Hop til indhold

Randers - anal

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Jeg søger, som det fremgår ret eksplicit, en pige, der er til de anale eventyr med hende i centrum. Nogen anbefalinger udover Kesa. Jeg er især til asiatiske kvinder.

Mvh

Stivert

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Nogle anbefalinger eller holder man det for sig selv? Der må da være en asiatisk kvinde, der tager den i røven?

Skrevet

Anal er ikke just en asiatisk spidskompetence, og det kan være svært at finde en. Der er væsentlig større successrate hvis du søger blandt latinoerne...

Jeg har prøvet begge dele og anale lege med en petit asiat kan være en udfordring i stilleleg og forsigtighed og det har da sin charme. Latinoer derimod er mere til fuld gas, der kan man ofte pule løs i vildskab.

God jagt, og lad os høre hvordan det går;) 

Skrevet
  • Author
FKK4Ever skrev, den 17.5.2024 at 07:00:

Anal er ikke just en asiatisk spidskompetence, og det kan være svært at finde en. Der er væsentlig større successrate hvis du søger blandt latinoerne...

Jeg har prøvet begge dele og anale lege med en petit asiat kan være en udfordring i stilleleg og forsigtighed og det har da sin charme. Latinoer derimod er mere til fuld gas, der kan man ofte pule løs i vildskab.

God jagt, og lad os høre hvordan det går;) 

Det går lidt dårligt. Jeg har i hvert fald ikke fået én eneste anbefaling til Randers, endnu. Jeg har dog været sammen med Kesa og Jasmine, men det var ikke anale oplevelser. De var dog rigtig gode begge to, og jeg har leveret anmeldelser.

Skrevet
stivert skrev, for 22 timer siden:

Jeg har i hvert fald ikke fået én eneste anbefaling til Randers

Du fik da anbefalet Emmee i en anden tråd. Selv om jeg ikke har prøvet anal, ved jeg hun tilbyder det, og hun er en dejlig dame. 

Redigeret af fila

Skrevet

Det er i øjeblikket også ret overskueligt med anale tilbud i Randers.

Siden du siger at du meste er til asiatiske kvinder, ville jeg også have anbefalet Emmee. Ellers er der af og til en ung kvinde, der tilbyder sig blindfoldet i Randers NV. Hun tænder virkelig på analsex, men det er et stykke tid siden at hun har annonceret. Kesa afviser du. Så er der lige pt. ikke mere at komme efter i Randers.

Der er ikke andet at gøre end at holde øje med, hvem der rejser igennem byen.

Ninnah thai for eksempel rejser jævnligt rundt i landet og er også altid en lille uge i Randers. Hun tilbyder analsex.

Skrevet
  • Author
ANALyst skrev, den 21.5.2024 at 09:51:

Det er i øjeblikket også ret overskueligt med anale tilbud i Randers.

Siden du siger at du meste er til asiatiske kvinder, ville jeg også have anbefalet Emmee. Ellers er der af og til en ung kvinde, der tilbyder sig blindfoldet i Randers NV. Hun tænder virkelig på analsex, men det er et stykke tid siden at hun har annonceret. Kesa afviser du. Så er der lige pt. ikke mere at komme efter i Randers.

Der er ikke andet at gøre end at holde øje med, hvem der rejser igennem byen.

Ninnah thai for eksempel rejser jævnligt rundt i landet og er også altid en lille uge i Randers. Hun tilbyder analsex.

Tak for svar. Kesa afviser jeg bestemt ikke, men jeg vil bare gerne prøve andre også. Kesa er dejlig.

Jeg har fået lidt forskellige råd på PM, men ved ikke, hvad det ender med. Nu må vi se, men under alle omstændigheder, så tak for tilbagemeldingen. 

• 1 year later...
Skrevet
  • Author

Jeg har set billeder af Emmee, og jeg er lidt mere til de ældre, når vi taler thai.

Jeg ender alligevel ved Kesa, de fleste gange. Hun er nu også skøn. 

Skrevet
StolteP skrev, for 4 timer siden:

Tilbyder Kesa anal?

Ellers er der jo blondi som dog ikke er petit

Nej det gør Kesa også, med mindre hun har ændret stil. 

Skrevet
  • Author
StolteP skrev, den 7.3.2026 at 09:06:

Tilbyder Kesa anal?

Ellers er der jo blondi som dog ikke er petit

Jeg har fået det hele ved Kesa, men du skal nok høre hende ad.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.