Hop til indhold

Bordellernes bagmænd. Hvad kan vi gøre ved det?

Featured Replies

Skrevet
Prøver-igen skrev, den 2.5.2024 at 11:53:

(…)

Jeg har været musiker, hvor der også nogle gange blev betalt kontant. Det havde jeg og bandet også pligt til at indberette.

Hvis de prostituerede ønsker ordnede forhold, danske , eller udenlandske kvinder, så må man da følge de regler og love der er sat i vores samfund.

Ja, det er vel det bedste.

Jeg tror nok netop for øvrigt at det vigtigste at holde øje med er røde flag som hvis pigens er et lidt mærkeligt sted, hun virker påvirket, hun har åbent 24/7 etc. Nogen har også i en anden tråd nævnt noget med at pigens alder f.eks. ung kan være en indikation men jeg ved det ikke da jeg desværre tror der findes piger der er ofre i mange aldre :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
Trol skrev, den 1.5.2024 at 19:37:

Men kunne vi gøre det nemmere for de piger som ønsker at arbejde i det erhverv og sværere for dem som ønsker at udnytte dem? Ja det kan vi.

Det kræver selvfølgelig nogle ændringer i lovgivningen.

Det ku jo osse kræve ændret adfærd af køberne. Feks ved kun at opsøge danske piger. Bagmænnene tjener jo styrtene på bare at organisere hente dem op eventuelle visum mm. Meget af dette hvis ikk alt slipper de danske piger for. 

Skrevet
jensen jr. skrev, for 25 minutter siden:

(…)

Feks ved kun at opsøge danske piger. Bagmænnene tjener jo styrtene på bare at organisere hente dem op eventuelle visum mm. Meget af dette hvis ikk alt slipper de danske piger for. 

Det bliver måske også lidt for sådan sort/hvidt. Forhåbentlig er der netop også udenlandske GP’er der gør det af lyst? Men jeg tror netop på at der er røde flag man skal være opmærksom på :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, den 1.5.2024 at 21:56:

Denne side blev også nævnt i programet  at kunder skriver om deres besøge på massagekliniker her ...

Det var heller ikke nogle særlig “ kønne “ svar der kom op Ikke desto mindre er det dagligt tale herinde Sørgeligt men sandt 

Skrevet
Madame Illona skrev, for 3 timer siden:

Det var heller ikke nogle særlig “ kønne “ svar der kom op Ikke desto mindre er det dagligt tale herinde Sørgeligt men sandt 

Det ene var så taget ud af kontekst fra en anmeldelse men ikke af en af de udenlandske piger deriomod en Dansk submissiv hobby GP der arbejder ud af lyst og som tænder på det set up hun tilbyder. 

Skrevet
Madame Illona skrev, for 4 timer siden:

Jeg laver lige et lille tanke eksperiment med din udtalelse her. 

Forestil dig at du sidder og ser programmet Bordellernes Bagmænd og de nævner Eroguide forummet hvor man anmelder pigerne og istedet for de to brudstykker og citater fra siden som de havde valgt i programmet så var det en af de følgende brudstykke citater herunder taget ud af kontekst som de brugte. 

“Undervejs i sceancen fik jeg halsbånd med kæde på og blev ført ind i rummet meddobbeltsengen.” 

“Hun hev så hårdt i lænken, at jeg ikke kunne få luft.”

“Senere blev jeg yderligere straffet og fikseret fik jeg en røvfuld med pisk.”

“Her blev mine arme fikseret og mine ben blev bøjet og fikseret i en spredt stilling.”

“Jeg var ved at rejse mig for tidligt fra gulvet - men fik et fyyyynsk "dab" i baghovedet”

“Fastgjort på arme og ben med mulighed for kun at se lige ned begynder slagende”

“Snøre  fra før bliver ført mellem mine ben og op i revnen i røven, så den holder pluggen fast. Til sidst bliver det bundet godt fast om maven.
Efterfølgende bliver mine arme beordret bag på ryggen og jegmærker at et par håndjern smække omkring mine håndled.”

Ingen af de eksempler ovenover ville fremstå voldsomt sympatiske i den udsendelse i den kontekst med de stakkels udnyttede udenlandske kvinder i programmet der grædende fortæller at de ikke ønsker at sælge sex. 

Og for de fleste der ser programmet ville de eksempler ovenover bare fremstå som et eksempel på hvor syge og afstumpede kunderne er der udsætter de her stakkels kvinder for den slags mod deres vilje. 

Men er det nu også tilfældet og sandheden eller ville det være en smule manipulerende hvis det var citaterne i programmet ?

Efter min mening ja for ingen af de citater er fra anmeldelser af besøg hos nogen af de udenlandske kvinder de er alle fra besøg hos en Dansk GP der arbejder af lyst frivilligt og som kan lide det hun gør og hendes meget glade og tilfredse kunder. Begge parter voksne mennesker over 18 år der med fuld samtykke har haft en god oplevelse med den BDSM leg sammen og respekteret hinandens grænser undervejs. 

Jeg ved ikke om du kunne genkende citaterne taget ud af kontekst som jeg brugte dem her men de er allesammen fra anmeldelser herinde af besøg hos dig @Madame Illona og brugt i det program uden forklaring ville de virke som du selv udtrykker det 

Madame Illona skrev, for 4 timer siden:

“Det var heller ikke nogle særlig “ kønne “ svar der kom op”.

Og sådan kan man manipulere med virkeligheden og folks følelser i en dokumentar på en lettere manipulerende måde. 

Men jeg kan betrygge dig med at kvinden fra det ene citat skam havde noget dejligt kærligt aftercare med stor respekt for hende og ømhed bagefter. Og hun ville gerne have besøg af mig igen. 

Skrevet

Enhver, der tjener penge på pigerne og kvinderne skal bøde. Visse i denne kæde af menneskehandel burde have en kugle for panden. Det er bestialske individer, og en del af dem tager også del i narkotikahandlen. 

Disse sataner har ingen eksistensberettigelse.

Prostitution kan ikke udryddes. Det kan bagmænd. 

Skrevet
  • Author
jensen jr. skrev, for 13 timer siden:

Det ku jo osse kræve ændret adfærd af køberne. Feks ved kun at opsøge danske piger. Bagmænnene tjener jo styrtene på bare at organisere hente dem op eventuelle visum mm. Meget af dette hvis ikk alt slipper de danske piger for. 

Fin tanke, men tror sku der er for få officielle danske piger og for mange kunder. Kender ikke fordelingen, men vil tro at det er en dansk for hver 10-20 udenlandske.

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 8 timer siden:

Jeg laver lige et lille tanke eksperiment med din udtalelse her. 

Forestil dig at du sidder og ser programmet Bordellernes Bagmænd og de nævner Eroguide forummet hvor man anmelder pigerne og istedet for de to brudstykker og citater fra siden som de havde valgt i programmet så var det en af de følgende brudstykke citater herunder taget ud af kontekst som de brugte. 

“Undervejs i sceancen fik jeg halsbånd med kæde på og blev ført ind i rummet meddobbeltsengen.” 

“Hun hev så hårdt i lænken, at jeg ikke kunne få luft.”

“Senere blev jeg yderligere straffet og fikseret fik jeg en røvfuld med pisk.”

“Her blev mine arme fikseret og mine ben blev bøjet og fikseret i en spredt stilling.”

“Jeg var ved at rejse mig for tidligt fra gulvet - men fik et fyyyynsk "dab" i baghovedet”

“Fastgjort på arme og ben med mulighed for kun at se lige ned begynder slagende”

“Snøre  fra før bliver ført mellem mine ben og op i revnen i røven, så den holder pluggen fast. Til sidst bliver det bundet godt fast om maven.
Efterfølgende bliver mine arme beordret bag på ryggen og jegmærker at et par håndjern smække omkring mine håndled.”

Ingen af de eksempler ovenover ville fremstå voldsomt sympatiske i den udsendelse i den kontekst med de stakkels udnyttede udenlandske kvinder i programmet der grædende fortæller at de ikke ønsker at sælge sex. 

Og for de fleste der ser programmet ville de eksempler ovenover bare fremstå som et eksempel på hvor syge og afstumpede kunderne er der udsætter de her stakkels kvinder for den slags mod deres vilje. 

Men er det nu også tilfældet og sandheden eller ville det være en smule manipulerende hvis det var citaterne i programmet ?

Efter min mening ja for ingen af de citater er fra anmeldelser af besøg hos nogen af de udenlandske kvinder de er alle fra besøg hos en Dansk GP der arbejder af lyst frivilligt og som kan lide det hun gør og hendes meget glade og tilfredse kunder. Begge parter voksne mennesker over 18 år der med fuld samtykke har haft en god oplevelse med den BDSM leg sammen og respekteret hinandens grænser undervejs. 

Jeg ved ikke om du kunne genkende citaterne taget ud af kontekst som jeg brugte dem her men de er allesammen fra anmeldelser herinde af besøg hos dig @Madame Illona og brugt i det program uden forklaring ville de virke som du selv udtrykker det 

Og sådan kan man manipulere med virkeligheden og folks følelser i en dokumentar på en lettere manipulerende måde. 

Men jeg kan betrygge dig med at kvinden fra det ene citat skam havde noget dejligt kærligt aftercare med stor respekt for hende og ømhed bagefter. Og hun ville gerne have besøg af mig igen. 

OMG Forstår du forsvare dig men lad være med st bruge mig og mit sim dine trædesten for retfærdiggørelse af dine egne udtalelser 

Skrevet
Trol skrev, for 1 time siden:

Fin tanke, men tror sku der er for få officielle danske piger og for mange kunder. Kender ikke fordelingen, men vil tro at det er en dansk for hver 10-20 udenlandske.

3300 prostituerede ca?

150.000-200.000 sexkunder?

Mange afhængige.

Skide smart costbenefit analyse af bagmænd og kriminelle i en branche, der har så stor diskretion fra de 3 involvererede parter, at det ikke altid er så ligeti at fange dem. 

Man har et kæmpe behov, forsyner de afhængige kunder, der ønsker diskretion, med afsidesliggende steder og sættwr priserne under de danske, de frivllige, de selvstændige. Samme konkurrence fordel som når discount butikker konkurrerer. Og med afhægighed fra kunder, mange utro, siger de jo intet. Løgne, trusler og isolere udenlandske efter at have givet dem 100.000 i gæld og dermed fastholdt dem økonomisk, fysisk OG mentalt, er man på sikker grund. Med mellemled og stråmænd og behovet for juridisk at løfte sager, går man altid selv fri. Pigerne sender retur. Nogle få udlejere som serberne I Odense, den svendborgske mand, den litauiske dame mfl dømmes. Men reelt er der vel ret fri bane for ustraffede bagmænd og afhængige sexkunder til at fortsættem det ligger jo implicit i at tjene uhyggelige summer og være afhægig eller ensom og ønske tys tys. Skide smart Egon!

Selv om Columbianere vist har ret til visum, skal de dokumentere ekstremt meget, men mange andre nationaliteter, der udgør flertallet af prostituerede i Danmark, Afrikanske lande og Thailand, har ikke.

Det jo meget sødt at Slowmand og andre vedbliver med naivt at tro, at nogle lovligt og fuldt oplysende bare har ydet lidt praktisk hjælp til ekstremt mange afrikanere og thaier. Eller at der allerede var så mange thaier og afrikanere lovligt i landet uden højtuddannet beskæftigelse, at de selv valgte at begynde som prostitueret på et tidspunkt. Eller gik rundt i Lagos, Benin eller Bangkok og blev træt af at lave banana oa cakes og sælge paraplyer og gøre rent og tænkte: jeg google sgu da lige 'how to be a prostitute' og 'where is best to be a prostitute in Europe' og så gik de ellers i gang, ligesom de mange sexkunder på eg, der ikke selv kan finde ud af at Google og finde info om udlejer på adresser i Danmark eller hvor man finder prostituerede i Prag, Wien og Malaga. 

Yes yes :D

Skrevet
Madame Illona skrev, for 23 minutter siden:

OMG Forstår du forsvare dig men lad være med st bruge mig og mit sim dine trædesten for retfærdiggørelse af dine egne udtalelser 

Nu var det dig der kommenterede på den med en fordom jeg ikke forventede, derfor brugte jeg anmeldelser af dig som eksempel på hvad der sker når man hiver små bider ud af kontekst og propper dem ind i et andet narativ uden at forholde sig til hvor manipulerende det kan virke. 

Pointen er at der er massere af tekst herinde der kan hives ud i brudstykker og sættes ind i sådan en dokumentar og få en helt anden meget negativ vinkling og havde da håbet på at du som en del af BDSM miljøet selv kender til andres fordomme om den slags og derfor ville kunne se at det er en fordrejning med eksemplet jeg gav. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 8 minutter siden:

Nu var det dig der kommenterede på den med en fordom jeg ikke forventede, derfor brugte jeg anmeldelser af dig som eksempel på hvad der sker når man hiver små bider ud af kontekst og propper dem ind i et andet narativ uden at forholde sig til hvor manipulerende det kan virke. 

Pointen er at der er massere af tekst herinde der kan hives ud i brudstykker og sættes ind i sådan en dokumentar og få en helt anden meget negativ vinkling og havde da håbet på at du som en del af BDSM miljøet selv kender til andres fordomme om den slags og derfor ville kunne se at det er en fordrejning med eksemplet jeg gav. 

Disse fordomme møder jeg aldrig … beklager vi er ikke enige 

Skrevet
Madame Illona skrev, for 2 minutter siden:

beklager vi er ikke enige 

Nej det kan jeg godt læse vi ikke er din reaktion på at jeg brugte anmeldelser med dig til at demonstrere er nok meget ens med min reaktion på at de brugte en bid af min anmeldelse til deres program på den måde. 

Skrevet
nillerniller skrev, for 8 timer siden:

Selv om Columbianere vist har ret til visum, skal de dokumentere ekstremt meget,

Colombianere og ihvertfald piger fra Venezuela behøver ikke turistvisa til Danmark, hvis de kun er i Danmark i 3 mdr. Hvis der derimod er tale om arbejds- og opholdsvisa i længere tid, skal de som fra alle andre lande udenfor EU - kunne bevise at de er sikret en fast stilling med en rimelig god og fast indtægt i en længere periode - så det er nok ikke som "damefrisør" man får arbejds- og opholdstilladelse.

Skrevet
Libido6 skrev, for 20 timer siden:

........ burde have en kugle for panden. Det er bestialske individer, og en del af dem tager også del i narkotikahandlen. 

Disse sataner har ingen eksistensberettigelse....

Styr dine agressioner og tal pænt.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Colombianere og ihvertfald piger fra Venezuela behøver ikke turistvisa til Danmark, hvis de kun er i Danmark i 3 mdr. Hvis der derimod er tale om arbejds- og opholdsvisa i længere tid, skal de som fra alle andre lande udenfor EU - kunne bevise at de er sikret en fast stilling med en rimelig god og fast indtægt i en længere periode - så det er nok ikke som "damefrisør" man får arbejds- og opholdstilladelse.

Præcis, fakta og hele listen kan jo snildt hentes fra myndigheder som nyidanmark og er reelt et rødt flag i den lange række. 

Udover at ingen sexkunder over ejer, hvordan columbianere i så stort antal får råd til rejse og ophold i 3 mdr og lige pludselig er oplært i sex ting, normale mennesker aldrig lavet.

Det hedder oplæring og er en del af de forskellige trin i løgn, trusler, fastholdelse. Bla tvinges de jo ofte til at blive prøvekørt af bagmænd, udlejere el chauffører senere som betaling for at komme i netto, som måske er den eneste kontakt udenfor sex huset og slaveriet, de har med Danmark. Selv efter mange år kan de kun tale sex lingo men intet dansk el engelsk. Til gengæld kan de apart sex ting og dermed bruges de af bagmænd og udlejere vha sex afhængige kunders behov og penge som en automat til konstant penge indtægt, fastholdes og efterlades isoleret og en dag som smadrede mennesker. 

Men som thaierne og afrikanerne er det meget sødt og belejligt, at nogle som slowman vitterligt tror, de selv finder vej til Hvam og Tureby, kan leje og betale, har deres frihed og bare lige betaler et lille gebyr for praktisk hjælp. 

https://www.nyidanmark.dk/da/Words and Concepts Front Page/US/Visum/Must_have_a_visa_countries_and_countries_with_visa_exemption

Skrevet
nillerniller skrev, for 12 timer siden:

Selv efter mange år kan de kun tale sex lingo men intet dansk el engelsk.

Tror det et generelt problem at latinamerikanere ligesom franskmænd har en indbygget modstand mod at lære engelsk, selvom jeg synes det burde være rimeligt nemt at lære  engelsk, hvis man i forvejen taler spansk eller fransk, da bogstaverne er stort set de samme, mange ord er næsten ens - udtalen kan dog være forskellig og trykket skal ligges anderledes - men vel ikke værre end vende tungen lidt og komme fra dansk til svensk eller norsk.

nillerniller skrev, for 12 timer siden:

Til gengæld kan de apart sex ting

Latinamerikanske kvinder kan fra naturens hånd lidt mere med underlivet end de fleste og er mere fremme i skoene med at dyrke sex og pigerne anser det som nærmest som en skam at være jomfruer.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 12 minutter siden:

Tror det et generelt problem at latinamerikanere ligesom franskmænd har en indbygget modstand mod at lære engelsk, selvom jeg synes det burde være rimeligt nemt at lære  engelsk, hvis man i forvejen taler spansk eller fransk, da bogstaverne er stort set de samme, mange ord er næsten ens - udtalen kan dog være forskellig og trykket skal ligges anderledes - men vel ikke værre end vende tungen lidt og komme fra dansk til svensk eller norsk.

Latinamerikanske kvinder kan fra naturens hånd lidt mere med underlivet end de fleste og er mere fremme i skoene med at dyrke sex og pigerne anser det som nærmest som en skam at være jomfruer.

Det tror du vel oprigtigt ikke selv på det der :wacko:

hverken det første afsnit eller det andet afsnit har hold i virkeligheden. 
men noget af et postulat. 

Skrevet
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Endnu en ignorant. 

Tænker du de lærer dansk el engelsk ved at være spærret inde og prøvekørt af bagmænd og udlejere, inden kundere kommer forbi til anal, urin og andet hyggenygge snak? 

Trist, endnu en helt helt uden viden om en grum virkelighed. 

Svarer til de kunder, der tror at partygirls fra start af i Rumænien er hobby misbruger af amf og andet lørdagsslik.

Pinlig, patetisk kommentar helt helt HELT uden trit i virkeligheden. Vil man lyves for, så lyver man jo bare.for sig selv lidt.mere. ganske belejligt. 

Skrevet
nillerniller skrev, for 2 timer siden:

Endnu en ignorant. 

Tænker du de lærer dansk el engelsk ved at være spærret inde og prøvekørt af bagmænd og udlejere, inden kundere kommer forbi til anal, urin og andet hyggenygge snak? 

Trist, endnu en helt helt uden viden om en grum virkelighed. 

Beklager at I ikke forstår at jeg tager udgangspunkt i latinamerika, hvor prostitution er mere udbredt end i DK og pigerne har et mere naturligt forhold til sex!

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Beklager at I ikke forstår at jeg tager udgangspunkt i latinamerika, hvor prostitution er mere udbredt end i DK og pigerne har et mere naturligt forhold til sex!

Ja mere udbredt fordi det er ekstremt fattige mennesker. Og de intet valg har for at forsørge familien. 
Er prostitution mere naturligt forhold til sex, og hvis det skulle være indikator for de har et mere naturligt forhold til sex  er det utroligt at deres familier ikke aner hvad de laver i dk forøvrigt er de meget troende som katolikker. Og er faktisk meget skam fuldt for dem. 
tror du skal laver dit baggrunds tjek lidt bedre. 

prostitution=mere fri gjorde i forhold til sex :wacko: dog den dårligste undskyldning for at forsvare sit valg. 

Redigeret af Gerzelle999

Skrevet
nillerniller skrev, for 7 timer siden:

Endnu en ignorant. 

Hold en sober tone. Ingen grund til at kalde folk ukvemsord.

Skrevet

Colombia er et vigtigt kildeland for kvinder og piger, der handles til Latinamerika, Caribien, Vesteuropa, Asien og Nordamerika, herunder USA, med henblik på kommerciel seksuel udnyttelse. Internt bliver kvinder og børn smuglet fra landdistrikter til byområder til kommerciel seksuel udnyttelse.
Fortsat væbnet vold i Colombia har fordrevet mange samfund, hvilket gør dem sårbare over for menneskehandel. Grupper med høj risiko for intern handel omfatter fordrevne personer, fattige kvinder i landdistrikter og pårørende til medlemmer af kriminelle organisationer.
Medlemmer af bander og organiserede kriminelle netværk tvinger deres slægtninge og bekendte samt fordrevne personer – typisk kvinder og børn – ud i forhold til tvungen prostitution.
Mange menneskehandlere afslører den seksuelle karakter af det arbejde, de tilbyder, men skjuler oplysninger om arbejdsforhold, klientel, bevægelsesfrihed og kompensation. Andre skjuler deres hensigt ved at fremstille sig selv som modelagenter, tilbyde ægteskabsmæglertjenester, levere studieprogrammer eller drive lotteri- eller bingosvindel med gratis rejser som præmier.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.