Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Nielsen Tonajt skrev, den 3.6.2024 at 22:04:

Jeg kommer der jævnligt - der er intet at klage over. 
De gange jeg reelt har brug for en seriøs god, fast og grundig massage - så leveres der til UG+x og O :) 
Og det gøres alt andet også ;) 

Jeg har prøvet at sende en sms på hendes nummer nogle gange de sidste par dage men desværre har jeg ikke fået nogle respons på dette ,  måske hun holder nogle fridage , håber på at høre fra hende  da jeg har spurgt på en tid på mandag , jeg har ikke Facebook så derfor kan jeg ikke skrive til hende der 

Skrevet
hooot skrev, den 7.6.2024 at 09:16:

Jeg har prøvet at sende en sms på hendes nummer nogle gange de sidste par dage men desværre har jeg ikke fået nogle respons på dette ,  måske hun holder nogle fridage , håber på at høre fra hende  da jeg har spurgt på en tid på mandag , jeg har ikke Facebook så derfor kan jeg ikke skrive til hende der 

Jeg vil høre om der er nogle der har fået hul igennem på sms til Bibi for nyligt ;-) 

Skrevet

Hooot har du det rigtige nr til Bibi det skulle være 51424100 ifølge Facebook 

Skrevet
John6valby skrev, for 22 timer siden:

Hooot har du det rigtige nr til Bibi det skulle være 51424100 ifølge Facebook 

Ja det er det nummer , og har både sendt sms og også ringet og lagt besked men desværre har jeg ikke hørt noget tilbage . 

• 2 months later...
Skrevet

Har nogen nået at besøge hende for nylig? Tilbyder hun stadig ekstra, og hvis ja, hvilke ekstra tjenester?

Skrevet

I København er der jo:

PUENG der nu er flyttet fra NN på Strandboulevarden og rundt om hjørnet til Janthon i KOldingsgade (der iøvrigt også selv giver god massage). Hun vil helst kun give grøn massage og har holdt et højt niveau gennem mange år.

,Anna/Praline massage på Havdrupsvej. Hun giver massage fra den øverste hylde og er en fantastisk kvinde.

Udfordringen med de bedste grønne massager er jo at vi mænd altid skal forsøge at skubbe dem til lidt mere og lidt mere (og der kan jo nemt tjenes 50 pct mere på et 5min HJ). Men når de så er venlige og imødekommende så bliver det triumferende berettet herinde og så ryger alle deres kvindelige kunder. Lad os hylde de bedste massører for deres gode massage og bruge mindre tid på at diskutere om ekstra eller ej. Der er så mange andre, der giver rimelig massage og alt det ekstra vi kan tænke os.

Redigeret af Jmk
Sol

• 2 months later...
Skrevet

Nogen der ved hvornår sup hap horn på Blegdams vej er flyttet hen ? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.