Hop til indhold
frisk fyr nsj

Søndagshygge og ren afslapning?

Recommended Posts

Hej "venner"

Lad mig hører jeres bedste bud på en times ren forkælelse og hygge hos en dejlig thai kvinde ;-)

Jeg har brug for at blive nusset om, så jeg kan slappe af en times tid eller 2 ;-)

Venter i spænding, og på forhånd tak :-)

God søndag til jer alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Halløjsa mester

 

Hvorfor ikke tage på Siri-Thai Wellness i Hørsholm? Jeg synes ikke, at man bliver skuffet dér.

 

Jeg har dog for kort tid siden besøgt http://bangkokthaimassage.dk/. Det var mit første besøg på stedet i meget lang tid, bl.a. fordi jeg ikke har været helt tilfreds med tidligere besøg. Jeg fik en time hos "Sanni", der vel er omkring de 35.....altid svært med de thaikvinder....og hvis du er mere ude efter "andet" end massage, så kan det godt anbefales :cool: . Jeg bestilte kun almindelig oliemassage, men da hun - uden trusser og nybarberet-  sad oven på mine baller og masserede ryggen, så glemte jeg alt om ømme muskler... :mrgreen: 

 

God søndagstur :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløjsa mester

Hvorfor ikke tage på Siri-Thai Wellness i Hørsholm? Jeg synes ikke, at man bliver skuffet dér.

Jeg har dog for kort tid siden besøgt http://bangkokthaimassage.dk/. Det var mit første besøg på stedet i meget lang tid, bl.a. fordi jeg ikke har været helt tilfreds med tidligere besøg. Jeg fik en time hos "Sanni", der vel er omkring de 35.....altid svært med de thaikvinder....og hvis du er mere ude efter "andet" end massage, så kan det godt anbefales :cool: . Jeg bestilte kun almindelig oliemassage, men da hun - uden trusser og nybarberet- sad oven på mine baller og masserede ryggen, så glemte jeg alt om ømme muskler... :mrgreen:

God søndagstur :-)

Hej, lyder ikke dårligt med bangkok, men har ikke særlig gode erfaringer derfra, men er ved at være et stk tid siden, så måske ;-)

Hvad fik du ud af Sanni ? Og hvad måtte du slippe ? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hej, lyder ikke dårligt med bangkok, men har ikke særlig gode erfaringer derfra, men er ved at være et stk tid siden, så måske :wink:

Hvad fik du ud af Sanni ? Og hvad måtte du slippe ? :smile:

 

Skriver lige en pm

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...