Hop til indhold

Recommended Posts

Måske bliver nogle forarget, måske ikke. Måske er der nogen, der kan hjælpe. Jeg ved det ikke. 
Jeg er 68, godt gift men har ikke fået sex i flere år og har ikke lyst eller mod til at bryde ud af forholdet eller involvere min kone i, at jeg søger sex andetsteds.
Jeg tænder vildt på unge, helst danske petit piger 19-22. Jeg vil ikke have samleje med dem, bare se en ung pige tage tøjet af, røre ved hende, kigge på hendes trusser, måske se hende tisse, lade hende slikke mine bryster, lugte til hendes mis og så få udløsning på hendes numse. Sådanne lidt "uskyldige" ting, hvis man kan sige det sådan.
Jeg ved ikke, om det er for frækt at skrive sådan noget her, men jeg kan da prøve.
Af alle steder bor jeg i trekantsområdet. Jeg er ikke særlig vild med at gå på Sugardaters og andre lignende, for jeg er lidt nervøs for fake-profiler og bagmænd.
Jeg er heller ikke særlig vild med at gå til rigtigt prostituerede, men kan naturligvis blive nødt til det, hvis det er eneste mulighed. Jeg er bange for sygdomme osv.
Jeg har naturligvis ikke noget imod at betale for ydelsen, altså på timebasis, eller hvad man nu finder ud af.
Hvor finder jeg en sådan ung pige. Er det for frækt at spørge her, om nogle har en kontakt, de kan anbefale, og som man kan føle sig tryg ved. 
Undskyld hvis jeg krænker nogen eller er grænseoverskridende. Det er ikke min hensigt. Der må bare være nogle muligheder, som jeg ikke kender til. 

Bedste hilsener
Den liderlige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Besse

Dit ønske er fuldstændig normalt. Det er det folk kommer her for.

Søg og du skal finde.

Ellers så sender du bare en PM, så skal jeg personligt hjælpe dig med at finde det du søger.

Lev i håber min ven .....

Helge N

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver i alt fald ikke forarget, da jeg er samme aldersklasse og min seksualitet er langt mere grænseoverskridende. Men vil nok anbefale, du opsøger en prostitueret og fortæller om dine lyster, der trods alt ikke er så ualmindelige, som du tror. Bliver nok svært at finde en almindelig amatørpige til den slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig bedstefar skrev, for 1 time siden:

Der må bare være nogle muligheder, som jeg ikke kender til. 

Har du overvejet en ung thaimassør, selv om du efterspørger danske piger? Måske er det ikke præcis det rigtige for dig, men bare for at prøve. Der er vist en del muligheder i dit område. Jeg tror ikke du risikerer smitte ved dét du ønsker, bortset fra forkølelse måske, men det kan man jo også få i bybussen. Jeg tror også, at pigerne tænker, at dine ønsker er ret normale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen i flokken af liderlige bedstefædre, vi er flere end du tror.

Jeg vil anbefale dig at opdsøge en ægte prostitueret, de er slet ikke så farlige. Og så er det 100% uforpligtende. For mig er samvittigheden ikke dårligere end hvis jeg har spist en frankfurter i pølsevognen på vej hjem til konens kødgryder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal ikke have dårlig samvittighed og ud fra dine ønsker, så skal du heller ikke være bange for sygdomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle svarene. Jeg er trådstarteren her. Altså Liderlig Bedstefar. Men jeg har det med at glemme koder, og endda glemme at skrive dem ned, så jeg blev nødt til at oprette en ny profil for at kunne svare her. Håber det er ok.:)
Jeg har heldigvis ikke nogen form for dårlig samvittighed overfor konen eller mig selv. Men jeg gør rigtig meget ud af ikke at blive opdaget. For så har vi balladen.
Jeg har tænkt på det med prostituerede. Det ville være nærliggende. Men: Jeg har for år tilbage være hos nogle få prostituerede, og hver gang, næsten, har det være et såkaldt turn off for mig.
Jeg er ude på at finde en dansk pige, klart så ung som mulig, der ligner naboens kønne datter, forstå mig ret, som er lidt uskyldig og ikke nødvendigvis har alt for megen erfaring, og som jeg kan opbygge fortrolighed og nærvær med. Det lyder måske lidt underligt det her; men som også på en eller anden måde synes, det er synd for mig, og som vil "tage sig lidt af mig og være sød ved mig".
Fortrolighed og nærvær giver den bedste sex. Jeg kan fint snakke engelsk, men thai-piger og oversexede piger, der gør lidt for meget ud af sig selv, er ikke mig.
Måske er det for store krav at stille i min situation, men er der nogen, der kan hjælpe mig på vej, udover det, I allerede har svaret, vil jeg være meget glad.
Jeg er som nævnt ikke specielt hooked på at gå på dating-sider, da der er rigtig mange falske profiler.
Kan nogen hjælpe mig på vej?
Tusind tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig bedstefar skrev, for 17 timer siden:

prostituerede

Personligt kan jeg ikke lide udtrykket - det minder mig om bagmænd og alt det dårlige ved købesex. Og der findes faktisk piger der helt frivilligt nyder deres hyggestunder. :)

Jeg ville vælge en glædespige pige der bor fast her i landet. Jeg er sikker på du kan finde  "din" pige - som helt forstår dine ønsker. Jeg personligt ville ikke fokusere helt så meget på alderen (gæt alderen på en Thai)  - men mere på kemi, forståelse og gensidig respekt. Jeg kunne godt foreslå et par emner i Odense/Fyn området, men da vi alle er forskellige, vil jeg overlade det til dig selv at finde hende. Der er sjældent der kommer noget af sig selv.   Kun ved "hårdt" arbejde og flere besøg finder du "din pige"

Se evt. afsnittet fra filmen Blinkende Lygter - hvor de skal finde den rigtige temperatur på en pilsner :) :) Der skal mange forsøg til, inden det lykkedes :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...