Hop til indhold
stivert

Vicky - 500 kr Queen of blowjob and anal

Recommended Posts

26 år og blondt - og så 5 billeder 

med brunt hår. 
Så ved man da fra starten at hun ikke holder sig til sandheden! 
Hvorfor skulle man så tro på resten?!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske hun ikke har gidet opdatere hendes annonce, nogle piger farver jo hår lige så tit som vi andre swiper på mobilen. 

Hvorfor ikke bare søge på navnet, virker til at få har så mange anmeldelser som hende og en skrev om en flink pige, der sendte facetime eller selfie ved kontakt

Del dette indlæg

Link til indlæg
nillerniller skrev, den 28.4.2024 at 12:49:

Jeg har søgt på hende, men jeg har ikke fundet én eneste, hvor jeg følte mig sikker på, at det var hende. Faktisk hjælper dine links ikke, da hun ikke er decideret anmeldt. Skriv hellere til mig, hvis du har prøvet hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
stivert skrev, den 1.5.2024 at 11:06:

Jeg har søgt på hende, men jeg har ikke fundet én eneste, hvor jeg følte mig sikker på, at det var hende. Faktisk hjælper dine links ikke, da hun ikke er decideret anmeldt. Skriv hellere til mig, hvis du har prøvet hende.

Søger du på "Facefuck" i Jylland, popper hun op. Omend hun nu kalder sig Sophie. Værsgod: https://annoncelight.dk/showad/401548

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har været i Århus nogle gange. Da jeg valgte at besøge hende, var det på hukommelsen om en postitv anmeldelse udfra det hun tilbød - nok ikke så meget for hendes udseende. Facefuck og gagging og mere i den omegn.
Jeg blev nu slemt skuffet. For det første holdt hun mig hen igen og igen på sms med besked om at hun lige skulle være klar først. Var ved at droppe det, da jeg havde andre planer for dagen, men fik så besked om at komme op nu efter næsten 45 min i venteposition.
Jeg skulle give 800 kr. for sex med anal og slut med deepthroat/facefuck og komme i munden. Jeg fik en almindelig megafransk, hun fuldt påklædt og intet andet Jeg magtede ikke at klage over det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, den 2.5.2024 at 21:01:

Hun har været i Århus nogle gange. Da jeg valgte at besøge hende, var det på hukommelsen om en postitv anmeldelse udfra det hun tilbød - nok ikke så meget for hendes udseende. Facefuck og gagging og mere i den omegn.
Jeg blev nu slemt skuffet. For det første holdt hun mig hen igen og igen på sms med besked om at hun lige skulle være klar først. Var ved at droppe det, da jeg havde andre planer for dagen, men fik så besked om at komme op nu efter næsten 45 min i venteposition.
Jeg skulle give 800 kr. for sex med anal og slut med deepthroat/facefuck og komme i munden. Jeg fik en almindelig megafransk, hun fuldt påklædt og intet andet Jeg magtede ikke at klage over det

Det lyder som en skuffelse i forhold til, hvad der stå i annoncen.

Men jeg er megaklar på anal. Jeg tager chancen, hvis hun kommer til Horsens..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hello guys. 27 may - June 2 in horsens. First of all we all change hair colors and do not update our add. Regarding my services ... I am one of the only ones that can really deep any size and I do it good. Regarding the gentleman complaining that he paid 800 for cim , facefuck and anal and that he was on hold for 45 min ... Baby I am working on appointments. You can not text me stating you will arrive in 5 min because I need to accomplish my already made appointments with other customers. I am a very nice and respectful person and I also do all my services for what I ask. YOU DO NOT GET LESS. so please feel free to visit me the ones that want and the ones who do not want a deep facefuck please do not contact me. I respect everybody who is respecting me 

Del dette indlæg

Link til indlæg
vickyblowjob skrev, den 27.5.2024 at 02:23:

Hello guys. 27 may - June 2 in horsens. First of all we all change hair colors and do not update our add. Regarding my services ... I am one of the only ones that can really deep any size and I do it good. Regarding the gentleman complaining that he paid 800 for cim , facefuck and anal and that he was on hold for 45 min ... Baby I am working on appointments. You can not text me stating you will arrive in 5 min because I need to accomplish my already made appointments with other customers. I am a very nice and respectful person and I also do all my services for what I ask. YOU DO NOT GET LESS. so please feel free to visit me the ones that want and the ones who do not want a deep facefuck please do not contact me. I respect everybody who is respecting me 

Sound nice. Are you in Horsens now?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...