale med hende sidst hun var her, men hun kunne ikke engang svare på om sf og french kissing var noget hun gjorde. Selvom hun selv spurgte 2 gange hvad jeg ønskede, og 2 gange forstod hun det ikke åbenbart så jeg takkede pænt nej tak. :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bliver nødt til at skrive en kommentar. Det er min første post herinde så bær over med mig, ingen grund til de klassiske beskyldninger om at det er Paola selv der skriver :)

besøgte hende en time den anden dag, og hun var nærværende, sød, tillod alt som var aftalt om levede sig ind i oplevelsen som sluttede med samtidig fælles afslutning. Ingen rush, ingen øv oplevelse. Og hun er piv flot og fræk med masser af øjenkontakt. Stedet var Frederiksberg som de to piger opholdt sig i sidste uge.

tror altså det er noget med kemi, for den var det under mit besøg fra start til slut, og så er oplevelsen derefter. Så anbefaling herfra :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved godt, at telefoner under et besøg får mine brødre til at se både rødt og meget rødt. Jeg har dog altid min telefon med og de gange, hvor der har været uenighed om gummi/ikke gummi, så kan de selv læse det på tlf. 

En enkelt gang var jeg ude for, at hun forlod værelset og så blev der talt med store bogstaver udenfor. Herefter kom hun tilbage og leverede det ønskede. Helt tydeligt, at det var en telefon passer, som havde lovet et eller andet, som hun ikke var enig i :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
GennemsnitligJoe skrev, for 1 time siden:

Jeg bliver nødt til at skrive en kommentar. Det er min første post herinde så bær over med mig, ingen grund til de klassiske beskyldninger om at det er Paola selv der skriver :)

besøgte hende en time den anden dag, og hun var nærværende, sød, tillod alt som var aftalt om levede sig ind i oplevelsen som sluttede med samtidig fælles afslutning. Ingen rush, ingen øv oplevelse. Og hun er piv flot og fræk med masser af øjenkontakt. Stedet var Frederiksberg som de to piger opholdt sig i sidste uge.

tror altså det er noget med kemi, for den var det under mit besøg fra start til slut, og så er oplevelsen derefter. Så anbefaling herfra :)

Halløj :)

Jeg vil gi ungasiat helt ret. Hun er en fuser og spild af tid. Hun er sød  og venlig nok og ok  lækker nok men man får bare ikke det hun lægger op til i correspondancen.

Hun gir blow i et par min også vil hun kneppe og man må ikke særlig meget og man får helt sikkert fornemmelsen af at hun vil ha tingene overstået hurtigt.

Jeg ikke typen som diskuterer med pigerne men  med den type 

adfærd kommer man ikke igen dertil er der alt for mange andre lækre babes i byen ;). Iøvrigt har også været sammen med hendes veninde Astrid da de var på Amager og hun er efter min mening et bedre knald med flot krop og behageligt væsen  og gir  lidt mere af sig selv men stadig langt fra GFE. 

Begge piger er flotte på annoncerne med har efter min mening en lidt for prof tilgang til faget og det holder ikke med det udvalg som de er oppe imod,

God aften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
GennemsnitligJoe skrev, for 8 timer siden:

tillod alt som var aftalt

Og hvad var aftalt, sådan lidt mere specifikt ?

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, for 9 timer siden:

En enkelt gang var jeg ude for, at hun forlod værelset og så blev der talt med store bogstaver udenfor. Herefter kom hun tilbage og leverede det ønskede. Helt tydeligt, at det var en telefon passer, som havde lovet et eller andet, som hun ikke var enig i :)

Uha, ikke behagelig læsning. Alle lamper lyser, og hvorfor er der fedt, at pigen bliver sat på plads af en, som har lovet noget, som pigen ikke selv er enig i?

Ud fra @Ungasiats anmeldelse gælder samme træk åbenbart for aftaler med Paola. Tak for anmeldelsen og i særdeleshed for den oplysning. Så kan vi hver især afgøre, om det har betydning for et eventuelt besøg eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, den 14.5.2024 at 06:59:

Og hvad var aftalt, sådan lidt mere specifikt ?

1 times godt blandet inkl SF og Græsk, blot min pointe at hun holdt præcist det der var aftalen plus det løse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...