Hop til indhold

Nympho links, - No problem.

Featured Replies

Skrevet

Jeg ser der er en masse bøvl med links til Nympho, 

Når "linket" står der, bare uden at være et link, - så holder jeg lige fingeren på et øjeblik, så spørg min telefon om den skal åbne.. 

Kan i andre ikke det??? 

Skrevet

Jeg bruger PC og Firefox.

Så marker "linket" og højreklik. Gælder alle adresser der ikke er hyperlinks.

Redigeret af Bjørn

Skrevet

Bøvlen opstår nok i at folk synes det er fjollet der ikke kan linkes direkte.

Men jo, det er som du selv skriver - Blot at markere linket og vælge enten åben linket eller gå til, alt efter hvilken mobil man har og om det er på en computer.

• 3 months later...
Skrevet
Kneppe-dyret skrev, for 38 minutter siden:

Men hvorfor virker det ikke bare som normalt link? Prøver lige selv :-)

http://nympho.dk/n10160/3382/gentofte-claudia-100-real

Jeg mener ( dog uden og være 100% sikker) at det er noget eroguide med vilje har gjort. Grunden til dette ved jeg ikke 

Skrevet

Den korte version jeg har hørt rygter om kunne være at sammenligne med en opdigtet historie:

Det tænkte scenarie at Peter Nielsen åbner en burgerbar - Byens Bedste Burger - overfor McDonald's og vælger enten selv at klistre løbesedler op på McDonald's facade med tilbud på en bedre burger lige på den anden side af gaden, eller indirekte opfordrer sine medarbejdere og stamkunder til at gøre det, til gengæld for lidt  rabat eller en gratis softice.
Det til trods for at han kunne have købt og betalt for en reklameplads ved et busstoppested 2 meter fra McDonald's, som naturligvis koster penge. Ingen har rigtigt styr på hvem der har klistret løbesedlerne op. Men nogen har. Godt og grundigt og igennem noget tid.
Det gider McDonald's ikke rigtigt være med til i længden. Enten må Peter Nielsens Byens Bedste Burger betale for reklameplads der er tilgængeligt for alle, eller lade være med at klistre deres facade til på mere eller mindre direkte opfordring. 
Selvom Byens Bedste Burger egentlig gerne ville købe reklamepladsen efterfølgende, da den kreative markedsføringsplan ikke virkede så godt eller så længe, ja så har McDonald's bare købt bus-reklameskiltet de næste 30 år og muligheden er forpasset. 
Det kan man så synes er rimeligt eller ej. Dem der måske ville synes at Peter Nielsens burgere faktisk er bedre end McDonald's gider måske ikke besværet med at gå over gaden og opdager det så aldrig rigtigt.

Men hvem ved? Ingen kender vist den rigtige forklaring, er mit indtryk. Det er jo rygter og fjer der bliver til høns så længe der skrives om det :P

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

Men hvem ved?

Det gør jeg! :P

Her siger @Administrator det nemlig selv: https://www.eroguide.dk/forum/topic/124462-nympho-url-kan-ikke-gøres-klikbar/  

Administrator skrev, den 6.8.2020 at 23:42:

Grunden er egentlig meget simpel, vi har ad flere gange oplevet snyd, hvor folkene bag sitet har forsøgt at lave reklame for deres site herinde. Den slags gider vi ikke finde os i. Tidligere var det sådan, at alle indlæg der indeholdt links til sitet manuelt skulle godkendes, der har jeg for nylig ændret så det ikke længere skal ske, men det ganske enkelt ikke bliver til aktive links længere.

De er dog ikke alene om at have denne begrænsning, den findes også på en håndfuld andre sites hvor vi har haft problemer.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 1 minut siden:

Haha... ja ok, så er det næsten sandt det jeg har hørt som rygter :D 
Det er da ikke langt fra det jeg skrev - bare med flere ord :lol:

Skrevet
Milner skrev, den 30.4.2024 at 10:12:

Kan i andre ikke det?

Skærmen på min pc er ikke touch, så nej - det kan jeg ikke ...

Det egentlige problem er, at nye brugere ikke ved, at det er en eroguide-politik og så giver det indimellem noget støj i en tråd 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.