LarsB 649 Skrevet 3. Maj, 2024 https://annoncelight.dk/showad/398338 Fik langt om længe det til at passe, med en afstikker til Horsens, hun har værrrt på ønskelisten et stykke tid. Var noget skeptisk med de flotte billeder, men ud over de nok har været en tur gennem photoshop er det helt sikkert hende. Derudover kan jeg sige hun er hamrende sød, glad og godt selskab, behersker er par brugebare sprog, god kommunikation. Stor ryg tattoo og det samme på maven. Hun er på ingen måde berøringsangst og nyder den gensidige forkælelse. Vi kom rundt om det meste og blev næsten færdig inden klokken ringede og tiden brugt, tjaa den havde glemt, så min fejl, burde have booket mere end de 30min, men den går bare hurtigt i hendes selskab. Normalt tager jeg altid 1 time, men min uretfærdig mistanke om billeder, gjorde jeg tog 30. Hun fik dog med et smil gjort mig færdig og tid til efterfølgende bad. Næste gang forlænger jeg helt klart tiden, for det var på alle måder en super oplevelse. Hun bliver 1 måned endnu og holder til i fin privat lejlighed. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 3. Maj, 2024 Tak for en god anmeldelse. Hvordan er priserne? Er det på nørrebrogade.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 371 Skrevet 4. Maj, 2024 Standard priser for området - adressen oplyses ved bestilling. Hun er bestemt værd at besøge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrjames 81 Skrevet 6. Maj, 2024 (edited) Har også besøgt hende, men jeg synes det var en lidt halv tam oplevelse. Først og fremmest så er hun meget lille, sød og smilende, silikonebryster som er lidt til den hårde side. Hendes engelsk er ringe, men det er hvad det er. Billederne er retoucheret men stemmer ellers overens. Under sex, ikke så meget indlevelse hun lå for det meste bare med øjenene lukket, det synes jeg altid er super akavet. Havde bestilt 45 minutter, da vi var færdige tog hun ikke rigtig initiativ men lagde sig bare og kiggede lidt på sin telefon, spurgte herefter om massage som var uden olie, men bare nogle tilfældige tryk hist og her på ryggen, så ikke hendes spidskompetence. Der kom dog lidt liv i den igen, og havde håbet på et handjob eller noget med olie/glidecreme, men næ nej.. "cum two times is extra". Noget som hun i øvrigt ikke nævner hverken i annoncen eller når man kontakter hende og får hendes prisliste, og som jeg heller ikke ville forventen når der nu var tid tilbage indenfor de 45 minutter, men ak man kan ikke være heldig hver gang. Redigeret 6. Maj, 2024 af mrjames 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gez3 2 Skrevet 7. Maj, 2024 Hvad er hendes alder ca. Nu du siger billederne er pyntet. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 10. Maj, 2024 gez3 skrev, den 7.5.2024 at 17:35: Hvad er hendes alder ca. Nu du siger billederne er pyntet. ? Hun er omkring de 30år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg