Webhiker 3 Skrevet 11. Juli, 2024 cock4woman_only skrev, den 9.7.2024 at 11:59: @Webhiker er det noget du har indsigt i - din påstand/fornemmelse ? fordi jeg kan på ingen måde give dig ret i gassen er gået af hende - det er stadig Hubba Hubba Nice at tilbringe tid med hende - men knap så aktiv/online er jeg enig i - men svarede promte da og når jeg skriver - måske der er forskel på folk! Flere annoncer med næsten identisk ordlyd rundt om i landet, der går on/off, kun beskrivelse af pigen er forskellige. Det plejer at indikere en bagmand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 12. Juli, 2024 Webhiker skrev, for 18 timer siden: Flere annoncer med næsten identisk ordlyd rundt om i landet, der går on/off, kun beskrivelse af pigen er forskellige. Det plejer at indikere en bagmand. @Webhiker fair nok hvis Ole lukøje detektiv og konspiration teorier skal med i ligningen her - kunne man udlede hvad du tror er tilfældet! “tror” er i mine øjne noget dem som går i kirke søndag gør - herinde vil jeg da helet “vide” - dog ved jeg i for sig ikke mere eller mindre end dig @Webhiker and denne udmærket danske glædeskvinde. men er der en bagmand ville jeg mene det virker slående det i mit tilfælde altid har være hendes selv der svare på sms - også sket hun har givet et opkald fordi hun var 5-10min forsinket - det kalder jeg ordentlighed! Tak for ordet og god weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny boy 8 Skrevet 12. September, 2024 cock4woman_only skrev, den 12.7.2024 at 13:33: @Webhiker fair nok hvis Ole lukøje detektiv og konspiration teorier skal med i ligningen her - kunne man udlede hvad du tror er tilfældet! “tror” er i mine øjne noget dem som går i kirke søndag gør - herinde vil jeg da helet “vide” - dog ved jeg i for sig ikke mere eller mindre end dig @Webhiker and denne udmærket danske glædeskvinde. men er der en bagmand ville jeg mene det virker slående det i mit tilfælde altid har være hendes selv der svare på sms - også sket hun har givet et opkald fordi hun var 5-10min forsinket - det kalder jeg ordentlighed! Tak for ordet og god weekend Nogle der har prøvet hende for nylig. Kan se hun er aktiv idag,overvejer at skrive til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 12. September, 2024 horny boy skrev, for 9 minutter siden: Nogle der har prøvet hende for nylig. Kan se hun er aktiv idag,overvejer at skrive til hende Sorry har ikke haft fornøjelse af hende i noget tid… så Pass men hør gerne via en anmeldelse om hvordan dit besøg går Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pløkker 49 Skrevet 20. September, 2024 Hun har besøgt mig flere gange og hver gang er faktisk, hun nyder virkelig sex, og jeg nyder at sprøjte i hendes dejlige våde fisse, første gang havde hun en med der kører, de andre gange er hun kommet alene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 20. September, 2024 pløkker skrev, for 2 minutter siden: Hun har besøgt mig flere gange og hver gang er faktisk, hun nyder virkelig sex, og jeg nyder at sprøjte i hendes dejlige våde fisse, første gang havde hun en med der kører, de andre gange er hun kommet alene. THX... - hun er en petite diamant... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny boy 8 Skrevet 20. September, 2024 cock4woman_only skrev, for 2 timer siden: THX... - hun er en petite diamant... Har hun fået eget sted 9900 det står på hendes annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 21. September, 2024 horny boy skrev, for 16 timer siden: Har hun fået eget sted 9900 det står på hendes annonce Okay…været der? Diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny boy 8 Skrevet 21. September, 2024 cock4woman_only skrev, for 9 minutter siden: Okay…været der? Diskret? Nej ikke været der.ville hører om nogen har været der..der står hun har eget sted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 22. September, 2024 horny boy skrev, for 21 timer siden: Nej ikke været der.ville hører om nogen har været der..der står hun har eget sted @horny boy kunne ikke dy mig - og skrev til hende vedr. incall - det var kun nogle gange den mulighed fandtes - blot til referat! God søndag y’@ll Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny boy 8 Skrevet 7. Marts Nogle der ved om hun er stoppet,lang tid siden hun har været aktiv, eller har fået nyt navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 8. Marts horny boy skrev, for 11 timer siden: Nogle der ved om hun er stoppet,lang tid siden hun har været aktiv, eller har fået nyt navn Desværre - kan ikke hjælpe dig havde hende nr. engang… det er slettet qua sikkerhedsforanstaltning you know Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 780 Skrevet 8. Marts horny boy skrev, for 19 timer siden: Nogle der ved om hun er stoppet,lang tid siden hun har været aktiv, eller har fået nyt navn Kunne det være hende her? https://annoncelight.dk/showad/413535 /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 8. Marts North skrev, for 1 time siden: Kunne det være hende her? https://annoncelight.dk/showad/413535 /North Ja det vil jeg mene…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungkniv 9 Skrevet 8. Marts Jeg tror hun er ved at stoppe. Meget sjældent aktiv. hun nævnte for kort tid siden at hun havde haft en rigtig dårlig oplevelse med en kunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham den uheldige 2 Skrevet 2. Juli (edited) jeg har næsten lige været forbi hende for godt 14 dage siden og blev lovet fuld diskretion. Men har så i dag modtaget trusler fra en ukendt nummer som skulle tilhøre en indsat som siger at han er hendes kæreste og sidder inde. Men han har en makker der holdte øje og tog billeder for ham. Han kunne nævne min nummerplade og mit navn og hvis jeg ikke holdte mig væk fra hende fremover ville han kontakte mine venner og familie han nævnte flere navne på hendes kunder i min besked så jeg er nok ikke den eneste Ville bare advare andre herinde inden de kommer i min situation. Og til dem der ikke tror på mig, og ikke kan genkende billedet må selv om det. Jeg får intet ud af og lyve. God aften Redigeret 2. Juli af Ham den uheldige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 73 Skrevet 2. Juli Ham den uheldige skrev, for 6 timer siden: jeg har næsten lige været forbi hende for godt 14 dage siden og blev lovet fuld diskretion. Men har så i dag modtaget trusler fra en ukendt nummer som skulle tilhøre en indsat som siger at han er hendes kæreste og sidder inde. Men han har en makker der holdte øje og tog billeder for ham. Han kunne nævne min nummerplade og mit navn og hvis jeg ikke holdte mig væk fra hende fremover ville han kontakte mine venner og familie han nævnte flere navne på hendes kunder i min besked så jeg er nok ikke den eneste Ville bare advare andre herinde inden de kommer i min situation. Og til dem der ikke tror på mig, og ikke kan genkende billedet må selv om det. Jeg får intet ud af og lyve. God aften Wow , tak for advarslen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 63 Skrevet 2. Juli (edited) Ham den uheldige skrev, for 8 timer siden: jeg har næsten lige været forbi hende for godt 14 dage siden og blev lovet fuld diskretion. Hvordan var hun at besøge, når man ser bort fra truslerne Er hun let at få en aftale med - Redigeret 2. Juli af NP Dok . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mar1705 2 Skrevet 8. Juli Hej Venner Kan se hun er på igen, vil gerne høre om hun er godt besøg. Hun ligger om til at man kan få det som man lyster. Har bare oplevet, at det ikke altid er sådan når man mødes. Så hvis der er nogle der har noget at dele vil jeg gerne have lidt info. jeg mener, hun er nord for fjorden, når man besøger hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg