Hop til indhold
cassanova

Alle burde vide det ... branchen er pilrådden.

Recommended Posts

nillerniller skrev, for 12 timer siden:

Gult hus i kolding centrum mellem slagteren overfor....kan man komme udover det? 

Hvis pigerne ikke reklamerer med adresse, skal den ikke deles, heller ikke så man kan gætte hvor det er. Ikke alle er lige søde ved pigerne, tænk nu på sikkerhed og diskretion for pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 20 minutter siden:

Hvis pigerne ikke reklamerer med adresse, skal den ikke deles, heller ikke så man kan gætte hvor det er. Ikke alle er lige søde ved pigerne, tænk nu på sikkerhed og diskretion for pigerne.

Du har ret rigtig mange er ikke søde ved pigerne. 
dog skal det siges der er ikke raket  videnskab at vide hvor de holder til de forskellige udenlandske. 
Det er jo mere eller mindre de samme adresser der går igen og igen. 
 

selv om jeg har lyst at dele alt min viden med både ejer af huse bygninger mm. Og hvilken piger der virkelig er på røven grundet bagmænd. 
så gør jeg det ikke. 
selv om det faktisk ville være på sin plads, at folk kunne se hun/de faktisk ikke var så liderlige som de tror men gør det af rent nød. 
så måtte man se om de stadigvæk havde så god samvittighed. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Larschristian skrev, for 32 minutter siden:

Det er jo mere eller mindre de samme adresser der går igen og igen.

Ja Det rigtigt. samme steder heletiden. :) 

Og hvis det ikke lige er der, så er det overfor.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, den 25.4.2024 at 20:38:

Apropos tv udsendelsen om Bordellernes bagmænd. Det kan ikke komme bag på nogen at GP branchen er gennemsyret af kriminalitet, fortielser og løgne. hvad enten det er handlede piger eller bordelruffere eller alfonser alle er skyldige. Det der især gør mig vred er de danske GP’ ere som altid vasker hænder, de er aldrig handlede, de er altid selvstændige, de er altid hævet over de udenlandske piger , ifølge dem selv, det er ikke til at holde den dobbeltmoral ud, undskyld!

Et indlæg med en interessant vinkel. Anyway, man kan på den ene side sige, at der nok er større sandsynlighed for at støde på f.eks. trafficking eller piger med en pimp, når det kommer til udenlandske piger. 
 

Når det er sagt, er det forhåbentligt ikke alle udenlandske piger, der er en del af det eller har det.

 

Jeg synes dog ikke, det skal gå ud over de danske piger – hvad skulle problemet være med dem?


Jeg synes måske snarere, der nogle gange kan opstå en stemning blandt nogle medlemmer om, at danske piger er lidt finere/bedre end udenlandske. Det tror jeg desværre altid der har været. Hvorfor for øvrigt undskylde for dit indlæg? Jeg ved måske heller ikke om hele branchen er helt så 100 % rådden som du får sat det op.

 

Slowman skrev, den 25.4.2024 at 22:18:

Det var dog et usædvanligt rigidt angreb på danske GP’er. De kan sgu da ikke gøres ansvarlige for at branchen er befængt af grov kriminalitet.  Det er lovligt at købe og sælge sex.

synes man skal rette skytset mod de sexkøbere der køber sex i det befængte område, de kriminelle bagmænd, de myndigheder der ikke gør noget ved det og de politikere der ikke kan finde ud af at lave en lovgivning der kan bedre forholdene. At rette det mod danske GP’ere er da helt skudt ved siden af i min optik.

Jeg kan måske ikke lige se noget decideret “rigidt” i trådstarters indlæg – ordet får mig lidt til at tænke på psykologi. Jeg forstår dog netop ikke behovet for at hænge de danske piger ud. Samtidig er det forhåbentlig nok ikke alle udenlandske GP’er, der har en pimp eller lignende – det står der dog ikke i indlægget direkte men det er mere bare for at få det sagt. Indlægget bærer måske mere præg af nogle antagelser eller lidt grove formuleringer.

 

Jeg tror, det er meget svært at lave en lovgivning, der vil udrydde f.eks. trafficking eller det at nogle piger kan have en bagmand. I Danmark har vi forsøgt os med en form for kompromis. Prostitution er lovligt – men det er ikke lovligt at tjene penge på andre folks prostitution.

 

For mig at se ligger problemet snarere i, at det kan være ekstremt svært at håndhæve loven – f.eks. virker det som om, at det kan være svært for politiet, når det kommer ud fra de større byer. Det er nok et spørgsmål om ressourcer. Men jeg tror også, at det kan være ekstremt svært for sexkøbere/klienter at gennemskue, hvornår en pige måske har en pimp eller noget ikke er helt godt. Det er ikke altid ligetil. Så jeg tror også man skal passe på med at rette skytset mod en masse sexkøbere. Jeg tror dog, det er bedre, at det er lovligt med prostitution, da alternativet ville være et mørklagt marked og endnu mere usikre vilkår for pigerne.

 

Jeg forstår dog netop heller ikke behovet for at rette skytset mod de danske piger. Og så endnu engang fedt, at emnet er blevet taget op med pigernes forhold, som især er startet af dokumentareren på TV2. Jeg tror, det er en utrolig relevant diskussion, og jeg tror det er vigtigt at huske på nogle af de røde flag der kan være hos en pige – helt skæve arbejdstider eller f.eks. meget billige priser.

 

Jeg besøger selv mest udenlandske GP’er men forsøger nok at gå lidt rundt om nogle. Nogen mener for øvrigt det ville vær godt at frigive prostitutionen fuldstændigt ligesom i Holland eller Tyskland men det synes jeg er svært at afgøre :)

 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...