Hop til indhold
Simon K

Kontakt fra gp

Recommended Posts

Hej alle, bare et nysgerrigt spørgsmål, oplever i det er normalt at blive kontaktet af en gp?

jeg fik oplevelsen af at denne ene gp synes meget om mit selskab, men jeg har dog ikke haft en intention om at vende tilbage foreløbigt. Men nu er gp’en vendt tilbage og har taget kontakt og spurgt om hvordan jeg har det osv samt meldt sin tilbagekomst til mig hvis jeg gerne vil besøge hende. Jeg ved faktisk ikke hvordan jeg skal forholde mig da jeg er smigret men også forvirret, er det salg eller kan hun oprigtig lide mig? Undskyld for det lange skriv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kold kanvas. 

Opsøgende salg.

Prøv evt at sætte andre typer for sælgere ind i din tvivl og sætning:

Elgiganten sælger

Robotplæneklippersælger

Kiropraktor

Viaplaysælger 

Hvad ville du så tænke? 

(evt kan man reflektere, om en GPS kunder generelt er trælsw, overgamle, uspignerede, økonomi pruttende osv osv og om det er derfor, man selv er likeable, kan naturligvis også bare være, at du og sælgerinden rent faktisk havde kemi, humor, samme væsen, rolig osv. Smigr er tit rart, vi er kun mennesker, men hun er stadig en sælger)

Redigeret af nillerniller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Simon K skrev, 1 time siden:

oplever i det er normalt at blive kontaktet af en gp?

Nej, og heldigvis for det. Det kan få store konsekvenser for en del af os, hvis GPen sender en sms på et forkert tidspunkt. Heldigvis er langt de fleste godt klar over, at det er sådan, og de kontakter derfor ikke uopfordret.

Jeg er på fire-fem år to gange blevet kontaktet uopfordret. Begge gange med et neutralt “Hi”, men kommer det på et forkert tidspunkt, kan det stadig skabe en meget akavet situation. Og jeg er ikke bedre skuespiller, end at mine omgivelser helt afgjort vil notere sig, at der da vist var ugler i mosen, også selvom beskeden ikke indeholder noget i sig selv.

Jeg genbesøger ikke piger, som kontakter mig uopfordret, for så er man da sikker på, at de gør det igen en anden gang.

Er man ikke i forhold, ser det selvfølgelig helt anderledes ud. I andre tråde har nogle single EG-medlemmer skrevet, at de synes det er hyggeligt med lidt kontakt, også selvom det måtte være uopfordret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja- mange gange, specielt når sexen har været rigtigt godt. Jeg ved ikke om jeg er vild med ideén, jeg tror det afhænger af hvem der skriver. Jeg vil mene at der er mest DK piger som uopfordret har kontaktet mig for at arrangere et genbesøg. 

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg


Link til indlæg
Simon K skrev, for 1 time siden:

det salg eller kan hun oprigtig lide mig?

hvis det kom som en overraskelse for dig så er det nok salg . hehe beklager .

var beskeden personlig eller en hun kunne kopiere og sende til alle kunder ?

jeg har nemlig fået flere henvendelser fra gper der er kommet tilbage til landet her de sidste dage .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en enkelt, der skriver, når hun er i landet. Hun bruger whatsapp, så den er på lydløs. Heldigvis er Fru Timeren ikke nysgerrig på min tlf. 

Ellers er mit råd, hvis der skrives: Bloker, bloker, bloker. 
 

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænder nu på at en GP kontakter mig, både hvis hun vil have mig som kunde (igen) eller bare vil snakke eller have hjælp til noget. Jeg føler mig gerne lidt specielt udvalgt i sådan en situation, at hun specifikt søger mit selskab eller noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hænder. Jeg er i et stam kunde forhold og når hun trænger til en omgang skrive hun og spørger hvordan det går. Så ved jeg hvad klokken er slået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I have never been contacted directly by a GP, I have ,independently , had tro different Ladies ask me if I wanted them to contact me next time they were active, but I politely declined. Like several have already pointed out, it could be a slippery slope for several, I don’t have to apologize to anyone for my choices, but I don’t want to support that kind of marketing, it could grow very quickly if it was successful.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev på et tidspunkt ringet op at en gp jeg havde besøgt nogle dage i forvejen, det lød som om de holdte fest. Hendes engelske er ikke det bedste men jeg forstod noget med "taxi", så det var nok en fejl.
Den branche giver en del oplevelser på flere måder.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...