Hop til indhold

Er Thaimassage pengene værd?

Featured Replies

Skrevet

Det er op til den enkelte kunde at vurdere. Men jeg vil nok mene, at hvis man virkeligt har behov for seriøs massage , så skal man opsøge en uddannet fysioterapeut/massør, de forstår dansk og kan spørge ind til forskellige problemstillinger angående forkerte holdninger, løbestil, rigtige sko m.v. Samt ikke mindst give gode råd, det er svært at få fra en Thaimassører der knapt nok taler engelsk. Det kan være direkte farligt at opsøge en uautoriseret massør. Et handjob kan man selv klare. 

Skrevet

Hvis du opsøger thaimassage som ikke kan tale dansk/engelsk        

Vil jeg mene at du selv opsøger problemet

Der findes faktisk mange  thaimassager i dk som er fantastisk dygtige og hvor det ikke handler om et handjob

Vh B70

Skrevet

Der findes også seriøse, veluddannede thaimassører. Der ikke tilbyder sex i nogen form.

Skrevet

Du er da helt forkert på den -mange thai er meget dygtige til at give massage -der er bare hårdt arbejde til næsten ingen penge i forhold til sex -derfor er der mange der er blevet useriøse med deres massage... Men tror ikke på de gør nogen skade overhoved... Der er også mange (af dem der forsat er seriøse) der giver gode råd +anvisninger til øvelser man selv kan gøre derhjemme... Sproget kan kan naturligvis besværliggøre de store forklaringer. Men en god massage behøver ingen ord;-)

Jeg har fået meget massage af danske massøre -som helle ingen skade gjorde eller gavn for den sags skyld...

Man skal gå til en thai der tilbyder massage -uden ekstra -og fortælle hvad ens behov er -så bliver man sjældent skuffet;-)

Skrevet

direkte farligt? det har jeg sgu aldrig hørt før...højst spild af penge...

Skrevet
  • Author
Jankanda skrev, for 40 minutter siden:

direkte farligt? det har jeg sgu aldrig hørt før...højst spild af penge...

Ja farligt. Hvis du ikke 100 pct. Ved hvad du gør. F.eks. Massage i nakkeregionen og langs rygsøjlen , hvor alle de essentielle nerver er beliggende , kan faktisk i værste tilfælde gøre dig lam. 

Skrevet

Jeg synes der er temmelig meget generelt jammer fra TS for tiden. 

Den eneste massør som virkelig har skadet mig, var en svensk uddannet fysioterapeut. Et halvt års rehabilitering efter hans "massage" var resultatet.

Fra thaikvinderne har jeg fået alt fra fremragende til bare dejlig behandling. Og fremragende massage også fra nogle af kvinderne der tilbyder ekstra.

Nuvel - der var faktiskt en pige i Glostrup back in the days, mange mange år siden. En meget stor og tung kvinde som pludseligt fik idéen at hun skulle op og hoppe på min brystkasse. Det gjorde fandens ondt og hun lykkedes faktiskt knække et ribben. Det sted er dog lukket siden mange år.

Men at det generelt skulle være farligt at få thaimassage er en stor overdrevelse.

Skrevet

Det findes skam en del kvalificerede thai-massører som også taler fint dansk. 

Flertallet sælger sex det ved vi alle sammen, nogle kan begge dele, nogle tilbyder udvidet service til udvalgte gæster, andre giver udelukkende massage.

Det er ikke din nationalitet der afgør om du er en dygtig massør eller ej.

Skrevet

Jeg kan kun give Pacer ret... Havde for et par år siden en fuldstændig fucked up lænd, som hverken fysioterapeut eller kiropraktor kunne ændre på...

Gik så 5-6 gange til thaimassage, og efter det, blev ryggen fin igen...

Har også tidligere spurgt kiropraktikeren, om thaimassage er ok, og han sagde, at det er altid godt, at få løsnet op der hvor skavankerne er ...

Skrevet
cassanova skrev, for 10 timer siden:

Ja farligt. Hvis du ikke 100 pct. Ved hvad du gør. F.eks. Massage i nakkeregionen og langs rygsøjlen , hvor alle de essentielle nerver er beliggende , kan faktisk i værste tilfælde gøre dig lam. 

Jeg tror lige du skal sætte dig en smule mere ind i massage, før du kommer med så tåbelige kommentarer. Langs rygsøjlen og nakke kan IKKE gøre dig lam. Massage direkte på nakkehvirvler og rygsøjlen? Måske, men så skal de kraftedeme trykke hårdt, eller nærmest karate hugge dig midt i nakken. Lad vær med at udtale dig om ting du intet ved om.

• 2 weeks later...
Skrevet

Of course thaimassage is good and many good massage out there - especially in Odense 

Skrevet

Jeg husker Hannah på Strandboulevarden Thai og dygtig savner hende max. 

Skrevet

Nu skal jeg snart til Thailand, og jeg kan godt love dig at jeg skal have massage ( kun massage)mange gange, hvis muligt hver dag. Det giver livskvalitet. Der er ikke noget som en rigtig gang thaimassage, eller olie massage til at få alle muskler og led til at komme til live igen, og rette op på et års hårdt slid, så min korte ferie i Thailand skal bruges på massage, massage og hvis der bliver tid til overs så skal jeg have massage.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.