Hop til indhold

GP’er hvorfor bruger I ikke Revolut?

Featured Replies

Skrevet

Med den seneste opdatering til MobilePay er det ikke længere muligt at anvende et pseudonym. Modtager og afsender kan således se den anden parts fulde navn. Dette gør det naturligvis MobilePay mindre interessant i en købesexsammenhæng.

jeg har gennem en årrække været benyttet Revolut i forbindelse med rejser i udlandet og ved køb af varer på iden landskendt hjemmesider. 

flere udenlandske GP’er er begyndt at acceptere overførsel via Revolut. Det er nemt, hurtigt og ekstremt praktisk for dem af os, der ikke har pung og kreditkort på os, men klarer al betaling via telefonen. 

jeg forstår ikke, hvorfor der ikke er flere danske GP’er der accepterer betaling med Revolut. Revolut har i købesex sammenhænge mange fordele:

- anonym overførsel af penge (modtager og afsender kan kun se forban og forbogstavet i personens efternavn (eks. Peter J)

- Pengene er øjeblikkeligt tilgængelige i revolutappen. Man kan overføre pengene til en anden bank eller bruge pengene ved hjælp af det tilknyttede debitcard (visa) eller tilføje kortet til ApplePay/Google Pay

- Banken har licens i Litauen, og der udveksles således ikke oplysninger med SKAT

- Kunder kan via et link overføre til dig med kreditkort, selvom de ikke har en konto hos Revolut

En af de helt store fordele ved Revolut er, at man ved køb i fremmed valuta afregnes til den officielle valutakurs - uden bankernes. Sædvanlige procenttillæg og forskelle i købs- og salgskurs. 

Skrevet

Jeg har endnu ikke haft gæster der efterspurgte det.. Mange sexkøbere kan ikke bare lave overførsler fra deres bank pga fælles konto eller økonomi med konen^_^.. Dette gælder nok også overførsler til revolut.. Jeg tænker at pengene skal komme ind på ens Revolut konto før man kan sende dem videre men det er uden jeg ved det selvfølgelig.. 

Skrevet
Reacher skrev, for 1 time siden:

forbogstavet i personens efternavn (eks. Peter J

Jeg har læst lidt om det, men det er jo stadig upraktisk at ens fornavn vises :(

Det er noget med at man kan ændre ens Revtag… Men er det så det navn der vises? Det kan jeg ikke blive klog på.

Redigeret af CamillaHusmor

Skrevet

Dit revtag kan være anonymt, men vedkommende vil stadig kunne se dit fornavn… så derfor jeg ikke bruger det :ph34r:

Skrevet
Citat

- anonym overførsel af penge (modtager og afsender kan kun se forban og forbogstavet i personens efternavn (eks. Peter J)

Forkert. Hvis man går ind under en given overførelse og vælger "confirmation", så fremgå det fulde navn på begge parter.

Skrevet
  • Author
Candy Cane skrev, for 1 time siden:

Dit revtag kan være anonymt, men vedkommende vil stadig kunne se dit fornavn… så derfor jeg ikke bruger det :ph34r:

Det er korrekt, man vil kunne se fornavnet. Tænkte bare, at så længe man ikke har et almindeligt fornavn, ville det måske ikke være det store problem :)

Skrevet
  • Author
tykke94 skrev, 1 time siden:

Forkert. Hvis man går ind under en given overførelse og vælger "confirmation", så fremgå det fulde navn på begge parter.

Ikke med mindre man tilvælger, at det fulde navn skal vises. 

Skrevet
Reacher skrev, for 4 timer siden:

Ikke med mindre man tilvælger, at det fulde navn skal vises. 

Bliver ens adresse vist i den download man kan vælge under "Bekræftelse" hos modtager eller er det kun hos en selv? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.