Hop til indhold

Helsebringende sæd

Featured Replies

Skrevet

Kvinder der sluger sperm regelmæssigt løber mindre risiko for depression. En regelmæssig kost med sæd sænker blodtrykket.
Sæden indholder mere end 200 proteiner og en stor del vitaminer og mineraler - bl.a. vitamin c, calcium, fruktos, magnesium, B12 og zink. Desuden får slugeren i sig melatonin og sover bedre efter en lille dosis af mirakelvæsken.

Tænk at jeg tilbyder kvinderne dette helt gratis, til forskel fra helsebranchen.

Det fungerer også på mænd så egentlig lidt ærgerligt for helsen at man er så forbandet straight.

Skrevet

Jamen dog @Bananas jeg tror faktisk også det virker på min Venstre hånd for min venstre hånd er væsentligt stærkere end min højre ! 

altså når jeg mastubere

Skrevet
Bananas skrev, for 7 timer siden:

Kvinder der sluger sperm regelmæssigt løber mindre risiko for depression. En regelmæssig kost med sæd sænker blodtrykket.
Sæden indholder mere end 200 proteiner og en stor del vitaminer og mineraler - bl.a. vitamin c, calcium, fruktos, magnesium, B12 og zink. Desuden får slugeren i sig melatonin og sover bedre efter en lille dosis af mirakelvæsken.

Tænk at jeg tilbyder kvinderne dette helt gratis, til forskel fra helsebranchen.

Det fungerer også på mænd så egentlig lidt ærgerligt for helsen at man er så forbandet straight.

Det meste er noget kroppen ikke selv kan danne, så det er jo tilmed genbrug af de vigtige næringsstoffer. Helt klart et sundhedstip der burde udbredes noget mere.

Skrevet
Bananas skrev, for 19 timer siden:

Du er jo i virkeligheden bare et godt menneske - bliv ved med det

ærgeligt med alderen var du/vi yngre kunne vi jo være selv donorer 

:-) 

Skrevet

Den er god nok. Så piger, velbekomme. :D

https://nyheder24.dk/nyheder/ny-undersoegelse-indtagelse-af-saed-kan-forbedre-din-iq-og-oege-dit-humoer

Og så federe det ikke.

"Sædklatten er ikke en kaloriebombe

Vi har før skrevet om, hvor mange kalorier der er i alkohol, kaffe og sodavand. En sukkerfri sodavand indeholder lige præcis 0 kalorier, og det er altså den eneste, der kan slå sæd på få-kalorier-skalaen, for en sædklat indeholder (kun) cirka 10 kalorier." Kilde: Woman.dk

Redigeret af Jan
Tja.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.