Guest Vega Skrevet 11. Maj, 2024 Nå Lidt opsummering på ugen der gik fik i tid med Chili i Horsens onsdag 15:30 altså sidst på dagen Mødtes med hende i hendes gamle lejlighed tæt på Havnen hun åbnede døren iført håndklæde lidt sjusket hår og ingen makeup, lignede slet ikke sig selv og som på hendes billeder. Nå men jeg kom ind og fik spurgt nm dagen var gået godt om hun havde det godt. Lidt travlt idag med mange ting sagde hun hun virkede godt ok træt, jeg spurgte om jeg skulle gå igen og finde en anden dag, men hun lagde sig på sengen og sagde FUCK mig og det gjorde jeg så men det blev kun til 15 min med hende på ryggen så bad hun mig komme i hendes mund. 30 min slut et bad og tak for idag. Jeg vil lige spørge her er der nogen som kommer i dette forum som besøgte hende i Onsdags og kørte hende træt eller andre dage i ugen. ka i ellers hygge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wierd 16 Skrevet 11. Maj, 2024 Besøgte hende igår, i den nye lejlighed og det var topklasse Dildo i spil og sex i begge huller Efter min mening helt på højde med jenny og Beer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2562 Skrevet 11. Maj, 2024 Har i et link til hendes annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wierd 16 Skrevet 11. Maj, 2024 Er ikke god med links men skriv chili Thai i søgefelt så kommer hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vega Skrevet 11. Maj, 2024 Wierd skrev, for 57 minutter siden: Besøgte hende igår, i den nye lejlighed og det var topklasse Dildo i spil og sex i begge huller Efter min mening helt på højde med jenny og Beer HEJSA JO hun plejer også at være flot påklædt flot make up men onsdag virkede hun udkørt og ja altid go til sex i begge huller fik du hende uden gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wierd 16 Skrevet 11. Maj, 2024 Ja hun gør altid meget ud af sig selv. har aldrig spurgt uden et mest til med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubsi 104 Skrevet 12. Maj, 2024 lille_peter skrev, for 8 timer siden: Har i et link til hendes annonce? https://annoncelight.dk/showad/397339 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 276 Skrevet 12. Maj, 2024 https://annoncelight.dk/showad/397339 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wierd 16 Skrevet 12. Maj, 2024 B70 skrev, for 45 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/397339 nemlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 12. Maj, 2024 Hvor gammel er denne Chili ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vega Skrevet 12. Maj, 2024 Prada skrev, for 37 minutter siden: Hvor gammel er denne Chili ? 43 tror jeg og kan i ikke fortælle lidt om hvordan hun er sluger hun ved jer er der nogle som får hende uden gummi har prøvet en del med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 431 Skrevet 13. Maj, 2024 Vega skrev, den 12.5.2024 at 10:58: 43 tror jeg og kan i ikke fortælle lidt om hvordan hun er sluger hun ved jer er der nogle som får hende uden gummi har prøvet en del med hende 44 om en månedstid ja det kan du godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iha 36 Skrevet 13. Maj, 2024 peter.c skrev, for 2 timer siden: 44 om en månedstid ja det kan du godt Ja sød pige der er med på alt , man blir afhængig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fallos 22 Skrevet 14. Maj, 2024 Hun er ikke nem at få kontakt til… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 371 Skrevet 14. Maj, 2024 Se dato på hendes annonce. Hun arbejder (næsten) kun når den er opdateret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg