Hop til indhold
Guest JohnTW

Thai Ikast - Virkelig god massage

Recommended Posts

Guest JohnTW

Efter at have læst de gode anmeldelser blev jeg nød til selv at prøve.

https://annoncelight.dk/showad/302744

https://annoncelight.dk/showad/277917

Jeg blev ikke skuffet.

Kvinden er sød og imødekommende, hun "brokkede" sig over at jeg først besøgte hende nu, når jeg har boet i området i en længere periode :-)

I en anden tråd er der nogen der spørger hvordan hun holder sig i så god form, men efter massagen er jeg ikke i tvivl. Der bliver virkelig taget fat, og hun går op i at gøre det godt, ikke som andre hvor det mest er forspil til det der kommer efter. Her er det massage i centrum, hun er også påklædt indtil B2B delen. Når tøjet er smidt så er hun en flot kvinde der lever op til billederne, og jeg nåede da også at fortryde at jeg ikke havde bestilt den store omgang, men måtte nøjes med en HJ som afslutning. Så har jeg en grund til at komme igen. 

Stedet er centralt i Ikast, men lidt koordination på sms, så kunne jeg gå direkte til døren og blev lukket ind som jeg kom frem.

Alt i alt en 10/10 oplevelse, og jeg kan kun give hende ret i at det er alt for sent jeg har besøgt hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny bruger
JohnTW skrev, for 2 timer siden:

Efter at have læst de gode anmeldelser blev jeg nød til selv at prøve.

https://annoncelight.dk/showad/302744

https://annoncelight.dk/showad/277917

Jeg blev ikke skuffet.

Kvinden er sød og imødekommende, hun "brokkede" sig over at jeg først besøgte hende nu, når jeg har boet i området i en længere periode :-)

I en anden tråd er der nogen der spørger hvordan hun holder sig i så god form, men efter massagen er jeg ikke i tvivl. Der bliver virkelig taget fat, og hun går op i at gøre det godt, ikke som andre hvor det mest er forspil til det der kommer efter. Her er det massage i centrum, hun er også påklædt indtil B2B delen. Når tøjet er smidt så er hun en flot kvinde der lever op til billederne, og jeg nåede da også at fortryde at jeg ikke havde bestilt den store omgang, men måtte nøjes med en HJ som afslutning. Så har jeg en grund til at komme igen. 

Stedet er centralt i Ikast, men lidt koordination på sms, så kunne jeg gå direkte til døren og blev lukket ind som jeg kom frem.

Alt i alt en 10/10 oplevelse, og jeg kan kun give hende ret i at det er alt for sent jeg har besøgt hende.

Hvad tilbyder hun ellers 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trol skrev, for 1 time siden:

Hun giver den bedste massage jeg nogensinde har fået. Ærgerligt at man ikke KUN kan få massage.

Hvad er prisen for hendes billigste ydelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trol skrev, den 27.4.2024 at 17:28:

Hun giver den bedste massage jeg nogensinde har fået. Ærgerligt at man ikke KUN kan få massage.

Enig i at massagen er i topklasse. Hj og sex er efter min mening også i top, så det tager jeg med :) Hun er mega sexet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan bidrage med min erfaring, eller rettere mangel på samme...

Lavede aftale med hende dagen inden vi aftalte, men da jeg dagen efter står foran huset på aftalt tidspunkt på adressen er der ikke nogen der lukker op. Skriver en SMS og venter i bilen 15 minutter uden svar

Så er det godt der var en anden der kunne med kort varsel

Men totalt useriøst af hende, så der bliver jeg ikke ny fast kunde

Redigeret af MikeVest

Del dette indlæg

Link til indlæg
MikeVest skrev, den 16.6.2024 at 23:39:

Jeg kan bidrage med min erfaring, eller rettere mangel på samme...

Lavede aftale med hende dagen inden vi aftalte, men da jeg dagen efter står foran huset på aftalt tidspunkt på adressen er der ikke nogen der lukker op. Skriver en SMS og venter i bilen 15 minutter uden svar

Så er det godt der var en anden der kunne med kort varsel

Men totalt useriøst af hende, så der bliver jeg ikke ny fast kunde

Jeg har haft fuldstændig samme oplevelsen. Fik en sms efter en time at hun havde barn syg men der var jeg kørt. Har heller ikke haft lyst siden til at prøve igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JohnTW

Jeg er ked af at I har haft dårlige oplevelser med hende, specielt hvis hun ikke svare, men sygt barn kan vi alle løbe ind i.

Jeg skrev til hende i går og arrangerede en tid i dag kl. 10. kl. 09.30 skrev hun for at bekræfte tiden.

Hun giver stadig virkelig god massage, og afslutningen var heller ikke ringe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Noget af den bedste massage jeg nogensinde har fået. Og så oven i købet med efterfølgende dejlig sex.

Hun fandt mine ømme og ”dårlige” steder og jeg kunne kun bekræfte hende i, at hun ramte rigtig

En helt naturlig, fit og lækker kvinde med dejlig krop, fantastiske bryster og en lækker glatbarberet fisse.

Så stram, at jeg hurtigt måtte overgive mig og komme

Der blev ikke kigget på uret eller besvaret mobilopkald under seancen.

Jeg kom endda for sent til aftalen, fordi jeg tog fejl af husnummeret, ingen sure miner over dette.

Om jeg kommer igen. ?      100 %. Dette bliver en fast sted fremadrettet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende mange gange og kun haft gode oplevelser med hende. 

Fantastisk massage, skøn sex, god tid og så er jeg vild med hendes søde og sensuelle væsen.

Det er endnu ikke lykkedes mig at holde over 3-4 minutter under sex med hende. Hun er simpelthen for lækker.

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den krumme
Midtvestagurken skrev, for 5 timer siden:

Jeg har besøgt hende mange gange og kun haft gode oplevelser med hende. 

Fantastisk massage, skøn sex, god tid og så er jeg vild med hendes søde og sensuelle væsen.

Det er endnu ikke lykkedes mig at holde over 3-4 minutter under sex med hende. Hun er simpelthen for lækker.

Jeg har det som dig Midtvestagurken, hun er på alle måder mega dejlig, men jeg går desværre altid derfra med følelsen af at have misbrugt hende. Når det kommer til sex, oplever jeg at hun bare tager imod og ikke rigtig er med i legen. Er det bare mig, så vil jeg godt lige vide hvordan du eller andre får hende med? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa. Vil lige høre til hende her. Billederne er jo efterhånden halvgamle og hun er ikke ligefrem ny længere. Er hun stadig attraktiv og ligner sig selv? Er sexen Ok?

overvejer et besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JohnTW
kongjohn skrev, for 8 timer siden:

Hejsa. Vil lige høre til hende her. Billederne er jo efterhånden halvgamle og hun er ikke ligefrem ny længere. Er hun stadig attraktiv og ligner sig selv? Er sexen Ok?

overvejer et besøg. 

Jeg besøgte hende i torsdags og hun holder sig godt. Der er ikke noget der hænger eller er slapt.

Sexen er fin, men jeg har ikke oplevet hende som super aktiv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må sige at hun virkelig er en sød pige, som kan massere og give et godt hj, så det bliver nok til flere besøg hos hende:)

Men huset er da godt nok blevet træt, siden jeg var der sidst for ca 30 år siden + 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pikken skrev, den 5.7.2024 at 15:44:

Noget af den bedste massage jeg nogensinde har fået. Og så oven i købet med efterfølgende dejlig sex.

Hun fandt mine ømme og ”dårlige” steder og jeg kunne kun bekræfte hende i, at hun ramte rigtig

En helt naturlig, fit og lækker kvinde med dejlig krop, fantastiske bryster og en lækker glatbarberet fisse.

Så stram, at jeg hurtigt måtte overgive mig og komme

Der blev ikke kigget på uret eller besvaret mobilopkald under seancen.

Jeg kom endda for sent til aftalen, fordi jeg tog fejl af husnummeret, ingen sure miner over dette.

Om jeg kommer igen. ?      100 %. Dette bliver en fast sted fremadrettet 

Det er også min erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende i mange år.Hun er virkelig en dejlig dame, men sidst for ca. 2 mdr. siden tænkte jeg da jeg kørte fra hende wow hvor er hun dejlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JohnTW

Hun ligger tæt på den Rema 1000 der ligger i krydset mellem Stadion Alle og E. Christensens vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa,

har lige besøgt hende, hun er virkelig en sød og smuk dame, hendes massage er helt i top, hun tager godt fat.

hun har ændret sine priser og services, så hun tilbyder ikke længere sex, men hun kan godt overtales.

Og omkring hendes udseende, så er der absolut intet der ikke er hvor det skal, hun har en dejlig smuk slank krop.

jeg kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende forleden dag, hun fortæller at hun ikke længere giver full pack, men tror også at hun gør undtagelser. Hun siger at hun er blevet for gammel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der ved om hun stadig er aktiv?

Annoncen er ikke aktiv og opdateret siden 3. marts - og ingen svar på mobil

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...