Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/388255

Pam 34 years Old Kinky Thai Love - Anal games Roleplay Pussy Pump and Much more Sex Without

En lille anmeldelse mere til sitet.
Jeg har gennem noget tid set på Pams annonce, hvor der er en ret fin pris for ydelserne, og da jeg så fik set at hun var på Sjælland igen, måtte jeg jo bare se at komme afsted.
Mit månedlige afsatte i budgettet til GPére var allerede brugt, men mine lyster tog over...
I hendes overskrift står der "Anal games Roleplay Pussy Pump and Much more Sex Without" og jeg tog det hele på nær without og rollespil.
Bestilte en time med anal, og sikken en fornøjelse at tage en så lille fin thai anal, og hun kunne fint tage den trods at jeg har lidt størrelse. 
Anal delen med hende på ryggen liggende med en pude under lænden,  så der var frit og lækkert udsyn til at se pikken køre i bund.
Dejlig ridetur vaginalt og missionær inden jeg gik til anal.
Startede med SF og sluttede med SF og CIM. Lækkert.... Og for ikke at glemme så varmede jeg op med oral til hende kombineret med hendes penispumpe som hun bruger som pussy-pump.
Hun er super sød og frisk og jeg var færdig efter 58 min inkl. bad. fuld valuta for mine penge.
Klart en god PSE i min øjne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Waverider skrev, for 1 time siden:

Lyder spændende er hun mon Ninahs frække storesøster 

Storesøster ved jeg intet om, men spurgte ind til om de arbejde sammen, og som jeg opfatter det gør de.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stapler skrev, for 8 timer siden:

Din tråd er flyttet til det rigtige forum, @frddblk

Det er ikke thai massage, men en GP præcis som alle andre steder. Der KAN ikke vælges massage. Så i mine øjne en fejl den er flyttet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 39 minutter siden:

Det er ikke thai massage, men en GP præcis som alle andre steder. Der KAN ikke vælges massage. Så i mine øjne en fejl den er flyttet.

Kategorien hedder “thaimassage og thaipiger”, så flytningen til denne kategori er forståelig nok. Også selvom pigen er GP uden massage tilbydes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, 1 time siden:

Hvordan er hendes tungekys - dejlig våde og GFE agtige?

Hun kyssede med tunge og også ind imellem lidt tantekys. Men det var egentlig ganske fint. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hejsansan skrev, for 7 timer siden:

Nogen der har held med at få svar via Whatsapp? Skrev for flere dage siden som hun skriver i annoncen man skal. 

Hun svarede heller ikke mig til at starte med, men tilføjede så at hun gerne måtte skrive retur uanset tidspunkt. 

Husk på engelsk

 

Held og lykke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...