Hop til indhold

Slikke pige ren for sperm?

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Er der nogen der kender til et par, der tilbyder, at man kan komme og slikke pigen ren for sperm, lige efter han har kneppet hende?

P

Skrevet
  • Author

Det kunne også være i forbindelse med et GB hvor  der skal laves creampie cleanup. Eller bukkake arrangement hvor krop/bryster skal slikkes rene.

Redigeret af xxxxxx

Skrevet

Det ville nok ikke være så svært at finde. 
Det handler nok mest om det logistiske.  
Jeg kunne da fint være behjælpelig, hvis det er i nærheden eller du er i Aalborg af og til:)

Skrevet
  • Author
Svendsenaalborg skrev, for 19 timer siden:

Det ville nok ikke være så svært at finde. 
Det handler nok mest om det logistiske.  
Jeg kunne da fint være behjælpelig, hvis det er i nærheden eller du er i Aalborg af og til:)

Jeg kunne måske nok komme til Aalborg, hvis det er. Send gerne pb…

Skrevet

Der er næsten gb et sted i Jylland hver uge, der er du sikkert velkommen til at komme.

• 2 weeks later...
Skrevet

Ved en fyr ved Århus spørger efter nogle der vil tømme sig i pigen og hen slikker efter   måske i kunne finde noget sammen

Skrevet
xxxxxx skrev, den 1.5.2024 at 23:48:

Hej,

Er der nogen der kender til et par, der tilbyder, at man kan komme og slikke pigen ren for sperm, lige efter han har kneppet hende?

P

Ja vi er friske

• 5 months later...
Skrevet

Man kan jo også spørge sin yndlingspige om ikke det er muligt at besøge hende efter hun har haft besøg af en anden ;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.