Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde selv en god oplevelse, da jeg besøgte Pam. Andre har på det seneste været mere forbeholdne overfor hende.

Laila har jeg ikke mødt.

Skrevet

Pam ligner ikke længere sine billeder. Jeg var temmelig skuffet ved mit sidste besøg. Laila har jeg kun set i butikken og ikke prøvet selv. Hun er lidt ældre, men ser spændende ud. 

Skrevet

Hej 

Det er et umuligt spørgsmål du stiller - hvor du ikke kan få et reelt svar. 
Du spørger om anbefaling til en thai massør - Det er så subjektivt hvem man vælger - ud fra de / det møde man har haft - mere eller mindre tilfældigt oplevelse 

- og endda uden at du giver noget som helst hint til hvad fu søger / tænder på / ønsker……

Jeg har mødt Laila. God massage - sød pige. Ok. Men ikke lige godt hver gang….

Skrevet

Laila er en ældre model…. Tror bestemt du skal ligge moms og afgift på de 41 der oplyses i annoncen. Hun masserer ok, men ville aldrig gide at knalde hende. Pam er kedelig på alle punkter, i min optik. Hvis du gerne vil have FP, så havde jeg fundet et andet sted….. 

Stedet er helt generelt også ret nederen.

Skrevet

En af de gode ting ved Pam og som trækker gevaldigt op, er at hun som en af de få thai piger, tager den i 2'eren. 

Jeg kender ikke mange andre thai piger der mestre det..

Skrevet
Analelsker skrev, for 3 timer siden:

En af de gode ting ved Pam og som trækker gevaldigt op, er at hun som en af de få thai piger, tager den i 2'eren. 

Jeg kender ikke mange andre thai piger der mestre det..

Det gør hun, men det er helt tydeligt, at hun ikke bryder sig om det. Derfor er det No Go for mit vedkommende. 
Og jeg må indrømme at gejsten ryger, når der bliver tændt for autopiloten og skruet op for “Åh ja skat” Det er en buzzkill. 

Redigeret af Srixon

Skrevet

Forfærdelig oplevelse - den ene gang for mere end et år siden - og maven hænger og slasker. 

Redigeret af Hygge1900

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.