Hop til indhold

Recommended Posts

God aften.

Jeg har brug for lidt anbefalinger.

Hvor på Amager finder man den bedste Thai massør?

Jeg har ofte været hos dokkanun på kastrupvej.  Og jeg meget tilfreds med det, massagen er rigtig god og de nemme at kommunikere trods mit knap så gode engelske. De piger der har været der og er der er altid søde og meget smukke. Jeg har været der nogle gange efterhånden og jeg er altid tilfreds, 2 gange har jeg nok været meget meget tilfreds.  Der var en ung fuldstændig fantastisk smuk kvinde der arbejdet der for 4 års tid siden mener jeg, hun var dygtig, smilende og meget charmerende. Det var en alm Thai massage jeg fik. For et pr siden fik jeg så en B2B af en anden og det var abselout den bedste B2B jeg har fået, det glemmer jeg aldrig.

Jeg har også været hos amazing Golden på Amagerport. Det meget smukke og flotte piger der og de snakker perfekt dansk. Men selve massagen er ikke helt så god og de er ikke særlig smilende. Det virker lidt som de bare gerne vil ha' det overstået hurtigt! Men de er kønne !

Så nu tænke jeg måske skulle jeg prøve et nyt sted ! Så her vil høre jer om i kan anbefale et godt sted på Amager? Hvor massagen er god og m.m.?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det kun er en god massage du søger, så vil jeg med det samme sige Royal Thai Massage i Holmbladsgade. Både mænd og kvinder benytter stedet flittigt og de tilbyder altså ikke mere end massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...