Hop til indhold
Prinz

Emma P-D voll II

Recommended Posts

Havde egentlig planlagt at denne oplevelse bare skulle begraves og glemmes, men kom til at nævne den over for nogle andre medlemmer herinde og de syntes alle at de mindre gode oplevelser skulle anmeldes ligeså vel som de gode... så her følger desværre en af de dårlige.

Havde i januar en tur til P-D i Bording, hvor jeg besøgte Emma og anmeldte besøget herinde. Som feedback på den anmeldelse fik jeg at vide at oplevelserne hos en glædespige kun blev bedre jo flere gange man besøgte hende... så skulle selvfølgelig besøge Emma igen :)

http://www.privat-diskret.dk/index.php/classifeds?controller=classifieds&task=detail&id=152

Ringede ved middagstid og spurgte om jeg kunne besøge Emma et givent tidspunkt senere samme aften og det kunne jeg. Teledamen er nu ganske fin at snakke med, når man holder sig til simple samtaler ;)

Om aftenen gik turen så til Bording for at besøge Emma. Havde taget lidt bobler (champagne) og et par glas med for at skabe lidt god stemning fra start af (håbede at Emma var til bobler) Ankom til rette tidspunkt og bankede på døren, men der gik lige lidt inden Emma lukkede op (diskretionen skulle vist lige organiseres indenfor lød det til). Efter et ekstra bank på døren kom Emma dog og lukkede op og mens vi sagde hej, spurgte jeg om hun var til bobler? Det var hun, så godt humør lige fra start af :)

Inde på værelset fik vi åbnet for boblerne og skænket i glasne, mens vi fik ordnet det økonomiske. Så var det tid til mit bad, der var dog optaget så vi måtte vente lidt (lidt øv). Nå men jeg fik mit bad og så ind til Emma igen. Emma har "stiptease" som en af sine services på sin profil, så jeg syntes at Emma skulle varme mig lidt op med en omgang strip :) Det kunne Emma dog ikke forstå forstå, for det var hun på ingen måde til og kunne slet ikke forstå skulle være skrevet på profilen, men det står der nu stadig mens jeg skriver dette(lidt mere øv). I stedet syntes Emma vi skulle gå direkte til noget hun kunne :P Lidt svensk og fransk førte til en tur i missionær hvor jeg kom (gjorde Emma sådan set også men vil smide mine penge på at det var fake, but never mind) Missionærturen var lige knap så fantastisk som sidst, men Emma har en virkelig lækker mis, så ganske ok :)

Derefter hyggesnakkede vi lidt mens vi indtog lidt bobler. Fik dog snart lyst til en tur mere, men fik at vide at der var lukket for missen (mega øv og godt nok noget af et antiklimaks i forhold til sidst, hvor jeg knap nok nåede at få vejret før Emma inviterede til at jeg tog hende i doggy) Jeg mente ikke at det kunne være rigtigt når jeg havde købt en time, at jeg så kun måtte komme én gang, men det var Emma ligeglad med for jeg var kommet og kunne desuden bare have ladet værre med at tage potenspiller inden kom på besøg hos hende (har altså ALDRIG taget nogen former for potenshjælpemidler og er villig til hvilken som helst test der måtte kunne be/afvise dette) Fik til slut lidt superfransk uden beregning, men det ændrede nu ikke ved at det var en kampklar pik der måtte pakkes ned i bukserne da tiden var gået :(

Blev tilbudt et bad inden jeg gik, men da lagenaktiviteterne havde været noget sparsomme, afslog jeg dette. Emma kunne godt fornemme at jeg ikke var helt tilfreds, men sagde at hun syntes jeg havde været rigtig sød og håbede jeg ville komme på besøg igen... (der skulle vist have været byttet rundt på hvem der betalte hvem denne aften)

Er selvfølgelig ikke mit bord at udtale mig om interne forhold hos P-D, men som gæst denne aften følte jeg som gæst at der nok var lige lovlig travlt til at kunne leve op til den høje standard som P-D ellers er blevet kendt for. Personligt ville jeg have foretrukket at få at vide at det ville være bedre at komme en anden dag....

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priserne taget i betragtning må jeg godt nok sige at jeg godt kan forstå dig. Har man købt en time så er det sgu en time. Medmindre andet er gjort HELT klart inden. Nedtur :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Prinz.

 

En rigtig sober, anmeldelse du har lavet. Er ked af på dine vegne det ikke levede op til det, du havde sat næsen op efter.

 

Men ja 1 time. er sku en time. og det da øv for dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sur røv, har selv kun haft super lækre oplevelser på P-D bording, Altid fået den fulde time og fået hvad end jeg kræver.. (indenfor aftalte rammer) hos thilde, rikke, silvia ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er nu det for noget P-D Bording?

 

 

Prinz skriver:" men det ændrede nu ikke ved at det var en kampklar pik der måtte pakkes ned i bukserne da tiden var gået :("
Vi vil gerne høre både de gode og de dårlige anmeldelser. Tak for det Prinz

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvaliteten af pigerne i Bording svinger rigtigt meget, og den ene gang jeg kneppe Emma, var oplevelsen også i den dårlige ende, hvor hun ikke var synderlig interesseret i jeg skulle ha en god oplevelse, men blot ha det over stået.

Andre piger dernede, er ganske gode oplevelser.

 

Er stort plus er billederne på siderne er ægte og aldrene, er tæt på de passer, mod sat mange andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Kvaliteten af pigerne i Bording svinger rigtigt meget, og den ene gang jeg kneppe Emma, var oplevelsen også i den dårlige ende, hvor hun ikke var synderlig interesseret i jeg skulle ha en god oplevelse, men blot ha det over stået.

Andre piger dernede, er ganske gode oplevelser.

 

Er stort plus er billederne på siderne er ægte og aldrene, er tæt på de passer, mod sat mange andre steder.

 

Min første gang sammen med Emma fejlede bestemt ingenting. Ok følte lidt til at starte med at tiden skulle gå, men det gik hurtigt over og vi havde en intens omgang action sex i flere forskellige stillinger, hvor jeg fik alt det sex jeg orkede - eller jeg fik nok mere end det, for man kan vist ikke undgå at blive plim i hovedet når en lækker pige som Emma bare opfordre dig til at blive ved med at tage hende! Abselut en oplevelse jeg gerne betalte for.

Det jeg fik anden gang har jeg til gengæld intet ønske om at gentage....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det lyder som en tam omgang - og jeg kan slet ikke forstå at der kun er 1 skud, hvis man køber 1 time... og da slet ikke hvis du ikke er blevet informeret på forhånd... jeg var sgu nok blevet en del mere mopset end du er :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

I sådanne tilfælde er det er en skam, at købesex skal betales forud. Kunne der mon ikke laves en aftale om x antal kr. i minuttet og så afregne bagefter.  :???:

 

Den tror jeg bestemt ikke pigerne er med på, og det nuværende system er sådan set også ok med mig. MEN så gider jeg altså heller ikke at der skal bruges tid på at diskutere om de services der loves i annoncen også ydes, samt hvor meget og hvor mange gange der må knaldes! Den her slags oplevelser rammer jo alle glædespiger, da man overvejer om det er det at spareskillingerne skal bruges på...

Del dette indlæg


Link til indlæg

I sådanne tilfælde er det er en skam, at købesex skal betales forud. Kunne der mon ikke laves en aftale om x antal kr. i minuttet og så afregne bagefter.  :???:

 

Det er ihvertfald sådan det fungerer på de fleste cam-sites, medmindre man på forhånd, som hos flere danske cam-værtinder må aftale en tid og tidsrum forud.

 

Om det ville kunne fungere ligesådan på en klinik? - ja måske med et startgebyr, da nogle måske så ellers bare vil aflevere ladningen i løbet af nulkommafem. Evt. kunne man lave begge systemer, hvor kun stamkunder kunne få lov at betale per tid, da denne model jo normalt forudsætter en afregning efter seancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ud fra min erfaring er det normalt at du kun kommer en gang inde for den tid du bestiller være det sig et kvarter, en halv eller hel time så får du kun en "afgang"

 

hvis du vil have flere så er der en del piger der raklamer med "kom så mange gange du kan"

ellers aftal det på forhånd.

 

når jeg læser din text virker det ikke som om at du blev smidt ud inden timen var gået eller tager jeg fejl?

Redigeret af nesredna

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Andersen: Så må du have en snak med "dine" piger, hvis en tur - uanset tid - er standarden. Jeg plejer i hvert fald at have held til at klemme 2. omgang ind - selv på halv times besøg. For nogle gange er de piger der satme så frække, at bettebissen bliver alt for glad alt for hurtigt :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

ud fra min erfaring er det normalt at du kun kommer en gang inde for den tid du bestiller være det sig et kvarter, en halv eller hel time så får du kun en "afgang"

 

hvis du vil have flere så er der en del piger der raklamer med "kom så mange gange du kan"

ellers aftal det på forhånd.

 

når jeg læser din text virker det ikke som om at du blev smidt ud inden timen var gået eller tager jeg fejl?

Ikke enig. Tværtimod burde det stå klart og tydeligt hvis man er begrænset til 1 drøn hvis dette er tilfældet.

Desuden er jeg aldrig blevet udsat for det. Måske delvis fordi jeg holder åndsvagt længe og ofte kun når 1 gang alligevel på en time. Aner det ikke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

ud fra min erfaring er det normalt at du kun kommer en gang inde for den tid du bestiller være det sig et kvarter, en halv eller hel time så får du kun en "afgang"

 

hvis du vil have flere så er der en del piger der raklamer med "kom så mange gange du kan"

ellers aftal det på forhånd.

 

når jeg læser din text virker det ikke som om at du blev smidt ud inden timen var gået eller tager jeg fejl?

 

Det er selvfølgelig helt op til pigerne hvad de tilbyder, MEN hvis der KUN er ét skud, så er jeg bare ikke glædespige kunde længere! Og ud fra det antal medlemmer der har kommenteret her, så tror jeg at piger der kun tilbyder en enkelt omgang, frasiger sig et ganske betydeligt kundegrundlag....

Når jeg nu skriver at jeg afslog tilbuddet om et ekstra bad, så er det vel irrelevant om jeg var ude af døren efter 60 eller 55 minutter....

Det har ikke under mine tidligere besøg hos P-D i Bording (ej heller første gang jeg var sammen med den pågældende pige) været et tema at der kun var 1 skud - tvertimod!!

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg

  

Det er selvfølgelig helt op til pigerne hvad de tilbyder, MEN hvis der KUN er ét skud, så er jeg bare ikke glædespige kunde længere! Og ud fra det antal medlemmer der har kommenteret her, så tror jeg at piger der kun tilbyder en enkelt omgang, frasiger sig et ganske betydeligt kundegrundlag....

Når jeg nu skriver at jeg afslog tilbuddet om et ekstra bad, så er det vel irrelevant om jeg var ude af døren efter 60 eller 55 minutter....

Det har ikke under mine tidligere besøg hos P-D i Bording (ej heller første gang jeg var sammen med den pågældende pige) været et tema at der kun var 1 skud - tvertimod!!

 

Har man bestilt en hel time, så må der være mulighed for flere skud - må så indrømme at det ikke er noget jeg kan præstere - derfor holder jeg mig til ½ time eller 3/4, hvis pigen tilbyder det til en rimelig pris, hvor jeg så foretrækker et langt pirrende forspil - evt. til begge parter og evt. lidt hyggesnak efter seancen.

 

Evt. var pigen slidt op efter første omgang - og så kan jeg godt forstå hun ikke ønskede mere den vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

  

Det er selvfølgelig helt op til pigerne hvad de tilbyder, MEN hvis der KUN er ét skud, så er jeg bare ikke glædespige kunde længere! Og ud fra det antal medlemmer der har kommenteret her, så tror jeg at piger der kun tilbyder en enkelt omgang, frasiger sig et ganske betydeligt kundegrundlag....

Når jeg nu skriver at jeg afslog tilbuddet om et ekstra bad, så er det vel irrelevant om jeg var ude af døren efter 60 eller 55 minutter....

Det har ikke under mine tidligere besøg hos P-D i Bording (ej heller første gang jeg var sammen med den pågældende pige) været et tema at der kun var 1 skud - tvertimod!!

 

jeg holder fast i min udtalese om at der er mange piger der skriver i deres annonce at du ved købe af en time kan komme så mange gange som du kan

 

hvis du var sammen med hende i de 60 min som i hade aftalt har du jo sådan set fået hvad du betalt for plus gratis super fransk som du skriver okay jeg forstår din skuffelse over ikke at få lov og komme ind i hende igen men hun har  i min optik ikke brudt jeres aftale

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg holder fast i min udtalese om at der er mange piger der skriver i deres annonce at du ved købe af en time kan komme så mange gange som du kan

 

hvis du var sammen med hende i de 60 min som i hade aftalt har du jo sådan set fået hvad du betalt for plus gratis super fransk som du skriver okay jeg forstår din skuffelse over ikke at få lov og komme ind i hende igen men hun har  i min optik ikke brudt jeres aftale

Det er fuldstændig irrelevant hvad andre skriver. Hvis du specifikt køber superfransk, dansk etc er det en anden sag. Men når du betaler for en time kan man ikke pludselig ændre/tilføje betingelser undervejs.

Dernæst er det ikke første gang han besøger pigen. Første gang var der ingen problemer. Dermed har manden en fuldstændig legitim forventning om en lign oplevelse. I dette tilfælde ingen begrænsning på antal udløsninger.

Det er sgu ret simpelt i min optik må jeg sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...