Hop til indhold
Guest Tywin Lannister

Privat & Diskret - Husum Torv

Recommended Posts

Guest Tywin Lannister

Efter at have læst Montezis glimrende beretning om sit møde med søde Bly (), og efter i lang tid at have været nærmest hypnotiseret af de smukke blå øjne og det fine kontrafej i hendes annonce, bestemte jeg mig for at det måtte være tid at hilse på hende.

(Link til de dovne): http://www.sexpiger.dk/privatogdiskret

Jeg troppede op på adressen lidt før den aftalte tid, og måtte derfor bruge nogen laaange minutter på at valse rundt om blokken og se travl ud. Opgangen ligger lige ved siden af en travl dagligvarebutik, men lettere tilbagetrukket fra Frederikssundsvej. Det er ikke jordens mest diskrete sted - på den anden side er det jo ikke unormalt at blive lukket ind i en etageejendom i byen, så alt i alt er det vel ok. 

Efter at have vadet lige forbi lejligheden, blev jeg kaldt tilbage af Bly, og lukket ind i en lille et-værelses perfekt ekviperet til formålet: Seng, bord, stol og badeværelse. 

Pigen jeg mødte var akkurat lige så smuk i virkeligheden som hendes billeder giver udtryk for. Det ansigt har en sært dragende effekt - det hele spiller bare perfekt sammen. Hun skriver i annoncer at hun har former. Jo, der er ikke tale om fotomodel mål, men det kunne bestemt være langt værre/bedre alt efter hvad man er til. Jeg ville være pavestolt - og lettere forbavset - hvis det havde lykkedes mig at score denne kvinde i byen. Der er med andre ord ikke snydt med noget her. De 22 år hun angiver som sin alder, vil jeg også til enhver tid godtage som den rigtige.

Omkring sexen har jeg ikke meget at føje til Montezis beretning. Desværre var min humørkæp ikke i humør til samleje med kondom i går, men det lykkedes at komme i mål ved fælles håndkraft og et par af hendes fantastiske dybe våde blowjobs. Der var rigeligt med tungekys, øjenkontakt og indlevelse til at der efter min mening kan tales om ægte GFE. 

Ærgerligt nok er Bly lidt til den generte og stille side. Det er jeg desværre også, så samtalen kom aldrig rigtig til at flyde. Går man med planer om at besøge Bly, og det synes jeg da man bør, kan det altså godt betale sig at være ret meget fremme i skoene - eller være forberedt på at lade det udvikle sig over tid.

Alt i alt: Sød og smuk pige, fornuftig pris, yderst kompetent udbyder = go for it :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

God anmeldelse af en oplevelse, som jeg kan nikke genkendende til ud fra mit eget besøg hos Bly. Hun er en sød amatørpige, som man lige så godt kunne være stødt på ude i byen, som herinde. Selv om hun måske er lidt stille af sig - og dermed lever op til sit "kunstnernavn" - så er hun bestemt ikke genert i forhold til aktiviteterne på lagenet. Jeg vil helt klart anbefale et besøg hos hende.

Og hvis man er i lidt god tid på stedet, kan man da altid lade som om man overvejer at købe ind i Netto butikken, som ligger lige rundt om hjørnet. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest -KbhStang-

Som skrevet før på dette forum, kan jeg også kun anbefale Bly. Flot, naturlig pige. Lige som det skal være :) og så giver hun det bedste franske IMHO.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Tywin

Fremragende anmeldelse, godt at høre at du også fik en dejlig oplevelse med den skønne - vi er sgu nogle heldige skiderikker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han forklarer hvad KbhStang mener med IMHO, og så giver du ham en på kæften??? Flot!

Men det skal egentlig være. In My Humble Opinion, og med det menes: det er min ydmyge mening.

B

(YHS - Your Humble Servant)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, skulle vi ikke være enige om, at det bør tilstræbes at skrive klart og på dansk  – MdMn

(Meiner demütigen Meinung nach)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller så kan man jo lære sig noget nyt hver dag... :wink:

Og det var stadig hverken mig eller Donus der skrev IMHO.  If you please ....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld Tywin ....

Det er en rigtigt god anmeldelse. Og jeg har kigget på hende i årevis, uden at komme af sted.

My bad!

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan også blive for meget sprogfascist... Der vil utvivlsomt dukke internetforkortelse op pået internetforum... Og så tager det vel kortere tid at google imho end at lave en brokkepost over det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Deputy

Venligst undgå at afspore strengen med uvedkommende diskussioner - hvis i vil debattere sprogbrug i forummet er i velkomne til at starte en ny streng under generel debat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Donus

Skriv på dansk eller lad vær med at skrive.

What the fuck! Are you entitled to decide whether we want to write in english or not? Probably not! There are no rules whatsoever on this board that claims to abolish for example english language in our reviews. So please spare me! Everybody is wellcome to write in English which by the way is the official language in corporate Denmark for your information!

Del dette indlæg

Link til indlæg

What the fuck! Are you entitled to decide whether we want to write in english or not? Probably not! There are no rules whatsoever on this board that claims to abolish for example english language in our reviews. So please spare me! Everybody is wellcome to write in English which by the way is the official language in corporate Denmark for your information!

Her tager du fejl, Gameboy.

Jeg modtog en irettesættelse fra Organizer som følge af mit svar til John Smith i nedenstående tråd:

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Endnu tydeligere fremgår "forbudet" i flg. tråd med Organizers kommentar:

Rationalet bag formaningen er/var, at dette er et "dansk board", og at brugerne som i overvejende grad er danskere, skal have en chance for at forstå, hvad der skrives i tråden.

Du har dog lov til at skrive på engelsk, hvis du samtidig angiver en oversættelse til dansk af det skrevne engelske... :wink:

Desuden har du lov til som trådstarter at skrive på engelsk, hvis du ikke magter at skrive på dansk, men svarene fra øvrige brugere skal ske på dansk.

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mænd! I er kropumulige. :rolleyes::D

Er det så ikke nu, at temaet i tråden skal genoptages?

Jeg er blevet (endnu) mere i stødet til en aftale med Bly efter at have læst de gode anmeldelser!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det så ikke nu, at temaet i tråden skal genoptages?

Jeg er blevet (endnu) mere i stødet til en aftale med Bly efter at have læst de gode anmeldelser!

Jeg vil anbefale dig at sætte handling bag ordene. Bly fortjener absolut et nærmere bekendskab, da oplevelsen hos hende sjældent bliver bedre hos en privatpige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

kunne du så ikke bare have skrevet det i stedet for at vi andre skal gætte hvad de bogstaver betyder

Hvem mon du taler til? Din usynlige ven?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mænd! I er kropumulige.  :rolleyes:  :D

Det må vel komme an på en prøve om din generalisering om vores kroppe holder ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...