JenniferRomantica 18191 Skrevet 15. Maj, 2024 (edited) Uomo di cioccolato skrev, for 54 minutter siden: Forummet uden dig og @SweetKisses vil ikke være godt - I giver så meget og altid (imo) dejlige, nuancerede samt friske kommentarer - det kan være jeg skal søge "jobbet" som Moderator Med snart 8 år herinde så må det næsten være pga demens klausulen at jeg ikke er blevet smidt ud endnu med mine point.. Nogle af pointene ligger jo “waaaay back when”.. Men jeg er glad for du finder noget fornuft i noget af alt det jeg ellers få lukket ud.. Redigeret 15. Maj, 2024 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 399 Skrevet 15. Maj, 2024 Det er sørgelige tider. Alting var bedre i gamle dage. Det er lige før man længes efter Venuslogen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1231 Skrevet 16. Maj, 2024 Guest HardWorker skrev, den 14.5.2024 at 23:12: Enig, han er meget ulogisk. Jeg har også anmodet om at de sletter min konto, der er alligvel ikke mange aktive tilbage på fyn forum. Åbentbart at sige at man kan ringe til politiet, er en opfordring til trusler "Hey, forlad min lejlighed, ellers ringer jeg til politiet" - En trussel i Staplers øjne Jeg har efterkommet Hardworkers ønske om at slette kontoen, således at han slipper for at logge ind igen igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 666 Skrevet 20. Maj, 2024 Så kom jeg osse på listen. Fik en advarsel af stapler fordi jeg gav et medlem et hint. Der blev spurgt om hvilken dansk gp der gav bj uden gummi. Jeg svarede om det ikk efter hånden var standart. Altså en oplysning til ts om at han ikk skulle lede ret længe. Jeg ville ikk skrive konkrete navne i forum. Det der var ment som en hjælp blev af stapler stemblet som forsøg på at rejse en debat og gav en advarsel. Stapler kan åben bart ikk læse inden ad. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2049 Skrevet 20. Maj, 2024 (edited) jensen jr. skrev, 1 time siden: Det der var ment som en hjælp Overhovedet ikke, @jensen jr.. Trådstarter havde en efterlysning, hvor han bad om hjælp til at finde en GP, der opfyldt 3 specifikke kriterier dansk 35+ bj uden .... og han slutter af med "Nogle gode forslag i Kbh og omegn?. Din kommentar "Er blåwjob uden ikk efterhånden ved at være standart?" bragte ikke trådstarter 5 mm nærmere sit mål. Lad være med at fordreje tingene eller spille offer for en uretfærdighed. og apro pro at læse indad. Du ved udmærket godt at trådstarter ønsker et forslag til en GP. der opfylder disse 3 kriterier og ikke blot viden om at "bj uden forekommer ofte". Du har erfaring nok til at vide, du kun bør kommentere på en efterlysning, hvis du kan bidrage med reel viden, der hjælper trådstarters emne. Redigeret 20. Maj, 2024 af Stapler 6 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Reacher 63 Skrevet 26. Maj, 2024 Stapler skrev, den 20.5.2024 at 09:57: Overhovedet ikke, @jensen jr.. Trådstarter havde en efterlysning, hvor han bad om hjælp til at finde en GP, der opfyldt 3 specifikke kriterier dansk 35+ bj uden .... og han slutter af med "Nogle gode forslag i Kbh og omegn?. Din kommentar "Er blåwjob uden ikk efterhånden ved at være standart?" bragte ikke trådstarter 5 mm nærmere sit mål. Lad være med at fordreje tingene eller spille offer for en uretfærdighed. og apro pro at læse indad. Du ved udmærket godt at trådstarter ønsker et forslag til en GP. der opfylder disse 3 kriterier og ikke blot viden om at "bj uden forekommer ofte". Du har erfaring nok til at vide, du kun bør kommentere på en efterlysning, hvis du kan bidrage med reel viden, der hjælper trådstarters emne. Linjen er jo helt sort. I giver advarsler for den slags ligegyldigheder og tillader samtidig at folk, der driver tilsyneladende driver rufferivirksomhed, kan fortsætte med at reklamere for deres (formentlig) ulovlige events. makes sense 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2049 Skrevet 27. Maj, 2024 Reacher skrev, for 11 timer siden: der driver tilsyneladende driver rufferivirksomhed, kan fortsætte med at reklamere for deres (formentlig) ulovlige events. moderatorteamet holder sig til håndhævelse af vores retningslinjer, @Reacher. Hvis folk har dokumentation for brud på gældende lovgivning, går de til politiet og indgiver en anmeldelse. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Reacher 63 Skrevet 27. Maj, 2024 Så retningslinjerne tillader ikke, at en bruger kommer med en generel observation, men tilsyneladende åbenlys rufferi finno Sgu godt at I bruger energien, hvor der er behov for det 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg